Gå til innhold

Hvor mange kilo til nå,jenter?


ღLiamGulletღmars-10

Anbefalte innlegg

Har 102 dager igjen, er 156 høy å har lagt på meg 5 kg til nå. Men tror det kommer til å går fort oppover nå...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

93 dager igjen.. går nok radig herfra ja... synes jeg kjenner jeg blir tyngre og tyngre for hver dag... 165høy, lagt på meg 3 kg sålangt... Men veier meg bare hos lege/jordmor, så er mulig jeg har gått opp mer, sist jeg veide meg var for ca 2 uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92 dager igjen.

 

Jeg har så langt gått opp 2 kg fra den vekten jeg hadde før jeg ble gravid. Gikk ned 4 kg i 1 tri så da har jeg lagt på meg 6kg i svangerskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp ca 5 kg, og er i uke 26. (Ikke sikker på hvor mange dager jeg har igjen, men blir vel ca 100 da.. gidder ikke sjekke..;) )

 

Veide noen kg for mye i utgangspunktet, så merker jeg blir misfornøyd om det blir mer enn det dobbelte i økning, ja! Men gikk opp bare 4 kg forrige gang, så jeg er litt "bortskjemt" fra før da.. ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 25 og har lagt på meg 12 kilo :) så lurer på hvordan det kommer til å ende....men mesteparten kom i starten... 4 av de var "ferie"kilo. Men det syns bare på magen og puppene at jeg har lagt på meg...har fått stooooooor mage :) deilig at det virkelig syns nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man enten får kiloene enten tidlig eller seint ettersom åssen kropp man har... jeg har hatt litt å ta av fra før... men har liksom bekymret meg for å ikke legge på meg nok... meeen, nå begynner man å merke de ekstra kiloene på ryggen... så de er jaggu på vei... er flott med stor mage... er først nå jeg kjenner og ser at magen er stor... til og med folk som sier det ikke ser ut som om det er lenge igjen... oi oi... lurer selv på hvor dette vil ende... er da bare flott at vi legger på oss... er jo fryktelig verdt det:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym over her :)

Ja, de kiloene tenker jeg ikke så mye på egentlig så lenge jeg føler meg flott... og det gjør jeg :)

Når man spiser relativt sunt og er i aktivitet, og kiloene allikevel kommer så gjør man det man kan, og er vel en grunn til at de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 kilo på 26 uker!

 

Samme tendensen forrige gang da jeg ente med å gå opp 30 kilo. Men nå har jeg fått konstantert at jeg har redusert glukose toleranse, dvs at kroppen min ikke forbrenner sukker slik den skal, så nå er det verken mer godis eller frukt på menyen. Håper jeg slipper videre speedvektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 102 dage igen og har vist også taget ca 4-5 kg på. I forrige graviditet havde jeg ikke mange ekstra kg efter fødsel og det var dejligt, men så snart jeg begyndte at amme og andre tabte sig... så lagde jeg mig et par kg på.... Under graviditeten spiste jeg bare sundt (vild m grønne æbler, som en af jer andre Samanta?) men efter fødsel fik jeg vild trang til chokolade :-)

 

I denne graviditet har jeg haft lyst til meget usundt, bla saft og juice som jeg ellers ikke har så meget lyst til. Og chokolade selvfølgelig... Det værste for mig er at jeg ikke har trænet siden høsten 2007 hvor jeg gik gravid m første barn. Jeg har en føde-for tidlig krop og sal være forsigtig under graviditeten... og imellem graviditeterne har jeg bare været for træt.... savner en fast krop... gad vide om nr to sover bedre end den første så jeg endelig får energi til at træne igen, efter fødselen altså???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

98 dager igjen. 165 cm, vanligvis 59 kg. Gått opp 7 kg til nå. Venter mitt andre barn. La på meg 9 kg totalt sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 27 og har lagt på meg 6 kg. Jeg la på meg mye i begynnelsen, men siste mnden har jeg ikke lagt på meg noe.. Går sikkert litt i rykk og napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg ca 6kg til nå. Er 26 uker. La på meg 15 kg sist. Håper jeg ikke legger på meg så mye denne gangen!:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 24 og har lagt på meg 12 kilo til nå :S så frykter at jeg kan bli veldig stor mot slutten ja. spiser ikke spesielt usundt heller, så skjønner ikke hvorfor jeg har lagt på meg så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har gått opp mye. Jeg er 27 uker og gått opp nesten 14 kilo=O Det er mye syntes jeg.. fordelen er at jeg er ganske høy,så det fordeler seg over kroppen, men fortsatt så merker jeg at jeg begynner og bli rund i annsiktet.. har en del vann i bena, så det er jo sikkert en del av kiloene.. håper jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 26+5 og har lagt på meg 14kg sålangt:S men sånn er det. hehe. er jo ganske så høy,1.80 så ser ikke ut som en strandet hval ennå hvertfall:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27+2 nå og har lagt på meg 7 kilo. De første tre mnd la jeg ikke på meg noe, men nå kommer kiloene fortere enn jeg fatter er mulig:-) Fortsetter det sånn blir jeg stooooooooooooor! Men føler meg frisk og rask på tross av ekstra å bære på så er foreløpig ved godt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 28 og 2 kilo. veide 59 kilo i utgangspunktet. regner med ca 5 kilo til. la på meg 7 kilo i de forrige svangerskapene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. er 26 uker på vei, og lagt på meg ca. 6 kg 102 dager igjen til termin.. er 179 høy, og lang i livet, og blir kanskje ikke alt for stor, men hittil har jeg hatt en normal mage vekst i følge skalen på skjemaet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10kg + og er i uke 26! Er ikke en sånn der 2-5 kg + på 26 uker som andre her er! Men jeg ligger helt på det normale for vektøkning og jeg føler meg FLOTT!! Noe alle dere andre er og!! Pynt dere og vis magen og formene i jula ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk deilig og se damer som nesten er like langt på vei som meg,som har gått opp like mye:D:D jeg er 28 uker og har gått opp 14 kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 28, og har vel lagt på meg ca.4 kilo. GIkk litt ned først, og så opp. Regner med at det er herfra og inn at kiloene baller på seg fra uke til uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...