Gå til innhold

Stavanger / Sandnes ?


Stoce

Anbefalte innlegg

Satser på å få vite kjønnet på UL vi også, samboeren er litt i tvil om han vil vite det, men jeg skal så da har han vel ikke mye valg stakkar.. ;)

 

 

Er dere jenter inne på Babyverden og eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Stavanger her - første mann på vei og veldig spente :)

Men ser mange av dåken har vore på UL allerede - kossen får dåken det så tidlig? e litt uvirkelig og blir jo som dåken diskuterer litt nervøs av alt ein leser, så hadde vore så kjekt å berre fått sitt at alt va i orden :)

Termin 28. juli, er altså 12+5 på vei. Magen har allerede begynnt og bule litt, så rekner jo egentlig med at alt er ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med baby i magen! :)

 

Bestilte privat selv jeg, måtte få tatt den og sett om det i det heletatt var noe der inne. :) Var på Sigrids Ultra , som ligger nede i Vågen i samme bygningen som hansenhjørnet.. Hun var veldig flink, forklarte og viste på sjermen. Var vel brukte 500 kr synes jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stavanger her! Og termin 16 juli! Første mann! Kjempe spent! Har vært på to UL allerede og fått sett hjerte slå og hørt hjertelyden. (får god oppfølging pga to SA i fjor) Tror til og med jeg kjente liv i magen to ganger forrige uke!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Bor på Rennesøy og har termin 12 juli. Har en skjønn gutt på 2 år fra før. Skal på UL om to uker og kan nesten ikke vente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom å sniktitter litt fra juni klubben. Kunne dere tenkt dere å vert med på bim treff? Tenkte å sette opp et i nærmeste fremtid nå lufter jeg bare ideen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det hørtes veldig hyggelig ut : )

 

Selv vipper jeg jo mellom juni og juli, får endelig termin på ul om litt over en uke, men gjør jo ikke noe å slå sammen et par terminklubber når det er så kjekke anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at det er flere ivrige mammaer to be her inne :) Håper at det er en liten Stavanger-klan her også, selv om Sandnes ser ut til å satse stort på å øke befolkningen!

 

Jeg er en 26 år gammel jente som venter mitt andre barn (og det er helt sprøtt å tenke på! føler meg plutselig litt gammel..), har en 19 mnd gammel gullgutt fra før :) Har termin 11.juli og venter i spenning på første UL i begynnelsen av februar. Håper å treffe dere både med voksende mager og etterhvert med små troll :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiver meg op her jeg:) bor i sandnes:)

 

jeg venter nr 2 har termin 21 juli:) er ikke sammen med barnefar, da dette var et uhell... :/

men jeg gleder meg kjempe masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...