Gå til innhold

Hvilken bil kjører du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ford mondeo 2 liter bensin, god plass og drar fint opp bakkende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nissan Quashqai og Ford Mondeo stv.

Skrevet

Saab 9-5 her også :) Kjempegod bil bil å kjøre også er det veldig god plass i den. I tillegg er den pen å se på.

Skrevet

honda crv, fantastisk bra bil=) det er så god plass at jeg blir helt bortskjemt (kjørte polo før) :P kunne vel nesten hatt den gamle bilen min inni denne :D

Skrevet

7 seter minivan. Town&country, chrysler.

Skrevet

Peugeot 307sw :) Herlig bil med god plass til både barn og voksne :)

Skrevet

Vi har en Audi S4 stasjonsvogn. God plass til 2 voksne og 1 liten.

Men kommer det en nr 2 spørs det nok om vi ikke må finne en annen Audi :)

Skrevet

Volvo V70 T5, super bil å kjøre og god plass, men tror det kan bli trangt med tre barneseter:o(

Skrevet

Toyota Yaris kassebil type. Er svært fornøyd, hatt den fra ny.

Skrevet

Subaru legacy. Så flott bil, så :-)

Skrevet

Audi A6. Ypperlig bil for oss med tvillinger hvertfall. God plass til seter og fin plass i bagasjerommet til tvillingvogn.

Skrevet

Honda civic- svart- med noe lilla i lakken.- men nå har vi fått oss ein diger hund- så da blir det vel større bil etterhvert:D

Skrevet

Toyota LandCruiser.

Veldig fornøyd med bilen som familiebil, veldig lite fornøyd med den som pendlerbil, siden den er et dieselsluk...

Skrevet

kjører ford og saab. Saaben er det bare tull så den skal vi bytte inn i en mitsubisi l 400 så snart banke sier ja til lånet. ( uppsann må huske og sende pairene i dag) I forden går det akkurat med tre barneseter men det blir trangt skal derfor ha en større bil.

Skrevet

vi har 3....en passat stw 2009 modell.2.0tdi highline....,med alt ustyr.en annen passat.2000 modell,totalt stylet og tunet.

så en mercedes2008 modell. e 220 tdi

men vi bytter biler hvert år nesten ( ja bil familie deluxe...)

Skrevet

Har en VW Passat,passer bra hvis man har 2 barn :) Har plass til 2 barnevogner i baggasjerommet. Skal bytte den ut nå fordi jeg ikke trenger så stor bil lengre,+ at jeg synes den sluker bensin.

Skal kjøpe en Ford Focus stasjonsvogn.

Skrevet

volkswagen touran 7 seter. Trodde faktisk mange her skulle skrive touran, men er jo bare en til her som har. Hver 3. bil vi møter på her i bergen er en touran! :-)

Skrevet

En svart Skoda Octavia stasjonsvogn 4x4. Veldig godt fornøyd!

Skrevet

toyota avensis sol 2005 modell....god plass og veldig god å kjøre :o)

Skrevet

Vi har kanskje ikke den utlimate familiebilen, men dæven den er virkelig bedre enn man skulle tro!

Toyota corolla terra 2003, knapt gått 40.000.

Vi har to barn i barnesete bak, og får vogna i bagasjerommet. Skiboksen på toppen tar både ski og kofferter, så bilen rommer faktisk alt, selv når vi skal hjem til foreldre på julaften 6 timer unna.

Mor mi trodde bestemt at vi nå måtte kjøpe stasjonsvogn med to barn og alt - og ho tok feil! Hahaha.

Ikke lyst til å bytte bil før vi bestemt må, for vi investerte sparepengene og har greit oss uten billån!

Bare tull at man trenger så stor bil ser jeg nå, vi testet en toyota avensis, og jeg ble ikke spesielt imponert ang. plassen (trodde jeg kom til å få veldig lyst til å kjøpe den...)

Skrevet

Vi kjører en Peugeot 407 2005 modell. Er veldig fornøyd med den. Men den er nok ikke den ultimate familiebilen. Er ikke en stasjonsvogn, men den har et romslig bagasjerom og plass til et par barneseter bak. God plass til fører og passasjer. Også er den fin å se på og sinnsylt god å kjøre, en sikker bil. :) Elsker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...