Gå til innhold

Bruker dere sminke i hverdagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det bare når dere pynter dere?

Jeg er avhengig av sminke,føler meg rett og slett ikke vel uten,føler jeg ser sliten og trett ut hvis jeg ikke får sminket meg..

Må ha foundation,mascara,øyenskygge og kajal på meg hver dag,men føler morgenen er hektisk nok så skulle ønske jeg kunne klart meg uten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men ikke så mye. Må ha usynlig (så å si) foundation, mascara og Rosebud på leppene.

Skrevet

jupp (i dag glemte jeg det riktignok :)) Bruker mascara, øyenskygge og kajal hver dag :) Tar meg under 1 min å sminke meg, så det tar jeg meg tid til, siden jeg føler meg så utrolig mye freshere da.

Skrevet

Det blir litt ja men er ikke så mye at jeg ser ut som en sminkedokke heller. Foundation, solpudder, rouge, øyebrynsfarge og mascara. Hørtes mye ut men det ser helt normalt ut altså.

Skrevet

Ja litt hver dag blir det hvis jeg skal noe, men drar fint på butikken uten.

Gjør det for å ikke se ut som jeg er 16.

Skrevet

rart hvor avhengig man blir av sminke..

Jeg har ikke heller på meg mye...er absolutt ingen sminkedukke men det vanlige må jeg bare ha...

Skrevet

Ja, egentlig.. Må sparkle ansiktet litt hver dag.. Dekke røde prikker og slikt..

Men sminker meg ikke mye i hverdagen..

Skrevet

Nei. Men jeg tar gjerne på litt mascara hvis jeg får ånden over meg :)

Skrevet

Det høres slitsomt ut..... full pakke hver gang du har trent og sånt da?

jeg farger øyevippene hver 6. uke og sminker meg kanskje 3-4 ganger i året.

Skrevet

Ja så absolutt, må ha sminke for å föle meg som meg om dere skjönner;)

Bruker en god ansiktskrem, pudder, öyeskygge og mascara til vanlig. Når jeg vil pynte meg litt ekstra kommer foundation, concealer, eyeliner, rouge, og lipgloss i tilegg

(Beklager de svenske ö'ene men sitter ved en pc i sverige)

Skrevet

Mannen min sier han synes jeg er finest uten sminke:)

Enten så mener han det eller så synes han jeg bruker for mye penger på sminke haha:D

Skrevet

JA!

Føler meg stygg, sliten og ufresh uten.

Går ikke utenfor døra uten.

Trena i kveld, ferdig dusjet kl 1930, og sminket meg da og.

ikke så mye som til hverdags, men mascara og litt forundation.

Det er for min egen del, blir reint deppa å se meg i speilet uten noe!

Skulle ønske jeg ikke trengte noe, men dog, det gjør jeg gitt.

Sminker meg om jeg skal levere i bhg også, men ikke "alt".

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mascara må jeg ha hver dag, ser ut som en drittunge uten :)

Skrevet

Ja, bruker mineralsminke, naturlig diskrè øyenskygge, maskara og lipgloss. Til fest så legges det litt mer, med eyeliner, kajal og sminketeknikk etter humør og klær....

Føler meg ikke vel uten sminke skal jeg innrømme...og så synes jeg det er moro å legge sminke :-)

Det tar meg 5-10min å legge en hverdags makeup siden jeg har en fast framgangsmåte som er nærmest programert rutine. Bruker en halvtime-45min på festsminke siden jeg da prøver ut litt forskjellig ofte.

Skrevet

Sminke i det daglige er kjedlig synes jeg,men det må på og har blitt en rutine i morgenstellet..

Festsminke er gøy da,legger på litt ekstra da og koser meg med det.venninna mi er stylist og har lært meg masse om sminking til fest..

Synd det bare blir så altfor sjelden jeg får på meg den maska..

Skrevet

Helt klart mest moro med festsminke. Men det hender jeg eksperimenterer litt til hverdags også. Er student og har litt mer tid nå, og liker å kle meg litt festlig av og til i feks sort og litt friske farger, og da kan man utfolde seg litt med sminken også.

Viktig å legge sminken pent uansett om det er hverdag eller fest. Heller ingen sminke, enn sminke kasta i fjeset uten håndlag, som feks øyenskygge som ikke er duset ut i overgangene, skille langs kjeven etter "brunkrem", og ikke minst ihjelnappa og påtegna bryn..så et alarmerende tilfelle på en lokal dagligvarebutikk i dag som kunne fått enhver makeup artist til å grine. Hun hadde bryn verre enn en viss figur i Lazytown...og jeg tuller ikke!!

Skrevet

veldig skjeldent,kun til fest egentlig.

men det er vel mest forde at jeg er så mørk,at det synes ikke,om jeg bare tar på mascara og slikt, så da lar jeg heller være.

Skrevet

Er nøye med sminken i hverdagen også,men har bare ikke på så mye og heller ikke sterke farger..Bare det jeg må ha for å føle meg vel og litt fresh..

Hadde jeg hatt tid ville jeg nok gjort litt ekstra ut av det,men det har jeg ikke..,så når det er fest kommer sminkøren godt fram imeg,da tror jeg til og med Jan Thomas ville sagt "oh my god"

Skrevet

Jeg ser død ut uten sminke, men har aldri brukt hverken foundation, rouge eller pudder. Aner ikke forskjellen en gang:-P

Bruker mascara og øyenskygge. Vanligvis øyenbrynsblyant også men nå har jeg farget dem.

Skrevet

Når jeg skal på jobb gjør jeg det. Er heldig med fargene så jeg trenger igrunnen bare litt mascara og lip gloss for å føle meg litt grei, men går gjerne over med mineral pudder.

Skrevet

Bruker litt sminke. Kajal, mascara og litt pudder. Tar ca 3 min.Føler jeg må sminke øynene ellers så ser jeg så trøtt ut. Men hvis jeg ikke skal bort på dagen så er det ikke sikkert jeg gidder.... Til fest eller når jeg vil pynte meg litt mer bruker jeg også øyenskygge og litt rouge. Og bruker litt lengre tid:)

Skrevet

Ja, stort sett;) Mineralfoundation, øyeskygge, kajal, rouge og mascara;)

Skrevet

Ja!! Elsker sminke=)

Bruker kun 5 minutter på hverdagssminken og da har jeg foundation, transparent løspudder over, nøytral hudfarget øyenskygge, flytende eyeliner og maskara. Litt rouge av og til. Og lipsyl, avhengig!

Jeg er mye penere med sminke og ser faktisk ikke frisk ut uten. Og stygt å si det, men jeg synes de fleste bør bruke iallefall maskara..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...