Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. november 2009 #26 Skrevet 25. november 2009 pinnekjøtt:) og kålrabistappe naaaam!! så har vi kalkun med diverse tilbehørm1 eller 2 dag og gjerne ribbe og julepølse pluss diverse tilbehør den andre dagen, kommer ann på hvor vi er.
Gjest Skrevet 25. november 2009 #27 Skrevet 25. november 2009 Ribbe her, mammas karamellpudding til dessert, gleder meg:)
sologsommer Skrevet 25. november 2009 #28 Skrevet 25. november 2009 And, poteter, brune poteter (kokte små poteter vendt i sukker og smør :-0 ) saus, rødkål, salt potetgull og kokte halve epler med ripsgele Typisk dansk
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 25. november 2009 #29 Skrevet 25. november 2009 Pinnekjøtt! Det har jeg spist hver jul siden lysets morning hehe:)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 25. november 2009 #30 Skrevet 25. november 2009 Lammesteik...med masse hvitløk og GOOOOD fløtesaus....NAM...kjenner jeg gleder meg!!
frk Nilsen Skrevet 25. november 2009 #31 Skrevet 25. november 2009 Nå spiser vi pinnekjøtt, hverken jeg eller samboern er vant med det hjemmefra, men det passet bra å ta noe begge liker når vi skulle lage egne tradisjoner ) Til dessert har vi Valnøttis fra Mövenpique med eggelikør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå