Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #26 Skrevet 25. november 2009 Er helt enig med deg HI, han er en jævla egoist og en skikkelig idiot. Blir for dumt at han skal forsøke å tvinge deg til å feire juleaften helt mutters alene med han i leiligheten, fordi han ikke vil til din familie. Og det som verre er at hønsehjernene her inne mener at du er egoist som ikke vil feire jul med han alene. Dra til familien din. Han er syk i hodet.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #27 Skrevet 25. november 2009 Du er urimelig. Jeg kunne ikke latt samboeren min sitte alene. Bor dere ikke sammen da?! Jeses! Bare gjør det DU vil du, egoistiske kjerring. Meg, meg, meg og litt til meg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #28 Skrevet 25. november 2009 Så det mange her mener er at; hvis deres samboer hadde sagt at han aldri ville feire jul sammen med deres familie, og dere ikke hadde hatt noen felles barn, så hadde dere sittet hjemme alene med han HVER ENESTE jul?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #29 Skrevet 25. november 2009 Snu på flisa; Hele familien din er i utlandet på julaften. Du må da feire julaften med svigers, du føler ikke for deg, spør mannen din om dere to kan feire i ro hjemme, men NEI, han SKAL til sin familie. Kom deg til HELVETE ut eller bli med. Fy faen for en kjerring du er!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #30 Skrevet 25. november 2009 Det var HAN som sa JEG skulle komme meg ut hvis ikke jeg feiret her ilamme han!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #31 Skrevet 25. november 2009 20:50 Du må helt idiot. Blåst. Hvem med respekt for seg selv er det som synes det er greit at mannen nekter deg å feire jul med familien din, fordi han ikke liker dem? Skal heie på han hvis han finner ut at han skal denge deg fordi du er et idiotisk kvinnemenneske. Alt handler jo ikke om deg, deg og deg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #32 Skrevet 25. november 2009 feir med familien din du,og la han få sitte alene.det har ihvertfall jeg gjort i ditt tilfelle.. dette er jo rett og slett barnslig av han..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #33 Skrevet 25. november 2009 Til 20:50: Hønsehjernene sier ikke at hun er egoist som ikke vil feire jul alene med samboeren, men at hun er egoist som ikke tar hensyn til hans meninger og ønsker. Hun er egoist som heller lar mannen sitte alene enn å endre NOE SOM HELST på sine planer fordi han ikke inngår i de. Tør å vedde på at hvis de fortsatt holder sammen neste jul, blir den ikke feiret hos hans familie, for hun vil feire hos sin familie.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #34 Skrevet 25. november 2009 Normalen er vel at man blir enige om julefeiringen når man bor sammen, spesielt når man venter barn. Tror jeg kunne ha funnet på å reise hjem til familien min på juleferie (av god gammel vane), men nå har jeg fått meg samboer og han vil feire sammen med meg. I fjor reiste vi til min familie, i år feirer vi hjemme hos oss selv. Men poenget er at ingen av oss avtaler noe som helst uten at vi begge er enige om det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #35 Skrevet 25. november 2009 Tydelig at det er mange overkjørte DØRMATTER her inne i kveld. Har dere spurt mannen deres om hvor det passer han at dere ligger mens han tråkker over dere?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #36 Skrevet 25. november 2009 Til 20.54 Det anonym 20.52 mente var at du skal prøve å se fra din samboers øyner. Tenk hvis det var din familie som dro til utlandet. Og at han vil dra hjem til sin familie og feire jul der. Men så vil ikke du, fordi du liker dem ikke. Hva hadde du gjort da? Tror det var det 20.52 mente.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #37 Skrevet 25. november 2009 Jeg hadde i alle fall ikke latt han sitte helt alene uten å forsøke noe som helst annet enn mitt ønske. Som jeg sa tidligere; Hva med å si at dere kan spise med familien din og reise hjem og åpne gaver? Du ser virkelig ikke andre alternativ enn ditt eget. Det er jo ikke slik at han ikke har muligheten til å reise til familien sin hvert år. Hvor skal du feire meste år hvis dere fortsatt klarer å holde sammen?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #38 Skrevet 25. november 2009 Hvis dere brukte øynene deres så har hun foreslått å spise middag der, men han vil ikke dit i det hele tatt. Hvem er det som kun ser sitt eget ønske da?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #39 Skrevet 25. november 2009 Skjønner godt at HI er forbannet! Han snakker dritt om familien hennes, som ikke har noenting imot han, og åpner sitt hjem for julefeiring for ham, for så å si at jula hans blir ødelagt om han feirer der, og derfor vil sitte hjemme på julaften, og hvis hun ikke gjør det samme, ja da kan hun likegjerne bare pelle seg ut..? Enda de venter barn sammen? Fyren er jo syk!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #40 Skrevet 25. november 2009 Psykopat er vel nærmere ordet...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #41 Skrevet 25. november 2009 kanskje dette er hans måte og avslutte forholdet deres på??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #42 Skrevet 25. november 2009 Eller kanskje det er hans måte på å prøve å kontrollere henne til å gjøre som han vil? Psykopat.......
