Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 29. november 2009 #26 Skrevet 29. november 2009 Ja, hver dag. tar meg 5-10 min. Bruker foundation, litt rouge, mascara og øyenkygge i brunt/beige. Lypsyl på leppene. Ser ut som et troll uten!
Brillefint - Jadda! Skrevet 29. november 2009 #27 Skrevet 29. november 2009 Går ikke ut døra uten mascara. Skjønner ikke de som gjør det:) Ser jo så mye mer våken ut med litt på øynene. Nesten hver dag tar jeg på concealer. Ofte bruker jeg foundation. Av og til øyenskygge. Dårlig på å bruke rouge. Litt gloss på leppene må til - særlig om jeg har foundation.
digger Skrevet 29. november 2009 #28 Skrevet 29. november 2009 Ja, hvis jeg skal på jobb har jeg alltid eller på besøk etc. Kan fint gå i butikken eller bhg uten heldigvis:) Bruker lite da, kun foundation, concealer, litt kajal og mascara. Og plusser på med litt lipgloss eller Lypsyl, alt etter som. Prøver og farge øyenvippene innimellom, men burde være mye flinkere til dette da det er så vellykket:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. november 2009 #29 Skrevet 29. november 2009 Nei. Kun til jul og nyttår, og konfirmasjon/dåp/bryllup/begravelse. Ellers aldri. Og da blir det mascara og øyenskygge.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #30 Skrevet 29. november 2009 Ja. Til vanlig bruker jeg mascara og rouge, det hender jeg bruker kajal. Bruker mer til fest.
Kaffemocca Skrevet 29. november 2009 #31 Skrevet 29. november 2009 Ja jeg må minimum ha på mascara før jeg går ut døra. Om det blir mer sminke kommer an på hvor mange ganger jeg har trykka slumre før jeg står opp:-p
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 29. november 2009 #32 Skrevet 29. november 2009 bruker mascara i hverdagen og litt lippgloss. ser ung ut uten, føler at jeg blir tatt mer seriøst med!!!! på fest blir det mer!
Gjest Skrevet 29. november 2009 #33 Skrevet 29. november 2009 Ja hver dag med mindre jeg er syk:) Pudder, mascara, lipgloss og om jeg gidder eyeliner og øyenskygge.
RødRev Skrevet 29. november 2009 #34 Skrevet 29. november 2009 Jess. Sminker meg på bussen Consealer, pudder, rouge, kajal og mascara, som regel. Av og til leppestift, men som regel bare leppepomade. Jeg er veldig lys i huden og har lyse øyevipper, så jeg trenger litt farge for å ikke se sykelig ut, faktisk.. Men føler meg helt fin uten også, sånn til hjemmebruk.
MrsMilla Skrevet 29. november 2009 #35 Skrevet 29. november 2009 kajal/ mascara eller begge deler avhengig av tiden litt på øyenbrynene (er lys)
Mammapudding Skrevet 29. november 2009 #36 Skrevet 29. november 2009 Bruker kun sminke av og til, lørdag pleier jeg å føle behov for å være litt finere, så da tar jeg på maskara, øyeskygge og lipgloss. Har ganske mørke vipper, så mange tror jeg bruker maskara når jeg ikke gjør det:)
Gjest Skrevet 29. november 2009 #37 Skrevet 29. november 2009 Ikke bare meg nei som må ha sminke for ikke å se trøtt og fæl ut Mascara gjør susen så bare litt av det gjør underverker med trynet mitt hvertfall:)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. november 2009 #38 Skrevet 29. november 2009 Jeg klarer ikke å bruke mascara, jeg. Men jeg bruker kajal/eyeliner hver dag og dekkstift/pudder ved kviser eller blank hud. Lypsyl bruker jeg, men det er uten noe farge så sminke er det vel ikke akkurat.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #39 Skrevet 29. november 2009 Ja, jeg klarer nesten ikke å gå ut døra uten sminke:S Bruker I.D mineralfoundation (løspudder), I.D solpudder, litt bronzepudder på kinnene, eyeliner og mascara til hverdags:) Har heldigvis fått permanent make-up på øyenbrynene da, så slipper å tegne på meg bryn hver dag:p Bruker ikke lange stunden på å legge maska mi da, hehe. Til litt finere anledninger kan jeg bruke øyenskygge:)
Tigerpote Skrevet 29. november 2009 #40 Skrevet 29. november 2009 Selvfølgelig:) Jeg bruker i.d bisque, foundation og rouge, samt litt pudder hvis jeg ikke føler meg matt nok. Lipgloss av og til, og kajal. Mascara om jeg skal ut ja, men ikke dersom jeg akkurat har farget vippene. Øyenskygge og litt extra til fest. Bruker også renseprodukter og krem fra Dermologica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå