Gjest Skrevet 23. november 2009 #26 Skrevet 23. november 2009 Utrolig gøy side! Jeg begynner å gå tom for I.D foundationen nå, så da er det jo god unnskyldning til å prøve e.l.f i stedet;) Er jo mye billigere (handler I.D sminke også på nett www.feelunique.com), ogom det er like bra er det jo helt topp! Men du HI, du sa at de selger foundation til 16 kr? Hvor da? Jeg så de hadde mineral-foundation til 32 kr ellerno (ikke at det er dyrt!haha), men ikke noe til 16 kr. Selger de "vanlig" foundation også? Det fant jeg ikke. Med vanlig, mener jeg rennende... Hva annet anbefaler du? Øyenskyggene, er de gode? Lip-linerne? Hilsen ei som fikk fryktelig lyst å gå amok på den siden nå!
CMH Skrevet 23. november 2009 #27 Skrevet 23. november 2009 Jeg fant heller ikke vanlig forundation? Link, hvis noen vet?
Guttemamma til to Skrevet 23. november 2009 #28 Skrevet 23. november 2009 men kan noen bare forklare meg åssen det der funker? har aldri bestilt noe fra utlandet.. hva koster det å få det sendt hit? og må man fortolle det?
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 Forfatter #29 Skrevet 23. november 2009 heisann. hehe nå skal jeg prøøøøve å svare her. Nei man må ikke fortolle det. jeg tror jeg betalte 50 kr i frakt ca .og handlet for 300 kr... hmmm jeg skal finne foundation, en som jeg har brukt mye iallfall. og sette inn link :) klart det er lov å være skeptisk til ting. jeg syns det er flott at det er så billig, og liker kvaliteten på det. bestilte det samme tid som jeg la inn innlegget,og idag fikk jeg sms om at pakken er SHIPPED , og på vei :=)
Trenger hjelp!! Skrevet 23. november 2009 #30 Skrevet 23. november 2009 Lurer på det samme.Nå har jeg bestilt for 108 kr,må jeg betale moms?Noe jeg må vite??
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 Forfatter #31 Skrevet 23. november 2009 verdensbestejente. ja anbefaler lip linere, og div lip gloss. den som er sånn plump, (for å gjøre leppene litt større...) den er genial! man legger på den under lip gloss det er kanel i den, og det skal visst blåse de opp litt. *min nye beste venn* hehehe... øyeskyggene er veldig bra, absolutt sitter på lenge, og du får også kjøpt sånn "alt mulig" stick, nesten som en dekk stick,som du kan også ta på øyelokka,og øyeskygge over
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 Forfatter #32 Skrevet 23. november 2009 du betaler akkurat for det du bestiller. det er det som er så sykt. det er ikke toll osv. hehe...
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 Forfatter #33 Skrevet 23. november 2009 PS: jeg fant ikke FLYTENDE foundation, MEN jeg har brukt en concealer, den gir så fint tynt lag, og pudder over der.funker fett den ligger der inne på siden.
...♥... Skrevet 23. november 2009 #34 Skrevet 23. november 2009 Ååå... Måtte dere legge ut dette da?! Nå blir jeg også nødt til å gå inn på den siden, og sannsynligvis kommer kontoen til å være noen hundre kroner fattigere.. Sånn kan det gå! Men jeg lurer også på det samme som Trenger Hjelp.. moms??
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 Forfatter #35 Skrevet 23. november 2009 jeg har som sagt bestilt der flere ganger, ikke betalt annet enn det du handler for. står ikke alt for mye på siden men : there will be no additional import or tax charges for deliveries within the EU go wild...
...♥... Skrevet 23. november 2009 #36 Skrevet 23. november 2009 Ooo....Flotters! Allerede oppe i 300 kroner her gitt!
Jentemammaen Skrevet 23. november 2009 #37 Skrevet 23. november 2009 Helt enig med deg. Jeg gidder ikke se en gang, jeg er veldig kresen på hva jeg putter i ansiktet. Men for all del, fint at andre er fornøyd! :-)
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 Forfatter #38 Skrevet 23. november 2009 solstrålen, ja det er farlig det der as... men jeg fikk litt sjokk over at jeg fikk en sms idag, om at pakken allerede er på vei over til norge.... Hmmm! jentemamma, det er klart, alle er forskjellige, men det som er viktgist for meg,er at det er mineral sminke.. og siden det er sååå billig,og samtidig bra.så ser jeg ikke problemet
...♥... Skrevet 23. november 2009 #39 Skrevet 23. november 2009 Hva velger du når du skal betale Mammaen til Nima? Paypal eller vanlig visa..? Ser du har skrevet at du brukte innloggingsbrikken på nettbanken når du betalte..?
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 Forfatter #40 Skrevet 23. november 2009 jeg brukte mastercardet. men det er mastercardet fra samme banken min. dnb. så derfor ble det innloggingsbrikke osv . det er rett og slett fordi jeg syns det er enkelt og greit.samtidig trygt:) nå må jeg gå, for min kjære sinna datter våknet! og da er data en krig.hehe er det noe,så bare spør.er på igjen ikveld lykke til med handelen!!! litt kjipt, jeg får snart en pakke, men glemte masse i bestillinga:P hehe
...♥... Skrevet 23. november 2009 #41 Skrevet 23. november 2009 Tusen takk for god hjelp!! Da var bestillingen sendt, og jeg kan bare glede meg til pakken kommer!
Miss Dynamite Skrevet 23. november 2009 Forfatter #42 Skrevet 23. november 2009 som sagt, bestilte igår,fikk sms om at varen er på vei idag :D weeee...
tante grusom master of law Skrevet 23. november 2009 #43 Skrevet 23. november 2009 Jeg har sett endel tester på dette merket, og det kommer alltid bra ut. Visste ikke at det var så billig. Må teste dette!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 24. november 2009 #44 Skrevet 24. november 2009 Ingen av dere som har bestilt med vanlig visa?
Kate77 Skrevet 24. november 2009 #45 Skrevet 24. november 2009 Jeg bestillte med vanlig visa. Gikk helt fint det:)
Alyssa Skrevet 24. november 2009 #47 Skrevet 24. november 2009 Hvilken mineral foundation bruker du? Er det light som er den for vanlig hud? Tror jeg maa bestille litt..
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 24. november 2009 #48 Skrevet 24. november 2009 16 produkter bestilt!!!! litt over 400 inkludert frakt!!!!!!!!!!!!!!! johooo!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå