Miss Dynamite Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 http://www.eyeslipsface.no/ nesten all sminke koster 16 kr +. jeg har brukt denne sminken en stund nå og super fornøyd!!!!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 16 kr... hvordan er det mulig... hvorfor sååå billig?? kjenner jeg faktisk blir litt skeptisk... er det ålreit så er det jo genialt...
Miss Dynamite Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 jeg var også skeptisk i begynnelsen, men den er kjempe god å bruke det er mineral sminke i tillegg. det står noe på siden,hvorfor det er så billig.at de bruker ikke masse innpakking og emballasje+++ men bare sminken generelt.så du betaler liksom bare for sminken. ikke vet jeg, men jeg har brukt den noen måneder og er stor fornøyd derfor deler jeg det med dere jeg bestilte ting idag. 15 produkter.kom på 300 kr.hehe.. men etter jeg bestilte og alt, glemte jeg to ting.jaja en annen gang
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 ok.. da må jeg prøve..
Miss Dynamite Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 anbefaler det iallfall det er en utrooolig digg type lip gloss der også ( ser ut som en sånn gammeldags boks) jeg tror jeg har 5-6 lipglosser derfra...hehe... foundation til 16 kr..hehe.. utrolig, men dog, sant:D
Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Enig. Har bestilt derfra selv og synes sminken er ganske så bra. Skal snart bestille mer, er gøy å handle når det nesten ikke koster noe : )
Miss Dynamite Skrevet 21. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2009 ja det er kjempe gøy!! men DUMME meg som klarte å glemme 2-3 ting da.. hehe.. men det er ikke verre enn at jeg kan vente LITT til med den frakt tar igrunn ikke alt for lang tid heller
alvamamma Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Litt trøtt og orker ikke lese alt på sida. Er det sånn at det sendes fra utlandet slik at jeg må tenke på moms og gebyr hvis det blir over 200 eller sendes det fra Norge?
Miss Dynamite Skrevet 21. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2009 det sendes fra utlandet. jeg har aldri "forstått"den,fordi jeg har handlet for over 300 hver gang, men den summen jeg da har betalt på siden, har aldri vært noe "mer" når jeg skal hente den osv...
alvamamma Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Da skriver de kanskje en lavere verdi utenpå? Det er jo iallefall helt gull hvis de gjør det.. Lurte på å bestille et par julegaver jeg nå..
Miss Dynamite Skrevet 21. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2009 det er godt mulig. som sagt, jeg har igrunn aldri forstått meg på det, eller satt meg inn i det. bestilte i god tro og god tro ble det. hehe..
mum&boyz Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Herregud så billig:) Tror jeg må prøve meg på en bestilling derfra... Så bra at du deler dette med "oss"
~sjiraff~ Skrevet 21. november 2009 #13 Skrevet 21. november 2009 Tar et lang tid fra du bestiller til varene kommer? Klarte ikke dy meg og har nå bestilt en hel haug for knappe 200 kr... Hva får man for det på butikken liksom? Er det bomkjøp så er det ingen krise )
Miss Dynamite Skrevet 21. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2009 jeg fikk varene på tja... max 1 uke ca..... nesten som vanlig her i norge... ja det er super billig!! jeg har bestilt ny dose idag.300kr...galskap.hehe men det jeg liker godt er at det er mineral sminke joda, bare koselig å dele med dere. jeg elsker slike steder osv, og da er det jo ekstra bra hvis man kan dele med andre :D
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 21. november 2009 #15 Skrevet 21. november 2009 Betaler dere med visakort???? driver med en bestilling her nå og alltid vært skeptisk til å betale med det, men sikkert ingen annen måte??
Miss Dynamite Skrevet 21. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 21. november 2009 ja betaler med det, MEN du går via den sikkerhetskontrollen,samme som når du skal logge deg inn på nettbanken!! du trenger den kodebrikken :) da er det trygt...
~sjiraff~ Skrevet 21. november 2009 #18 Skrevet 21. november 2009 Har et mastercard som jeg alltid bruker ved bestilling på nett sånn for sikkerhetsskyld.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2009 #19 Skrevet 22. november 2009 Man burde alltid handle med mastercard over nett, man er forsikret for alt mulig. Tom om flyselskapet går konk får man pengene tilbake.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 23. november 2009 #20 Skrevet 23. november 2009 Takk for tips! Har bestilt for ca 250 kr, men jeg fikk det ikke til.. den siste tallkombinasjonen skjønte jeg ikke hvor jeg skulle finne. Java problemer osv... får prøve igjen når mannen kommer hjem:)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 23. november 2009 #21 Skrevet 23. november 2009 Jeg og prøvde men fikk heller ikke til den siste tallkombinasjonen da plutselig ble det brutt på en eller annen måte...hmmm
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 23. november 2009 #22 Skrevet 23. november 2009 Takk for tips :-) Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe sminke derfra, men så de hadde masse neglelakker der, og det er jo kjekt. Jeg elsker neglelakker i alle slags farger, og kan fint ta på ny hver dag, så da er det jo genialt at de er så billig! Og så hadde de øyenbryns"stensil" der, og det har jeg aldri sett før... Ganske genialt :-)
CMH Skrevet 23. november 2009 #23 Skrevet 23. november 2009 Ooh, tusen takk for tips! Kjøper sjelden sminke siden det er så dyrt, men i morgen skal jeg og min søster bestille noe sammen fra denne siden
Anne-B. Skrevet 23. november 2009 #24 Skrevet 23. november 2009 Niks, skeptisk. Når noen selger noe så billig, så er det noen det går utover et eller annet sted i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå