Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #26 Skrevet 27. november 2009 Må si jeg beundrer luktesansen din, HI.
Anne-B. Skrevet 27. november 2009 #27 Skrevet 27. november 2009 Leste om en undersøkelse en gang som viste at 60% av menn og 40% av kvinner onanerer på jobb. Så lenge det ikke foregår i åpent kontorlandskap, så er det vel ingenting i veien med det. Om man lar seg sjokkere av noe sånt, er det på tide å ta skylappene av.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #28 Skrevet 27. november 2009 Stor forskjell med at det er mange som gjør det, og om det er greit. Selv om Anne-B runker på jobb, så trenger ikke jeg og mine kollegaer synes at det er greit. Synes folk har lite respekt for at det er en arbeidsplass og ikke et sted hvor man tar med seg privatlivet på akkurat det plan. Har noen så lyst å runke så kan de fint klare å holde seg til de har kommet hjem fra jobb. Er noe som kalles selvdisiplin. Tror de fleste synes at det ikke har noe på en arbeidsplass å gjøre. Det er og blir lite profesjonell oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #29 Skrevet 27. november 2009 Enig med 16:52. Enkelte lyster kan styres til man er hjemme hos seg selv. Er man på jobben, er man der for å jobbe.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #30 Skrevet 27. november 2009 hehe.....mannen min tar seg av og til en runk på jobben, ikke noe å bekymre seg over ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #31 Skrevet 27. november 2009 Litt synd at han har så lite respekt for arbeidsplassen sin. En voksen mann burde hatt såpass vett og selvdisiplin at han klarte å holde seg til han er ferdig på jobb før han napper løken. Men men, så lenge ikke det svinet er på min arbeidsplass så er jeg egentlig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #32 Skrevet 27. november 2009 Serriøst? Dere som liker å onanere på fellesdoer skjønner ikke greia med den altså. Syns serriøst det er ekkelt og syyykt og absolutt ikke normalt. Syns det er ekkelt nok å tisse på sånne doer..... ha ha ble ikke mindre ekkelt nå for å si det sånn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå