:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 hvorfor må akkurat han være sjarmerende, snill, flink, medmennskelig og hot? det strider mot all sunn fornuft!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 gaaaahhh.. forstår problemet : p hehehe..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 er det ikke flott at jeg fordeler informasjonen rundt om kring? det blir nesten som en skattejakt
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Det finnes ingen bedre måte å lære på. Bare ikke klå. Nøy deg med å imponere.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 ja, vent med klåinga til eksamen.. slikt at det er friskt i minne.. tilfelle det ender .. hmm.. utilfredsstillende, så slipper du å gjøre det igjen : p
Gjest Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Og det er derfor det er så mange forelesere som er gifte med søte damer/menn sånn minst 30 år yngre enn dem selv, he he. Jeg har selv en bekjent som har reddet en professor fra et ulykkelig ekteskap
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Hotte og sjarmerende lærere (i dette tilfellet) er noe herk. Selv om han ikke egentlig er noen av delene har han sneket seg inn i drømmene mine nesten ukentlig de siste 5-6 årene. Det strider også mot all sunn fornuft- jeg føler med deg
Gjest Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Bare tenk på hvor stor del av rumpa hans som ikke er fylt opp med noe som helst, kun løst skinn som dangler - så går det nok over av seg selv...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2009 hehe.. det er ganske distraherende skal jeg si deg. og tenk at han er 61 år. det er jo helt vilt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2009 den var til sug lut foresten så kom jeg på at han kan jo gå av med afp om 3 år. så får vi barn sammen slipper jeg å dele permisjonen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2009 hehe... har eksamen om 2 uker så det skal gå bra og overholde
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. november 2009 ja. jeg tror det er ganske lett å få seg no når man er lærer. de har en klar fordel der.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2009 hehe.. akkurat sånn er der her også. helt idiotisk!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2009 haha... kanskje den er hot
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Hadde det ikke vært for mann og barn her hjemme så hadde jeg nok måtte funnet ut hvor han befinner seg om dagen og.. ehm.. fått det ut av systemet
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 24. november 2009 hehe og håpet på at det var så dårlig at du aldri tengte å tenke på han igjen
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 Det hadde jo vært det beste. Selv om det sikkert hadde vært litt nedsig etter 6 år med drømmer. Hehe.. Så fjortis jeg føler meg nå.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2009 hehe,,., jeg vet. men det er digg å være fjortis
LilleDachs Skrevet 24. november 2009 #19 Skrevet 24. november 2009 Mhm, jeg vet. Forelska i lærer'n.. åååh! Men han kunne seriøst tatt å pellet seg ut av hjernen min snart. Skjønner ikke hva det var med den mannen som fasinerte sånn..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 24. november 2009 jeg tror det har noe med makt å gjøre. det er hot med folk med makt. det er nok det som gjør jens og legen min hot også
Jodasåneidaså Skrevet 24. november 2009 #21 Skrevet 24. november 2009 Fniiis! Jeg elsker denne tråden. Jeg har for øvrig to stykker: * sleazy-altforung-hotshot høyskolelektormann, mer enn passelig heit så lenge han ikke åpner munnen i annet enn fagsammenheng. Han satt så nært meg at han nesten tok på meg i går, da døde jeg så vidt og var hakket fra å kaste klærne og be ham ta meg på kopirommet. Det er fullstendig ulogisk, og jeg kan aldrialdri bekjenne dette til noen som faktisk vet hvem han er. * synnøvefindenblond dritsøt norskdame, jobber 300% og fikser alt, og veksler mellom å være lun og lur og frekksarkastisk. Ville dog neppe vært spesielt interessant om jeg ikke hadde drømt tidenes mest uskikkelige drøm om henne for snart 4 år siden, for den drømmen har gjort sitt til at jeg den dag i dag ikke kan se dama i øynene uten å rødme intenst i sjela. Oh my.
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2009 #22 Skrevet 24. november 2009 Dødsbra. Kjenner mange professorer som er på sin andre og tredje vit.ass eller student. Og det blir ofte den de hekker på når de er over femtifem som de blir hos, så du har gode sjanser. Han er jo heldig, da!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #23 Skrevet 24. november 2009 hehe.. ja, hadde jeg likt yngre folk hadde jeg blitt lærer/foreleser. det må jo være letteste stedet i hverden å finne kandidater... hehe hihi.. du er vel god vel *rødme*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2009 Forfatter #24 Skrevet 24. november 2009 hahah utrolig bra! min tok faktisk på meg. han holdt meg i hånden og klappet på den, så meg dypt inn i øynene og sa "det var veldig fint at du fortalte dette" - jeg holdt på å dø. (etter en diskusjon i klassen om en elev på skolen med dysleksi burde få ny eksamen pga at æ å og ø ble borte og det tok 1 time og fikse og han fikk 15 min for å kompansere for den timen jeg ble temlig engasjet som vanlig å sa det jeg mente. venter spent på å få vite hva som skjer i saken.)
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2009 #25 Skrevet 24. november 2009 Klart, men det er så myyyyye enklere å klå litt på en foreleser enn å klå litt på en student, selv språklig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå