Gå til innhold

Små ting som iriterer dere som samboer/mann gjør ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min åpner nye påleggspakker selv om den andre er nesten hel,setter igjen en liten skvett melk igjen i kjøleskapet og juce.

Kaster ikke shampo dusj såpe flaskene når de er tomme,bare setter dem igjen å begynner en ny.

Spytter snus utover ny vaska vask,eller matrester og tannkrem skyller ikke etter seg.

Smatter som en gris når han spiser ,drikker av melke glasset med munnen full av mat.Vrenger av seg sure sokker og jeg må vrenge alt før jeg vasker klæra

Huff nå er jeg slem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger å fokusere på hans bra egenskaper.

Skrevet

Det er ikke mye jeg irriterer meg over, men en ting er det jo .. Når han har lagd mat ligger det alltid igjen noe. Enten det er fjøla han har skjært brød på, masse smuler, en kniv eller en pose.. Han klarer liksom ALDRI å få alt av benken :P Og når han rydder opp etter middagen kan du banne på at salt og pepper og vannmugga står igjen.. Hører liksom til på bordet vårt når han har rydda :P

Han vrenger også sokker og gensere, men ikke tale om at jeg gidder å vrenge de igjen nei :P

Skrevet

Å herregud så godt det var å lese dette. Min gjør NØYAKTIG det samme!! Når han kler av datteren vår så vrenger han av klærne slik at jeg alltid må vrenge de tilbake senere. Har sagt fra om akkurat dette, men hvis jeg skal si fra om alt så høres jeg ut som verdens sureste!

I tillegg tømmer han alltid kaffen fra presskanna i vasken uten å skylle det ned, slik at det fester seg i hele vasken når det tørker. Må ta med en siste ting... hvis jeg får ham til å henge opp klær så henger de bare slengt oppå tørkestativet slik at de tørker i en klump. Sånn!

Skrevet

Hår over hele vasken etter barbering/klipping og hår over hele toalettet etter et forsøk på å rydde vasken etter seg. Klager på mitt rot, men roter enda mer selv. Vasker aldri noe som helst, bare klager hvis noe er skittent.

Skrevet

Mannen min har utrolig mange gode egenskaper men en bagatell som irriterer meg er en utrolig tygging når han spiser potetgull. Han tygger med munnen åpen slik at det kommer en slik veldig høy tyggelyd. All annen mat tygger han med munnen lukket og er en ordentlig og dannet mann så nettopp derfor så synes jeg det blir litt flaut når vi sitter i selskap og han knasker som et annet ekorn hehe

Skrevet

Han rydder ikke etter seg når han lager mat.

Han sitter på dataen, og akkurat når jeg spør om han kan hjelpe med noe så skal han i dysjen.

Kan bruke øredobben, eller andre spisse saker som tannpirker :o

Sier han skal noe, så skal han hundre andre ting også.

Sovner på sofaen hveeer kveld, og hvis jeg vekker han så blir han driiiitsur på meg fordi han fortsatt er i søvne.

Hm lista er vel en del lenger men de gode egenskapene er mye lenger enn den selvfølgelig:) Det er litt av sjarmen også hehe

Skrevet

Åhr, enig! Min mann kan aldri ordne badet etter at han har stelt eller badet ungene. Skitne klær, håndklær, leker, bleier, pyjamaser overalt! Og vann overalt! Blir helt matt, så vanligvis bader jeg dem selv for å unngå alt rotet..

En annen ting er at han aldri kan skylle espressomaskinen når han er ferdig med den, slik at kaffen og melken blir stående og stivne bom fast.Irriterende!!!

Men stort sett er han en fantastisk mann, da:)

Skrevet

Mannen min parkerer alltid BMW sin forrann min Mercedes slik at jeg må flytte hans bil hver morgen siden jeg begynner på jobb først. Han griser alltid med den russiske kaviaren når han lager canapeer. Søler med Champagnen hver lørdag. Uff blir sliten jeg!!

Skrevet

Å, så deilig at andre menn er like "ille" som min!

Smuler og tomemballasje over hele kjøkkenbenken når han har laget mat, hår og tannkremrester i vasken på badet, krøllete klær på tørkesnora og vrengte barneklær er skikkelig irriterende!

Men - han GJØR faktisk disse tingene! Jeg foretrekker at han lager mat, henger opp klær og steller barnet vårt, framfor at jeg må gjøre det selv... ;-)

Skrevet

Så kommer du da med dine dumme innlegg.

Alltid er det noen som deg som sakl slenge piss.Uannsett innlegg

Skrevet

Jeg plages litt over tyggelydene hans, men så plages han også over at jeg spiser "rart", som han sier (spiser sjokoladen rundt før jeg spiser marsipanen, og deler frukt i maaange biter før jeg spiser den) så da stiller vi vel sånn ca likt likevel:)

Høres ikke bra ut å ha en laaaaaaang liste over ting man plages over med en person man bor sammen med og skal dele livet sitt med. Da er det noe dypere galt mener nå jeg...

