Gå til innhold

Små ting som iriterer dere som samboer/mann gjør ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja samma her, han her pisser utenfor på morran når han er trøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboeren min tygger også potetgull og knekkebrød med seriøst høye lyder (KNAS KNAS), til å bli gal av!! Hater tyggelyder! Og han har tidligere spilt i band (gitar og trommer), det er konstant "tromming" med fingrene på alt, bordet, sofaen om han sitter der eller rett på kroppen.. irriterende!! heldigvis er han verdens søteste ellers da:)

Skrevet

Slafser noe helt grusomt når han spiser(Kommer lyder uansett om han tygger med munnen lukket)!

Han tar også av seg sokkene ved Tv'n på kvelden, ordner de til en ball, og "gjemmer" dem under bordet!

Han roter hele tiden! - Hele dagen mens han er på jobb, holder jeg det pent og ryddig, men med en gang han kommer hjem- ser det helt bomba ut! :-p

Fiser ganske ofte(noe jeg ikke er særlig fan av).

Men ellers er han perfekt i mine øyne! :-) Elsker den mannen!

Skrevet

en blanding av alt dere skriver...

han verenger klærne til sønnen vår og slenger de på gulvet, genser et sted, bukse et sted, stømpebukse et annet sted osv...

han krøller sokkene sine som en ball når han tar de av så jeg må riste de ut når jeg skal vaske

han rydder aldri opp etter han har laget seg mat. setter kun inn pålegget.

viss han skal rydde opp etter vi har spist middag, så setter han ting bare på benken (forflytter problemet)

han legger fra seg klærne på gulvet om kvelden.

han har en genser på hver stol i huset

han er generelt en rotekopp.....

og blir driiiiiiit SUUR når jeg kommenterer det...

Skrevet

Min mann irriterer meg faktisk ikke. Jeg har mine ting og han har selvfølgelig sine, men vi elsker hverandre og aksepterer alle sidene til hverandre. Dumt å henge seg opp i bagateller, og synd på de som har en lang smørbrødliste over ting som irriterer dem...

Skrevet

Det er ikke det store irritasjonsmomentet akkurat, men han har små ting som han gjør som jeg synes er unødvendige... :-P

Han liker ikke å hikke, så i stedet for har han funnet ut at det funker å trekke inn masse luft idet han kjenner antydning til noe som KAN bli en langvarig hikke. Det er bare det at dette gir en helt forferdelig lyd som jeg ikke klarer å beskrive!

Han raper og promper HØYT! Og ikke bare hjemme... (men han vet hvor grensen går heldigvis)

Han legger skittentøyet sitt OPPÅ skittentøyskurven i stedet for å løfte lokket, hi hi! (men han er kjempeflink til å tømme lommer og sånn!)

Og på kjøkkenet så klarer han å spre brødsmuler én meter til hver side bare ved å lage seg frokost. Jeg har spurt han hvordan han klarer det, men han forstår ikke hvordan det skjer selv... :-D

Spør jeg han om noe (eller noen andre gjør det) så tar det liksom akkurat litt for lang tid for han å svare. Det tar såpass lang tid at du lurer på om han har hørt deg og så gjentar du kanskje spørsmålet. Men ofte så har han det like moro med å si "hæ?" slik at jeg står og gjentar meg selv tre-fire ganger før jeg oppdager at han storkoser seg med å lure meg! (jeg vil jo bare ha et svar jeg...) Det er jo endel av sjarmen hans dette her da, he he!

Ellers så er det sikkert mye mer han irriterer seg over med meg enn jeg med han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...