Gå til innhold

Hvis din søster døde ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville du tatt over ansvaret for barna hennes? Altså søsteren din var alene om barna og ingen andre kan ta over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt over min brors fremtidige barn any time.

Skrevet

Selvfølgelig. Men måtte det aldrialdrialdri skje.

Skrevet

Ja.

Men nå har jeg en svoger som jeg vet klarer det samme som min søster:)

Jeg vet ikke om min søster hadde sagt ja til det samme, som i å ta ansvaret for mine barn. Jeg er alene med dem, og far vil nok ikke overta om noe skulle skje meg.......

Skrevet

Godt å høre! Svogeren min mistet søsteren sin nylig og derfor har min søster og mannen hennes tatt over ansvaret for barna hennes. Så klarte da en av venninnene til søstra mi å lire av seg at de var tullete som gadd å gjøre det siden de har så mange barn selv (de har tre barn) ... Enda godt det irriterende mennesket hadde vett til å komme med sine meninger når ingen av barna var i nærheten da.

HI

Skrevet

Jeg venter nr 3 nå, bor i en leilighet og har ikke kjempe bra økonomi, men skulle min bror få barn, og han faller fra. Og heller ikke mor til barna kan ha de, ja da skal jeg jammen finne plass til de! Uten tvil, der det finnes hjererom finnes det husrom!

Skrevet

Enten jeg eller broren vår:)

Skrevet

Ikke sant? Det var det jeg mente at alle normale mennesker tenker også. De kommer til å ha dårlig plass til de får flyttet til noe større og sånt, men det er jo bare et spørsmål om tid. Kan jo ikke akkuratt la barn på 11 og 13 bo for seg selv heller da :P

HI

Skrevet

ja hadde gjort det med den største slvfølge..men håper da ikke det skjer..

Skrevet

Jeg vil men får ikke. Hun er ikke død da, men vil ikke ha dem.

Skrevet

Har ingen søster, men hadde tatt barna til min bror og jeg håper han ville tatt vare på mitt barn om det skulle skje meg noe

Skrevet

Står faktisk i testamentet mitt som jeg skrev etter jeg ble mor. Vi hadde valg mellom mannens søster og min, men min søsters barn er aldersmessig tettere og hun har "bare" 2, svigerinne har 3.

Min søster har det lik, de trengte ikke vurdere da hennes mann er enebarn.

Skrevet

det der har jeg og min søster snakket om. det er en selvfølge at jeg ville overtatt min lille niese og hun ville hatt mine barn. vi har begge sagt at vi skulle kjempe med nebb og klør for å få omsorgen for hverandres barn om noe slkt skulle skje.....

syns dt er en horibel tin gå si av noen venner. stakkars små barn som har mistet mamma...

Skrevet

Selvsagt... Min søster har sagt at det er det hun ønsker

Skrevet

uten tvil! Selvfølgelig ville jeg gjort det, de betyr utrolig mye for meg!

Skrevet

Ja, helt forferdelig. De er jo selvfølgelig lei seg over å ha mistet henne og kunne trenge støtte, ikke tankeløse kommentarer. Jeg kjenner jeg fremdeles er sint etter å ha hørt kommentaren fra min søster enda det er flere timer siden vi snakket på tlf nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...