Skrevet

Kneeeeheheeg, 11:38. Høres ut som du har en fryktelig irriterende mann. Dakar. Hihihi

Skrevet

Ja men jeg har mere positive sider på han enn negative da :-))

Hilsen HI

Skrevet

Han tørker seg tydeligvis ikke ordentlig etter dobesøk,så jeg må ta på ekle boxere med bremsespor når jeg skal vaske klær-delikat!

Han peller seg i nesa

Han retter ikke ut klærne når han henger opp,så de blir hengende i en krøll og tørker aldri. Er visst veldig vanskelig og henge de opp riktig.

Skrevet

Mannen min er veldig renslig og ryddig og hjelpelig osv:)

Men han peller seg i nesa og raper som en.. ja gudene vet hva. Har sagt at han må dra til legen med den rapingen, det kan ikke være normalt.

Pelling av nesa har han etter faren. Jeg prøver å vende han av det, men er ikke så lett.

Skrevet

At han vrenger av seg sokkene når han ser på tv og dytter de under bordet eller sofaen, for da "forsvinner" de.

Når han skal rydde bordet etter middagen bare bærer han det bort på kjøkkenbenken uten å sette i maskinen(da kan jeg søren rydde av selv) :-)

Skrevet

Årh, min lager så mye ulyder. Han heiser hele tiden snue, selv om han ikke har snue, han trekker luft inn mellom fremtennene hele tiden slik at det blir en irrierende lyd, gnir tommelen mot de andre fingrene slik at det lager en irriterende lyd. Jeg holder seriøst til tider på å bli sprø. HELE tiden lager han en eller annen unødvendig lyd. ARRRG!

Han vrengte også av seg sure sokker før slik at de ble en ball, men når jeg sluttet å vrenge dem ilbake og bare vasket dem, tørker dem og la dem inn i skapet slik, så ble det jammen slutt på det :-) Men å klare å tømme lommene i buksene før han legger dem til vask, DET klarer han ikke. Og når han rydder av kjøkkenbordet, så står alltid gryteunderlagene igjen.

Hehe, men han er god utenom da :-)

Skrevet

Hehehe, dette med sokkene gjør mannen min også. Jeg synes egentlig det er litt morsomt. Synes han virkelig at det er naturlig å ta av seg sokkene i sofaen og gjemme de under den? Jeg ler så jeg griner når han gjør det, for han ser litt ut som guttungen når han gjør noe han vet han ikke får lov til, han blir kjempeflau, men slutter ikke med det likevel:)

Skrevet

min mann er en fantastisk person og heldigvis har han ikke mange negative sider,men noen ting er det jo...

han "ser" ikke at det trengs å støvsuges/vaskes! ikke en eneste gang i løpet av deti årene vi har vært sammen har han tatt initiativet til å vaske huset... kan bli litt irriterende i lengden,men han blir med om jeg spør han om hjelp heldigvis :)

Skrevet

Synes han griser for mye på komfyren, både oppå med masse stekeolje, og inni blir det brente matrester som jeg må grave ut igjen. Han har også laget noen riper på komfyren (snøft) men får vel leve med at det blir noe slitasje.

Skrevet

noe som ikke er nevnt som min gjør er å bite negler . må ofte spør om det er fingre igjen , for han har en finger i kjeften heeeeele tida... grr... hehe ;)

å så finner jeg tomme påleggspakker i kjøleskapet innimellom... lurer på om han vet det fins søppeldunk under vasken... :P

sokkene vrenges så klart , men det irriterer jeg meg ikke over :P

Skrevet

He he.., jeg må nesten le av dette. For jeg kjenner igjen så mange av disse egenskapene! I meg selv! :-))

Jeg også tar av meg sokkene i soffa'n på kvelden, og glemmer de veldig ofte igjen. (Men jeg må rydde de bort selv, for det gidder ikke samboeren) Så da tar jeg dem enten dagen etter eller kanskje 2.... Litt sløv på det der..

Jeg vrenger ikke sokker, men "hekter" de sammen, slik at når jeg vasker vet jeg at jeg vasker hele par. Mens gubben legger de pent i kurven, så når jeg tømmer den må jeg lete etter parene.. (Vet ikke hva som er smartest her heller)

Og jeg er vel ikke den flinkeste til å rydde heller, tror jeg..

Men ellers er jeg veldig god, da :-)

Skrevet

Når han driter, og ikke sjekker dassen etterpå, slik at det ligger rester i dass. Det er noe av det ekleste jeg vet. En rein dass er et must.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...