Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hva synes dere, ser ikke dette egt nokså supert ut? Vi vurderer sterkt å prøve på denne...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Ser veldig fint ut, og så fin beliggenhet, vi bor ikke så langt unna og går tur forbi der, supert strøk og veldig bra barneskole (har ikke så stort barn at jeg vet noen om ungdomsskoler enda). Men det er ikke Steinbruvann de har tatt bilde av, det er Alunsjøen, tihi!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Oj, lekker innkjørsel og garasje,masse plass inne, og mye sol og uteplass, OG fint inne? What's not to like?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Hva jeg syntes, alt for lite tomt og alt for mye veranda. Greit nok at beliggenheten har gode muligheter med tanke på liten plass på tomta, men likevel. Prisen er skyhøy, men må man bo i Oslo så er det sånn det er. Etter min smak var det mye som må pusses opp/males. Veranda rundt hele huset ser for meg litt "too much" ut.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Uenig med anonym 0943 - kjempedeilig å kunne flytte seg rundt etter sola på sånn veranda, vi har veranda bare på halvannen vegg og så er det ut på grasset når sola går, men med småttiser er det av og til greit å ha et plankeunderlag å leke på for småbiler og figurer og sånn. Dessuten er det tøft med skrånende tomt (=akebakke) når man også har deler av den flat (veranda) nærmest huset.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Aldri hørt om Lillomarka, hvilken side av Oslo er det?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Ser fint ut, men om du vil i noenlunde samme område hadde jeg kanskje gått for denne: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19743421&sid= Siden den ligger kloss i markagrensa uten naboer tett på, bare. Men ser jo at det er myyye mer som må gjøres i denne, da.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Fint hus med mye potensiale for å gjøre det personlig:) MEN, jeg så noen misfarginger på flisen i det badet med badstue, det må dere sjekke ut. Også bør dere sjekke ut hvor dyrt det evnt blir å legge nytt gulv på det/de soverommene som har flis, for det er ikke noe særlig å ha det som gulvunderlag på soverom. Det er for hardt og glatt. Trenger ikke å være et dyrt gulv, det meste er bedre enn flis på soveromsgulv;) Prisen var stiv, og det var en del ekstrautgifter i tillegg til kjøprpris. Men har dere råd til å ha et så stort lån har dere nok råd til å evnt pusse opp det som trenger litt oppdatering;) Og p.s: Jeg så det var en del elektriske løsninger på marjiser og garasjeporter, sjekk ut at dette er vedlikeholdt slik at dere ikke må bytte ut etter å ha bodd der i 3 mndr;)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Nordøst, marka mellom Oslo og Nittedal/Harestua/Grua. Har besteforeldre på Ammerudkollen, HI, og håper vi kan overta der når de skal flytte en dag - utrolig fint område. Ingen trafikk og ingen støy, go for it sier jeg!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 Hei anonym 10.00, takk for fint og langt svar (og takk til dere andre også, hehe). Hva mener du med misfarginger, jeg klarer ikke å se det? Vil ikke ha ulumskheter i badstua mi, hihi. Joda, vi selger annet hus og får til det økonomiske, men vil jo helst ikke måtte gjøre altfor mye. Skal sjekke det med elektriske ting. Takk igjen, HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #14 Skrevet 23. november 2009 på flisene som er i dusjhjørnet, de var brunlige. Mulig det er etter at det har stått kabinett der, men jeg er pirkete på slike ting:p Er det noe som kan bli kostbart og tidkrevende så er det råte på våtrom;) Annie 10:00
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #15 Skrevet 23. november 2009 det huset var også fint 9:56, men legg merke til synlig rør på badet. Det burde vært lagt inn. Synlige rør er mer utsatt for fysisk slitasje (rett og slett fordi det fort kan bli tråkket på, dultet borti osv) og dette kan bli problematisk. Utover det har dette huset potensiale det å Men ser at kjøkkenet bør oppdateres.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #16 Skrevet 23. november 2009 Åja, nå ser jeg det, så på de andre bildet av badstu-badet. Tenkte egentlig at det var sånn rødsopp som lar seg fjerne - som bare er utapå - men det skal jeg absolutt sjekke altså. Takk igjen! HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #17 Skrevet 23. november 2009 Veldig fint hus, men for den prisen kan du bygge et nytt hus. Kan få med mye tull på brukte hus, fukt osv. Mye må jo pusses opp å.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #18 Skrevet 23. november 2009 På det jeg la ut ville vi ikke gjort særlig mye akkurat, det andre som ble foreslått trengte nok mer. Bygging er ikke aktuelt. HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #19 Skrevet 23. november 2009 Ikke noe fint innvendig, og skamdyrt. Greit utvendig, da...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #20 Skrevet 23. november 2009 Synes det var for mye furu, og gulvbelegget så grusomt ut :/ Men absolutt potensial
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #21 Skrevet 23. november 2009 Furu er jo svine-enkelt, maling koster ikke stort og jobben gjør man jo lett selv. Jeg ville absolutt gjort det, HI. Likte beliggenheten kjempegodt, er jo nesten i skogen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #22 Skrevet 23. november 2009 Skulle gjerne hatt noen flere til å si noe, det er så veldig mye penger når man kjøper hus, blir nesten litt engstelig når neste alle er så positive, men det ER et fint hus, ikke sant? Gledegruer meg til evt å starte budprosess. Forresten, kanskje noen kan legge ut på Skravle for meg, så kan jeg kanskje få flere til å uttale seg... Tusen takk, unnskyld bryderiet. HI
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2009 #23 Skrevet 23. november 2009 Kjempefint hus, HI, fin beliggenhet også, nydelige turområder både vinter og sommer, og både ute- og innearealer så fine ut, bortsett fra det på det ene badet. Får du sjekka ut at det er overflatisk bare, og har du penger, ville jeg gått for det - så ikke når det er visning men det er antakelig denne uka siden du legger innlegget ut nå? Kan legge ut på skravle siden jeg er i godlune.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #24 Skrevet 23. november 2009 Det så jo fint ut der. Enig ang fliser på bad, begge bad faktisk. Ellers ville jeg personlig fjernet den mursteinspeisen, og satt inn en annen, litt mer up to date peis/vedovn. Vær obs på denne setningen som står litt nedover i annonsen: "Godt vedlikeholdt valmtak med hollandsk glassert takstein på takbjelker som antas er isolert og lektet ut." Når det antas å være isolert må du sjekke litt nærmere:-) Ellers trengs det vel bare litt opprydding i hagen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2009 #25 Skrevet 23. november 2009 Takk til dere for kommentarer og for å legge ut. Ja, noterer meg det, anonym 12.16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå