Gå til innhold

De mødrene som er i forhold hvor de blir mishandlet ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men da var du heldg da HI.

Tror de fleste som opplever juling og trussler med kniv første gangen det skjer klarer det.

Men ofte er det kanskje at du blir tatt hadt i armen, bedt om unnskyldnign etterpå. Så skjer det noen ganger, tålegrensen økes tila t dette er nomalen, så kommer kanskje en ørefik, så kommer litt småtrussler, så kommer litt og litt og litt.

Og ens tålegrense økes sakte men sikkert.

Fra å ikke tåle en ørefik, kan man akseptere å bankes i timesvis, og bare legge det bak seg etterpå.

Og en ting, og her snakker jeg ikke av erfaring, men har tenkt mye på det. Hvis jeg hadde hatt barn med ham, og flyttet fra han da. Da måtte jeg sendt barna til ham annenhver helg minst, uten å kunne vært en buffer for barna....

Hva da?

Var en sak her for noen år siden. Mor gikk-far drepte døtene på sin "pappahelg", og deretter seg selv.

Fy søren jeg vet ikke hva jeg hadde valgt. Da skulle jeg hatt en garanti for at han ikke fikk ha ungene alene, men det får man ikke når barna ikke er mishandlet.

Hva hadde du gjort HI?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje er HI idiot, som ikke ser mors side, men det er da ingen som ser mors side ved andre phsykiske problemer? Har ikke barna det bra, så har de det ikke bra. Enkelt og greit!

Og er du så phsykisk nedbrutt at dine barns fysiske og phsykiske helse ikke lenger er prio. nr. 1, så egner du deg ikke der og da til å ha barna!

Det skal ikke trengs å diskuteres mere enn det.

Hvordan er det for et barn å ligge i senge, og høre mor bli banket? Være livredd for å gå på do, fordi far/stefar går i vinkel om de kommer ut under en krangel? Lure på om mor i det hele tatt lever dagen etter?

Gråte seg i søvn, med ønskene om å hjelpe sin mor, men frykten for å gjøre det hele verre om barnet skulle våge seg til å si så mye som et lite pip!

Nei, det er ikke viktig det, fordi mor ikke er i stand til å bryte ut? Det er da vell ikke barnet sin skyld!!!

Nei, i en sånn situasjon er ikke mor egnet til å være mor, selvom hun ellers ville vert en fantastisk mamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...