Gå til innhold

Stavanger / Sandnes ?


Stoce

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Noen her inne som bor i Stavanger/Sandnes området ?

Har selv termin 1 juli, og dette er mitt første svangerskap! :)

 

Håper på å komme i kontakt med dere der ute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig! :)

Spennende med første graviditet! Men er nok like koselig med 3 mann.. ;)

Alt gått bra i graviditetene så langt ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra! Hatt lite energi ,men trur d begynne å komma seg no:) Ellers syns eg fortsatt det føles litt uvirkelig...at det skal vera noko der inne..hehe:) men glede oss! Din graviditet då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada er veldig koselig med 3.mann blir en attpåklatt:-)

 

Lurer litt på hvorfor i alle dager jeg ville begynne på an igjen , nå som spiren er ett faktum :-) Men vi gleder oss - spesielt mannen er gira :-)

'

Graviditeten begynner komme seg, kvalmen slipper taket, samt ikke så trøtt lengre:-) Utenom nevnte plager går det greit - litt uvirkelig. Man leser så mye,man blir jo redd av det meste:-(

 

Hvordan går det med dere da? Fortalt venner og kjente? :-) Her skal vi fortelle ved jul, selv om noen få vet det,men ikke besteforeldre :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berre fortalt det til noken få venner og noken få på jobben. Familie skal me fortelle det til rett før jul og i jula:) For min familie kjem ikkje herifrå og har ikkje lyst å sei det over telefon..

Prøver å unngå å lese innlegg og artiklar som ikkje er positive, for det blir berre for masse å gå å tenka på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, min graviditet må jeg jo nesten si har vært grei.. Fant ut det ganske seint at jeg var gravid, nesten 9 uker på vei da.. men symptomene hadde jeg jo hatt en stund da.. Ømme bryst og kvalme var det største problemet, men trodde mest det var psyken som spilte meg et puss. Men jaggu vart 3 tester positive.. Trodde ikke mine egne øyne..

Men, vi er veldig glade for at det har skjedd og håper alt går bra framover.. Skal på tidlig UL til uka, da jeg vil sjekke om alt står bra til siden jeg var så langt på vei når jeg fant det ut. Og blir jo ganske nervøs av noen av innleggene man leser inne på forskjellige forum og sider.. :(

 

Har sagt det til et par nære venninner, og har fortalt hans foreldre det i helgen.. :) Er 12 uker på tirsdag så vi følte det var greit å si det, og vi måtte benytte sjangsen når vi var hos de, ville ikke si det på telefon. De tok det jo med fatning men var også glade. Har en del barnebarn fra før av og da.. Mine skal vi fortelle det til i jula. Det er det første barnebarnet deres, så rekner med reaksjonen blir litt sterkere der! :) Gleder meg STORT til å fortelle det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har dere fortalt det no?

Me fortalte det til familie og venner i løpet av jula. Noken sa me det til og noken fekk ein ekstra overraskelse som julepresang:)...så det endte med stormande jubel frå kommande besteforeldre, tanter og onklar!! Kjempekjekt!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til mine foreldre, steforeldre og søsteren min, pluss hans søsken nå i jula.. Til heidundrende jubel og gledestårer! :) Veldig koselig! :) Ikke enkelt å holde tårene tilbake selv heller ... :)

 

Formen er bra hos deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er for det meste bra:)...ein del vondt i magen, men det er vel normalt! Og ikkje så vondt at det gjer noko særlig..

 

Korleis er formen din då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig rimelig bra! Har som deg, en del ubehag og vondt i magen.. Men ellers lite plager gitt! Så kan vel ikke klage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg bor på Randaberg, og har også første barn på vei. Har termin ca 15. juli. Både jeg og samboeren er veldig spente og gleder oss til den lille kommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en del trett og sliten, men ellers er jeg nok heldig med formen.

Gøy å se det er flere her inne.

Jeg er innflytter til Sandnes, men har slått meg godt til ro og trives veldig her.

 

Kanskje man kunne fått til noen trilleturer i lag utover høsten når de små miraklene har kommet?

 

Noen som her vært på UL enda forresten?

 

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på UL før jul, var da 10 uker på vei. Det var utrolig gøy å se både hjertet som slo og de små armene og beina som viftet :)

 

Har du vært på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Bor for tiden i utlandet, men har bodd i sandnes tidligere og kommer til å bosette oss der igjen når vi kommer hjem igjen i juni. Har termin ca 20. juli

Vi fortalte om den gledelige nyheten til familien rett før og jul, det ble mottatt med stor begeistring. Blir gjerne med på noen trilleturer og treff på sensommeren/høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på UL da jeg var 11 uker på vei, en liten baby som vifta med armer og bein, og snudde rompa til.. :) Stor opplevelse! :)

 

Vil dere vite kjønnet ? Når skal dere på ordinær UL ?

 

Jeg er gjerne med på trilleturer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Trilleturar høyres kjekt ut:) Har ikkje vore på ultralyd men skal i slutten av månaden (den ordinære) og så skal me på ein til i veke 22:) Så me har to sjansar til å få vite kjønnet og d vil me. Eg e alt for nysgjerrig te at eg klare å venta...;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere=)

 

Jeg bor i Sandnes og dette blir første barnet. Jeg er 26 år og bor sammen med BF på 26.

Har termin 24. juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer .. :)

 

Virker som det er mange fra Sandnes her.. :)

 

Er formen din god så langt i sv.skapet ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Tydelig at det er i Sandnes det skjer ; )

 

Vi fikk duotest i uke 12 og fikk se en liten sprelle og herje. Nå gleder vi oss til ordinære UL i slutten av måneden og kanskje vi til og med er så heldige å få vite kjønn? Har dere noen magefølelse på det?

 

Ser ut til at vi blir en god gjeng med barnevogn. Blir gøy å bli kjent med dere : )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk=)

 

Jeg har hatt en røff start, men alt bare sneik seg bort i løpet av juletidene.

Nå er jeg i toppform...litt gazzy...lol....men men...bare kvalmen er borte så er jeg happy.

Der da?

 

Sandnes er under baby-boom=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Baby-boom ja.

Det er jo flott det, vi trenger jo noen flere innbyggere for å gå forbi Tromsø i innbyggerantall : )

 

Jeg har i alle fall begynt å få mage. Kom rett over nyttår, BANG.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...