Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 både psykisk og/eller fysisk og som ikke forlater mannen syns jeg er dårlige mødere . Enda verre er det om barna også blir mishandlet og mor ikke tar med seg barna og drar ,da er hun i mine øyne like skyldig i mishandlingen som far .
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Og de som står utenfor og vet hva som foregår, de er også like skyldige. Fordi de ikke hjelper den som er fanget på innsiden.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Og hvis mora blir pint og torturert, og fortalt at hvis hun forlater udyret, så skal han drepe henne, hun er ei svak merr som blir i forholdet! Ikke sant, HI?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Ja ,om barna også blir mishandlet og hun ikke får de vekk så JA.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Ser at du ikke har det minste begrep om hva dette innebærer, HI.....
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Du er kanskje ikke klar over hvor psykisk små de er?? Det virker så lett å bare gå, men du burde ikke utale deg før du har opplevd det selv. Som regel så begynner ikke mishandlingen med en gang, men litt og litt...som små drypp egentlig. Også er de som regel veldig lei seg etterpå og sier at det var jo fordi du provoserte så. Når du får en ting prentet inn i hodet over lang tid, da tror du på det. Nå vet ikke jeg hvordan ting er med barn i bildet, men de mener nok at de gjør det som er best for barnet. De vil jo ikke at de skal bli farløse kan jeg tenke meg. Og gud vet hva mannen sier som får dem til å bli. Det kan være alt fra at hvis hun går, så får hun ikke med seg barna til å true med værre ting. Så da tenker hun kanskje at det er best å bli. Jeg tror at alle mødre gjør det de mener er best for sine barn. Så vær forsiktig med hva du sier med mindre du har opplevd det selv da. Men alle er ikke like.
Dronningen! Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Og HI har aldri vært i nærheten av slike forhold?
Lilleleen Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Tydligvis ikke.. hilsen anonym 17:36 hadde tenkt å signere med nick istad, men trykte litt fort.
Anna Anka Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Det har jo med at de er psykisk ødelagt slik at de ikke klarer å handle. Trodde det var opplagt!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Man kan synse om så mye. Men uten å vært i mishandledes sko, og gått ei mil eller to i disse skoene, skal man være uhyre forsiktig med å uttale seg. Hilsen ei med slitte sko.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 Jo ,faktisk så har jeg vært i et forhold hvor jeg ble mishandlet både psykisk og fysisk . Men jeg kom meg unna og heldigvis så var jeg smart nok til å ikke få noen barn med denne mannen .. Men tenker dere ikke på den enorme belastningen disse barna blir utsatt for ?De går rundt og er livredd hele tiden og har en stor sorg for at de ikke klarer å beskytte mamma.. Jeg kunne ALDRI har latt mine barn bli utsatt for det .
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 jeg er enig med deg om at noen blir mishandlet må de bryte ut hvis de har barn eller tåle at barnevernet tar over omsorgen. Jeg har flere venninner som har vokst opp i slike hjem og er mer eller mindre ødelagt for livet. Det er ikke en menneskerett å ha med seg barna i alle psykiske stadier og situasjoner i livet samme hvor glad man er i dem
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 Er du seriøst helt blåst hi? "Men jeg kom meg unna og heldigvis så var jeg smart nok til å ikke få noen barn med denne mannen .." Du kan ikke ha mye i hodet ditt!
Gjest sug lut Skrevet 27. november 2009 #15 Skrevet 27. november 2009 Doktorgrad i psykologi har du visst også.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #16 Skrevet 27. november 2009 Du har det faen mæ ikke helt godt me dæsjøl. Har du vel......? Stakkar stakkar det menneske som har det vanskelig¨å møte på dæ...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #17 Skrevet 27. november 2009 HI, den dagen du har vært i en sånn situasjon selv, så kan vi snakkes. Du uttaler deg tydeligvis om noe du ikke har peiling på.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #18 Skrevet 27. november 2009 Det er ingen av dere som kan gi noen god grunn for at man skal bli. Og som jeg har sagt før i tråden ,jeg har vært der selv ,men heldigvis var jeg ikke så dum at jeg fikk barn med han .
Gjest sug lut Skrevet 27. november 2009 #19 Skrevet 27. november 2009 Tja, du var i et sånt forhold ser du - da ville det vel vært mulig for andre å kommet dit også, vil du ikke si det? Du var der lenge nok til å vite - hvorfor gikk du ikke før? Hvorfor så du ikke tegnene før du var inne i et destruktivt forhold? Hvorfor var du tiltrukket av en kontrollerende og mishandlende mann? Dumme naut.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #20 Skrevet 27. november 2009 ;o) Sug lut. Lurer jeg også på. Hvorfor i alle dager var hun sammen med en sånn fyr i 1 minutt engang? Smart som HI er????
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #21 Skrevet 27. november 2009 Han var ikke sånn når jeg traff han ,men når han en dag holdt meg innesperret i leiligheten ,prøvde å gi meg juling og truet meg med kniv ,da pakket jeg sakene mine og dro ... hi
Gjest Skrevet 27. november 2009 #22 Skrevet 27. november 2009 Dei fleste mødre har ikkje peiling på kva som skjer med barna, fordi dei trur at dei blir banka som eit slags "kompromiss" for at barna ikkje skal bli mishandla. Mange mødre finn den nødvendige styrka når dei får vite kva barna er utsatt for. Men andre er livredde og må verkeleg ha hjelp til å forstå at dei ikkje kjem til å bli drept om dei forlater partneren.
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2009 #23 Skrevet 27. november 2009 O herre. Han var ikke sånn da du traff ham - men det tror du alle de andre mishandlerne var? Du ser ikke at det er reine griseflaksen som gjorde deg ufruktbar nok til at du ikke allerede hadde tre unger da det gikk opp for deg?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #24 Skrevet 27. november 2009 hehehe "Han var ikke sånn når jeg traff han". Du, HI, er i samme klasse som alle andre. Vet du det? Du er ikke bedre, du. Du er ikke bedre enn andre i det hele tatt. Men du er flinkere til en ting, det skal du ha. Du er innmari mye flinkere til å dømme.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #25 Skrevet 27. november 2009 Tror faktisk at HI bare kom med falsk historie om at hun selv har vært i et sånt forhold, bare for å beskytte seg selv. Og NEI det er nok ikke lett å komme seg unna. For flere år siden ble faktisk en dame og sønnen drept av eksmann som var sjalu på ny kjæreste .. hun overlevde helt til hun flyttet fra han. Grusomme greier.. Så jeg skjønner at det kan være vanskelig. Og man holder som regel slike ting skjult for andre og da kan det være utrolig vanskelig å dra frem dette i lyset. Og "psykopatene" har som regel tillit hos andre mennesker og er godt likt.. KAnskje lettere å forlate om man kun blir fysisk mishandlet,,,men psykisk mishandling kan nok ikke forstås av mennesker som ikke selv har opplevd det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå