Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. november 2009 #26 Skrevet 24. november 2009 Ønsker meg også en kjekk kollega, eller noe sånt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #27 Skrevet 24. november 2009 kanskje du får en til jul? eventuelt så får du leie in en fin julenisse
Jodasåneidaså Skrevet 24. november 2009 #28 Skrevet 24. november 2009 Oooh, jeg hadde daua. Og sikkert fått sånn akutt klamme hender og fistelstemme og alt som er hot. Den eneste foreleseren jeg har som tar på meg, er veldig dyktig og flink, men i tillegg gammel og uheit og med suspekte hår voksende på nesa. Dessuten har han litt dårlig ånde også, så akkurat den kroppskontakten kunne jeg i grunnen vært foruten. (Ikke desto mindre elsker jo mannen meg, og insisterer derfor på å stå ca tre cm fra kroppen min hver gang han skal si meg noe lurt.) For øvrig ryktes det imidlertid at hotshot-sleazebagen er en ånkli studentbedårer i ikkeheltedru tilstand, så når jeg bare blir desperat nok, skal jeg sannelig prøve å skjenke ham full.
Patetica fåkksi Skrevet 24. november 2009 #29 Skrevet 24. november 2009 Fysisk er kult om mennesket er attraktivt, det er derimot kvalmende når det ikke er det; sistnevnte var min situasjon i sommer og det har aldri fristet meg mer å slå noen. Jeg tok kontakt med høyere krefter og han tryna ned en lang trapp - det var slutten på hans karriere hos oss. Karriære? Karriere? Ouattevvah.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #30 Skrevet 24. november 2009 kanskje det er det jeg burde gjøre. gi han rusdrikk (siden jeg ikke ander hvordan wisky skrives) til jul og spørre om han vil dele (men da burde jeg kanskje like wisky nok til å kunne ta en slurk uten å brekke meg?)
prima donna Skrevet 24. november 2009 #31 Skrevet 24. november 2009 fy fader hvem ER dere? blir aldri d samme stå foran et auditorium etter denne tråden. jeg må ut fra dinbaby. ungene flytter jo snart på hybel uansett. hehe. so long and thanks for all the fish!
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2009 #32 Skrevet 24. november 2009 Hvilke illusjoner har du egentlig hatt, prima donna? Levd i boble?
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 #33 Skrevet 25. november 2009 Min "tok" også på meg. Ikke noe sånn TOK på meg da men, han la armen rundt meg mer enn ett par ganger. Du vet sånn spøkefull halv-klem, om det er noe som heter det. Har fått skikkelige klemmer også, god jul og sommer Og ene gangen når vi skulle se over oppgavene mine (standar for hele klassen, en og en inn på lite møte rom. "Sofa-bord-og-kaffetrakter-lite") så satte han seg så rett ved siden av som det går ann å sitte. Trodde særiøst han kunne høre pulsen min. Hihi. Ikke fikk jeg konset om oppgaven ihvertfall. Hmm.. tror jammen med hjertet slår ett par ekstra slag nå- bare av å tenke på det..
Gjest Skrevet 25. november 2009 #34 Skrevet 25. november 2009 kjenner til "problemet" hi hi..tror du han hadde vært utro hvis han fikk muligheten til det? pg ville du seriøst ha liggi med han?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2009 Forfatter #36 Skrevet 25. november 2009 jeg tror alle er utro bare de får en bra nok kandidat. spørsmålet er om jeg er en bra nok kandidat og det må jeg jo anta at jeg er fram til det motsatte er bevist. problemet er bare "hvordan havne i en situasjon der det er naturlig" jeg tror jeg ville ligget med han. han er hot og jeg er nesten for jomfru og regne
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2009 Forfatter #37 Skrevet 25. november 2009 hehe.. sånt er så felt. jeg følte meg avslørt av legen når han måtte høre på hjertet mitt. jeg syns han var temlig hot og fikk litt hjertebank... hehe det er det som er hele poenget. å ha noen å tenke på
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 #38 Skrevet 25. november 2009 Hihi.. nå ble jeg nesten litt glad jeg ikke er keen på legen min. Hadde vel foretrukket om det var Kris som stadig dukket opp i drømmene (han gjør det han også men ikke så ofte) for det kan jeg skjønne. Synes han er rå lekker. Kan ikke si det samme om læreren, men noe må det ha vært.. Skulle likt å visst hva.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2009 Forfatter #39 Skrevet 25. november 2009 det er makta som gjør det. makt er hot. hvem kris?
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 #40 Skrevet 25. november 2009 Mhm. Det er det Også ser jeg jo det at han er min "type". Kris Kristofferson- drømme mannen. Han skulle nok fått lov å kile meg med skjegget sitt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2009 Forfatter #41 Skrevet 25. november 2009 hehe... jeg brukte kvasir og fant bildet og tenkte at du kunne få beholde han. men hadde du sett bilde av min så hadde du tenkt det samme. det er så mye et bilde ikke viser... jeg møtte jens stoltenberg på gata i sta - det var stas
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 #42 Skrevet 25. november 2009 Hehe.. Takk for det. Er ikke så flink å dele. Men ja, man mister mye i ett bilde. Jens syns jeg ikke er noe. Ser at han er en pen mann det stopper der.
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 #43 Skrevet 25. november 2009 Du får jo finne ut hvor han går viss han tar seg en tur på byen eller noe, også kanskje gå på samme stedet noen ganger. Er jo en sjangs for å treffe han da.. Tror jeg hadde prøvd det om jeg skulle vikerlig legge ann på "min". Nå vet jeg at han faktisk går på ett av yndlingsteden mine. Selv om jeg aldri har sett han der Har ikke sett han siden jeg var ferdig med skolen faktisk. Lurer på hvordan det hadde vært å se han igjen. Sikkert litt antiklimaks, man pynter vel fort litt i drømmene..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2009 Forfatter #44 Skrevet 25. november 2009 da har du definitivt ikke sett denne vidioen av han. den pleier jeg å se i sene nattertimer. - men så liker jeg nerdete klønete menn
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 #45 Skrevet 25. november 2009 Da foretrekker jeg denne http://www.youtube.com/watch?v=_sKpo4aBTQg også en meget flott mann. Tenk å treffe på han i en mørk krok... mm
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2009 Forfatter #46 Skrevet 25. november 2009 hahah... det er det sykeste. men som danser blir aldri bra og dette er et prakteksemplar på hvorfor
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2009 Forfatter #47 Skrevet 25. november 2009 jeg tror jeg må finne på noe lurt. han er nok ikke typen til å dra så mye på "byen". tror han er litt familiemann. tror heller det er lurere å traske innom kontoret hans med noe og spørre om vi skal dele. men det blir jo vanvittig kleint vis han sier "nei takk"... haha
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 #48 Skrevet 25. november 2009 Men underholdningsverdien er det ingen ting å si på.
LilleDachs Skrevet 25. november 2009 #49 Skrevet 25. november 2009 Du får spørre på en litt finurlig måte da.. Type "nå hadde det smakt med "rusdrikk av ditt valg"" og er han enig så er det jo bare å dra frem flasken, eventuellt si "jeg har kjøpt en flaske til senere men vi kan jo alltids dele". Hørtes kanskje kleint ut det også. hmm..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. november 2009 Forfatter #50 Skrevet 25. november 2009 hehe.. sant, jeg lo. men mest fordi jeg så deg stå i et smug å vente på en dansende mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå