Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hva er den ultimate familiebilen?
Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Kjører Nissan Primera. Finfin bil med god plass og som bruker lite diesel (er ikke turbo). God og stødig på veien.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg er kjempefornøyd med min Renault Laguna stv:) God plass, god kjørekomfort, bruker lite bensin og det meste:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Den røde til høyre. Eller mener du "hva slags"?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Audi A6 Avant 2,7 liters dieselmotor (stasjonsvogn).
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Nissan X-Trail. Vet ikke helt om det er den ultimate familiebilen, men den er bra nok til en stor og en liten. Og en stor som kommer og går som han vil.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 En gammel Ford Sierra... Ikke akkurat ultimat...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Har veldig lyst til å si en svart liten bil nå, men nå har jeg faktisk lært meg å skrive peugeot 307, så da legger jeg alle kortene på bordet. Ikke en ultimat familiebil nei.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 En romslig og søt ford focus.. Er en kombi, stor plass inni, men litt lite bagasjerom.. :s Så samboeren snakker om at vi kanskje må bytte den ut i stasjonsvogn, når babyen kommer.. Jeg vil ikke!!!! Jeg elsker den søte lille forden min. Og jeg er ikke sikker på om jeg har lyst på stasjonsvogn. Har ikke hatt lappen heller, så en litt eldre bil passer meg ypperlig.. men vi får se. Ville ikke anbefalt den som familiebil hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Jøss så store, flotte, dyre biler dere har! Har dere store lån, eller tjener dere veldig godt?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Saab 9-5 Aero. Størst i klassen, råkomfortabel og sprek. Ultimat på alle måter
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #15 Skrevet 20. november 2009 Nei, men vi har billig hus Dermed feit bil og båt!! Hilsen 22.34
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #16 Skrevet 20. november 2009 I svar til hun som lurte på hvorfor vi har dyre biler, altså... 22.34
Gjest Skrevet 20. november 2009 #17 Skrevet 20. november 2009 Kjøpte min bil brukt. Betalte 24000,- inkl. omreg., skifte av viftereim, rep. av varmeapparat og nye vinterdekk. Utrolig hva man kan få til om man smiler pent;) Om man bruker litt tid så kan man gjøre ett kupp og finne en god bil til en billig penge.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #18 Skrevet 20. november 2009 Haha, har aldri svart så mange ganger på rad på samme tråd. Nå klarer jeg ikke å stoppe!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. november 2009 #24 Skrevet 20. november 2009 Jeg har Skoda Octavia stasjonsvogn 1,9 tdi. Den har stort bagasjerom, god å kjøre, bruker lite diesel, er litt trangt men plass til 3 seter i bredden bak. Men det er litt liten plass til de som sitter foran når man har bilstoler i baksetet.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #25 Skrevet 20. november 2009 volvo v70 supergod bagsjeplass og god kjørekomfort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå