Gå til innhold

Har dere pakket klar sykehusbagen?


baby82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pakke lite med meg, vi bor så nært sykehuset og dessuten e man no bare der et døgn eller to og knapt nok det:) Tar bare med klær til babyen, toalettsaker og klær til meg sjøl. Ellers syns eg de beste bindan e de store dem har på sykehuset, og syns åsså at de trange stygge sykehustrusen e de beste til å holde alt sikkert på plass. Tok med meg altfor masse toil sist gang som eg aldri brukte... Å huske selvfølgelig på mobil, lader og tøfla/slippers og morgenkåpe eller no lettvint å slenge over seg:)

Anbefale dåkker å ha med energidrikke under fødselen, det brukte eg sist å det funka som bare det! Åsså bruke eg ha med lippgloss fordi man blir så tørr av å puste og styre, hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet har ikke noe med det dere prater om,men hvordan kan dere være 31 og 32 uker på vei og skal ha baby i februar når jeg er i uke 33 og har termin i mars:O? lurer. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Michelle_gu88

 

Vist du har lest denne tråden fra begynnelsen, så ser du at det er et "gammetl" innlegg. Mange svarte på dette i starten av desember, og var da 31 og 32 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. godt jeg klarer og le av meg selv:P herregud,blind jeg... tenker ikke over sånt.. ja men da er jo det greit:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 36 og har ennå ikke kommet meg til baggen... den er foreløpig bare i baktankene:)

Venter nummer tre, så jeg prøver å huske hva jeg har pakket ned tidligere. Vi bor bare en liten kilometer fra sykehuset, så det er ikke krise om jeg glemmer noe. dessuten blir det jo bare to netter... Det viktigste er det jeg trenger under fødselen og rett etterpå.

 

Gode myke klær, kosedress, ikke for stramme (føler meg alltid mye mindre enn jeg faktisk er rett etter fødselen;)

Energidrikk

Toalettsaker

Vaselin til leppene

Kamera og mobil m ladere

Babytøy

Amme-bher

Min egen nattkjole

Store bind (i tilfelle jeg bruker opp de jeg får på sh)

Babybleier (i tilfelle...)

Babyteppe i ull

 

Sikkert glemt noe, må tenke litt til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet ei liste som jeg ikke har helt fått dobbeltsjekka enda, men etter at jeg ble sendt på sykehuset med rier på lørdag og kom hjem igjen i dag så har jeg bestemt meg for at det som kan pakkes skal pakkes nå og resten skal skrives på ei liste som skal ligge lett tilgjengelig.

Den hastverkpakkinga på lørdagskvelden ble noenlunde grei, men siden samboeren bare var opptatt av at JEG skulle pakke og jeg ikke tenkte på å pakke til han så var han VELDIG snar med å komme seg i dusjen og få skifta klær når vi kom inn døra for et par timer siden.

Er nok uansett greit å ha ei liste å sjekke opp mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 38 uker, og har fortsatt ikke pakket! Men har tenkt litt på det, og vasket endel av de klærne jeg vil ha med til meg og babyen. Gikk overtid sist, så tenker vel at jeg har god tid:) En ting jeg vil ha med som jeg ikke har sett bli nevnt over er bæresjal. Forrige gang ble lillegutt innlagt på nyf. int pga infeksjon, så vi var på sykehuset 1 uke. Gikk mye å bar på en som ikke hadde det helt bra med seg selv (stakkar)!!

 

Nå nærmer det seg veldig dere! Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...