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #43 Skrevet 25. november 2009 Neste år blir noe annet, da har vi barn sammen. Vil ikke han feire med dem da, så kan ikke jeg.. Trist, men sant.. Han er visst urokkelig på det området.. Han var velkommen dit han og, så det at han ikke vil, og heller vil sitte hjemme, det er ikke min feil. Bare middag vil han heller ikke. Kall meg en egoistisk kjærring, men jeg har da fornuft nok til å se at å kaste meg ut fordi jeg ikke vil feire her alene, mens resten av familien (mange som jeg ikke har sett siden påske) er rett borti høgget og åpner gaver og leker med barn, og har det koselig med foreldre og besteforeldre.. Da sitter ikke jeg hjemme alene med han, bare fordi han har bestemt det!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #44 Skrevet 25. november 2009 Kos deg hos familien din du. La han sitte og råttne i sin egen egoistiske verden.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #45 Skrevet 25. november 2009 Jeg er helt enig med deg HI. Selvfølgelig skal du kunne feire jul med din familie uten å bli "kasta ut". At han ikke vil feire jul med din familie, fordi han ikke liker de, vel, det er for dumt. Om han ikke vil være alene på julaften, må han ta seg sammen og ofre noen få timer av et helt liv, og feire jul med din familie. Om du gir deg og feirer jul alene med han, vil det vel ikke bli så innmari hyggelig, hverken for deg eller han. Tanken på at "alle andre" er sammen og koser seg mens dere sitter der mutters alene, hm, det hadde ikke jeg orka i hvert fall. I denne situasjonen er det han som er en stor idiotisk egoist!
Gjest Skrevet 25. november 2009 #46 Skrevet 25. november 2009 Det jeg ville vært mest bekymret for her er måten din samboer takler konflikter på. Han virker rigid og lite innstilt på kompromisser. Og dessuten overreagerer han når han ikke får viljen sin. Er dette typisk? I tilfelle synes jeg dere skal ta tak i det før barnet kommer og søke hjelp
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #47 Skrevet 25. november 2009 Og der var han dratt ut.. Han snakka masse dritt om familien min, og sa han var sint fordi jeg ikke ville feire med han.. Jeg ble selvfølgelig sint og såret.. Har kjempelyst tilå feire med han, men har jo lyst til å feire med min familie også, en familie jeg elsker og er glad i, og jeg blir direkte lei meg for at han ikke liker dem.. Han tok mobilen og nøklene og dro ut, aner ikke hvor.. Blir nok ikke en koselig jul uansett hva som skjer nå..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #48 Skrevet 25. november 2009 Synes hele denne situasjonen var fæl.. hadde aldri latt min samboer sittet alene i julen, men at han skal kaste deg ut om du drar er også helt feil! Håper uansett det kan ordne seg for dere.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #49 Skrevet 25. november 2009 Hvordan er han mot deg ellers, HI? Er dette en vanlig måte for ham å reagere på? Har han gjort andre ting? Hvordan er du når du tar opp slike tema? I forsvar før du omtrent har begynt? Vil ha viljen din i diskusjoner? Hadde du diskutert med din samboer FØR du takket ja til julefeiringen? Selv om du kanskje visste at han ikke ville like dette i hele tatt og ville nekte å være med? Hvordan er han overfor dine venner? Liker han dem? Er han med dem? Prater han med dem? Hva sier han til deg om dine venner? Syns de er OK eller teite? Er det greit at du er med dine venner? Du skal huske det at nå er dere en familie, selv om barnet er i magen enda. Du kan IKKE oppføre deg som en tenåring, og late som om dere bare er kjærester. Dere er faktisk på vei til å bli foreldre, og kompromisser blir en daglig affære da. Også for ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå