Gå til innhold

Stavanger / Sandnes ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Stavanger her - første mann på vei og veldig spente :)

Men ser mange av dåken har vore på UL allerede - kossen får dåken det så tidlig? e litt uvirkelig og blir jo som dåken diskuterer litt nervøs av alt ein leser, så hadde vore så kjekt å berre fått sitt at alt va i orden :)

Termin 28. juli, er altså 12+5 på vei. Magen har allerede begynnt og bule litt, så rekner jo egentlig med at alt er ok :)

Hei og gratulerer med baby i magen! :)

Bestilte privat selv jeg, måtte få tatt den og sett om det i det heletatt var noe der inne. :) Var på Sigrids Ultra , som ligger nede i Vågen i samme bygningen som hansenhjørnet.. Hun var veldig flink, forklarte og viste på sjermen. Var vel brukte 500 kr synes jeg! :)

Hei!

Stavanger her! Og termin 16 juli! Første mann! Kjempe spent! Har vært på to UL allerede og fått sett hjerte slå og hørt hjertelyden. (får god oppfølging pga to SA i fjor) Tror til og med jeg kjente liv i magen to ganger forrige uke!

Annonse

Så kjekt å se at det er flere ivrige mammaer to be her inne :) Håper at det er en liten Stavanger-klan her også, selv om Sandnes ser ut til å satse stort på å øke befolkningen!

Jeg er en 26 år gammel jente som venter mitt andre barn (og det er helt sprøtt å tenke på! føler meg plutselig litt gammel..), har en 19 mnd gammel gullgutt fra før :) Har termin 11.juli og venter i spenning på første UL i begynnelsen av februar. Håper å treffe dere både med voksende mager og etterhvert med små troll :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...