Gå til innhold

Luktet sæd av undertøyet hans =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jobbet i hele går fra 07 - 01, det er fast vakt den dagen.. Når han kom hjem slengte han av seg bokseren og gikk i dusjen. Hunden vår begynte å bite i bokseren så jeg tok den fra hunden..

Men når jeg holdt bokseren så luktet det skikkelig sæd av den..

Er nå veldig urolig og lurer egentlig på hva han drev med i går... Måtte faktisk sjekke skittentøyskurven om de andre bokserne luktet på samme måte å det gjorde de ikke...

Vet det er kvalmt, mn blir urolig av sånt.. Kan det lukte sæd av undertøyet til mannfolka uten at de har hatt utløsning?

Han er egentlig verdens snilleste mann, elsker meg veldig høyt og vi har sex ofte, så jeg skjønner ingenting, ble bare veldig redd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mange onanerer i løpet av en arbeidsdag. Slapp av.

Skrevet

Hehe, lukter trusene dine likt etter bruk?

Etter en lang arbeidsdag er det ikke rart bokseren hans lukter både det ene og andre, det vil ikke si at han har onanert eller vært utro. Ta det hele med knusende ro og slutt og sniff bokser!:)

Skrevet

Tar av meg hatten for at du har hatt mot til å lukte på en truse som er brukt i 18 timer.

Tulleinnlegg?

Skrevet

Eh... sniffet på skitne boksere? Den var stygg :(

Du får bare stole på han til det motsatte er bevist. For sånn som du holder på med nå er ikke godt for noen.

Skrevet

Herregud, tror ikke at det er vanlig å onanere på jobb. Er isåfall sykt.

Skrevet

haha, 18 timers truse hadde jeg aaaaaaaaaldri lukta på!! ikke 2-5 eller 6 timers heller.

æsj

Nei her trr jeg du har latt misstenksomheten og kansje sjalusien din ta overhånd. Kan jo hende han har tatt en tur på do og kost seg litt alene.

Slapp av

hvis du elsker han og stoler på han så ikke synk så dypt med å faktisk konfrontere han med at du har sniffa trusa hans............

Det er litt i samme liga som å åpne posten hans, lese smsèr, epost osv.

bare at det slår alt hva ekkelt angår!!!

Skrevet

Meget vanlig å onanere på jobb?

Det er skikkelig ekkelt.

Glad vi ikke tilhører den kategorien.

Skrevet

Jeg kjenner til problemet. Jeg sa til og med til mannen at jeg syntes det luktet sæd av kleskurven. Han ble kjempe flau og fortalte meg at av og til på jobb så begynner tankene å gå til sexen vi hadde den morgenen eller kvelden før osv og da blir han kåt og hard. Da lekker det jo smøringsmiddel, derfor lukter det.

Skrevet

Mange mannfolk onanerer på jobben selv om ikke de forteller det til dere. Har mange venner som er menn, og de fleste gjør dette. Er det noe å bry seg om da?

Skrevet

jeg er glad for at det stort sett bare er damer på min jobb!!! haha

Det er helt normalt med ulik lukt på trusene! ikke noe å tenke mere på!

Skrevet

Glad for at min mann har arbeidsmoral :)

Skrevet

Panty-sniffer? Dersom en mann hadde skrevet dette innlegget, hadde han blitt betegnet som sykelig kontroll-freak, med rette.

Skrevet

Takk for svar dere, godt å høre at det er normalt. Han er en ordentlig mann så er helt sikker på at han ikke onanerer på jobb, det gjør han jo ikke her hjemme engang.. Har ihvertfall aldri sett det...

Hilsen Hi

Skrevet

Min onanerer aldri hjemme. Men koser seg ofte på jobb ja.

Normalt.

Skrevet

For en ekkel mann du har annie 11:39.

Ikke normalt.

Skrevet

Er en mann ekkel fordi han onanerer?

Hvis han ikke onanerer opp i ansiktet på noen av kollegaene sine, så spiller det vel ingen rolle om han gjør det på jobb?

Helt utrolig hvor mange regler enkelte har for andres sexliv, og hvor mye de mener er unormalt.

Skrevet

Helt utrolig at folk skal sitte og bestemme hva som er naturlig og normalt! Alle mennesker er forskjellige, er det så vanskelig å akseptere? Jeg onanerer hvor jeg vil så lenge jeg ikke forstyrrer noen, og om det er på et toalett i lunsjen på jobb, i bilen på parkeringsplassen, eller hjemme i senga mi er det ingen som har noe med og slik er det med de fleste jeg kjenner.

Frigide gamle kjerringer!

Til HI, helt normal, sikkert presperm som lekker. (Her har mannen kommet hjem med direkte våt bokser, rødmende kinn og en hard en). Da er det bare en ting å gjøre. :)

Skrevet

Mannens penis kan lekke uten at han må ha onanert eller vært kåt. Bare sånn at dere er klar over det :)

Skrevet

Dette er jo grunnen til at det er greit å bytte undertøy hver dag, det lukter jo når det er brukt. Og slik som med damers utflod så kan det jo renne litt fra mannen i løpet av dagen uten at han har gjort noe. Sæden kommer jo også ut samme sted som urinen, så har han ikke tørka seg godt nok etter et dobesøk (sånn som menn ofte ikke gjør) kan det lukte ekstra stramt.

For alt du vet så begynte han å savne deg på jobb og lekte litt med seg i en pause, eller så begynte det å lekke veldig da han kom hjem og så deg. Eller så var han ikke godt nok vaska etter å ha hatt seg med deg i natt til i går.

Skrevet

Skjønner at det er naturlig å forsvare mannen sin, men å onanere på jobben sin er veldig ekkelt.

Jeg personlig synes det er etisk galt, og at slik oppførsel ikke hører hjemme på fellesdoen på jobb. Det er arbeidsplassen til flere, og man burde være såpass profesjonell at en klarer i det minste å skille mellom jobb og privat på det seksuelle plan. Hva sier det om en mann hvis han ikke klarer å vente med å nappe løken til han er ferdig på jobb, og er på et privat domene?

Er ubehøvlet oppførsel, og håper inderlig at det ikke er noen av mannfolkene på min arbeidsplass som runker i pausene på jobb.

Vet at det hadde isåfall blitt personalsak av det om det hadde vært kjent.

Skrevet

Det er vel ingen som har noe med hva folk gjør på do vel?? Sålenge det ikke går ut over arbeidet/de vanlige pausene så kan man da for pokker få lov til å tilfredstille seg selv på der ingen ser. Det forutsetter selvfølgelig at man ikke sølerrundt med kroppsvæsker, men det er jo ikke godtatt etter mer normale dobesøk heller.

Dere som mener at mannen deres aldri ville onanert på jobb er sikkert de samme som tror at mannen aldri piller seg i nesa eller titter på papiret etter at de har driti. -Dere har jo aaaldri sett det-

Skrevet

Selv om du har en mann som er et svin, så betyr det ikke at alle andre har det.

Jobben er ikke en plass hvor det er passende å onanere, uansett om det skjer på et do.

Upassende oppførsel.

Oh hva har det med å pille seg i nesa eller se på papiret etter at de har driti? Er ikke i samme kategori engang.

Skrevet

Menn har jo av og til en hard en, uten at de har sex eller onanerer.

Men det kan jo komme noen dråper "glidemiddel" som inneholder sæd, selv uten utløsning. Det kan jo være at han har vært så opphisset at dette har skjedd?

Hadde du vært mann, og det luktet sæd av konas truse, så kunne du nok bekymret deg litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...