Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #27 Skrevet 23. november 2009 Ser for meg å male peisen og trappa, kunne blitt så fint! Kjør på sier jeg nå bare.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #28 Skrevet 23. november 2009 Syns den var kjempe fin. Men på det ene soverommet, så det ut som det var hvite fliser? på gulvet? ikke særlig lekkert, men det går jo an å fikse på. Terassen ser jo digg ut.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #29 Skrevet 24. november 2009 Ja, jeg ville også gjort peisen hvit, det endrer hele karakteren på den og dermed på stua. Egentlig litt drømme-hus for meg, bare synd det er i feil landsdel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå