Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #26 Skrevet 25. november 2009 På en ellers døll bimkveld var dette faktisk en litt artig (tulle)tråd:)
Gjest Skrevet 25. november 2009 #27 Skrevet 25. november 2009 ARG Jeg pleier ikke gå på slikt Godnatt, HI, du er flink
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #28 Skrevet 25. november 2009 Phhhu! Nå ble jeg nesten lettet.
Agehya Skrevet 25. november 2009 #29 Skrevet 25. november 2009 Jeg bor på en liten plass, i storesøsters klasse går det 9 elever. Jeg aner overhodet ikke hvilke klær de andre elevene bruker, det driter jeg i så lenge de faktisk har klær på. Du snakker om motepress fra denne gutten, samtidig vil du bruke gruppepress for å "tilpasse" denne familien til din standard. Er det noe bedre??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #30 Skrevet 25. november 2009 Neinei, jeg er ikke HI! Altså, annie over holdkjeften er meg, ikke HI. Men jeg er rimelig sikker på at det må være en tulletråd. Eller er folk fra bygda slik? *grøsser ved tanken*
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #31 Skrevet 25. november 2009 Det er ikke en tulletråd men forstår at dere syns at jeg er helt latterlig i hvertfall... HI
Miss Misantrop Skrevet 25. november 2009 #32 Skrevet 25. november 2009 Tviler ikke på at bygdedyret lever i beste velgående, men denne tråden lukter det svidd av. Morsom lesning mens jeg prokastinerer eksamenslesningen i det lengste.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #33 Skrevet 25. november 2009 Ahem, du mener vel prokRastinerer? Det er jeg nemlig mester i:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #34 Skrevet 25. november 2009 Lurer du på HVORFOR hun gjør det?? Hvorfor kler du sønnen din i akkurat de klærne du velger da?? Hvorfor liker du akkurat de klærne? Jeg kjøper ikke klær til mine barn på Lindex og Cubus, men det er da en smakssak, merke- og kvalitetserfaring over tid. Kjøper kun sommerklær på HM. Handler ellers klær på den lokale barneklærbutikken som selger masse fine merkeklær til en billig penge (de har salg flere ganger i året), handler også julegaver til mine nieser og nevøer der. Hvorfor disser du merkeklær?? Er ikke noe gærent med merkeklær, på samme måte som det ikke er noe gærent med HM. Det er bare det at smaken er som baken, delt.
Pengetreet Skrevet 26. november 2009 #36 Skrevet 26. november 2009 Mulig at dette er en tulletråd, men jeg vet altfor godt av erfaring, at slike holdninger florerer på mange små plasser... Jeg har opplevd at nyinnflyttede barn har blitt mobbet for å gå i dyre klær, og derfor har justert seg til å gå slik alle de andre gåt kledd. Jeg har hørt foreldre som rakker ned på "snobbeklær" mens barna deres hører på. Et av samtalsemnene i bygda var om en nyinnflyttet famile som var så "fine på det". Det finnes mange fordeler med å bo på små plasser, men man kan for all del ikke skille seg ut . Heldigvis er det ikke slik overalt da
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #37 Skrevet 26. november 2009 Herregud det er ikke snakk om å mobbe gutten eller hans familie! Men jeg er ikke vant med merker og regner med at de bruker det kun for å vise at de er bedre enn oss.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #38 Skrevet 26. november 2009 Da lærer du gutten din om virkelighetens verdi
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2009 #39 Skrevet 26. november 2009 Der de kommer fra er det kanskje vanlig å gå med merkeklær? Skal de kjøpe helt ny garderobe mener du? La nå folk handle klær der de vil. Ser fremdeles ikke problemet ditt. Oser mer og mer av mindreverdighetskompleks.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #40 Skrevet 26. november 2009 Hehe, nei uffameg, det er da måte på hva man skal legge seg opp i!? Ungen går i 2.klasse, hvem svarte bryr seg om merker på den alderen? Om moren/faren kjøper dyrt merketøy er det dems sak,ingen andres. Om denne gutten etterhvert begynner å mobbe de andre barna som ikke går i slikt tøy, kan du jo si fra. Men herlighet, ikke før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå