MammaMaria26 Skrevet 22. november 2009 #26 Skrevet 22. november 2009 Ikke l adet ødelegge deg! Tenk heller på hvor mye bra vaksiner og moderne medisin har gjort det for helsa til oss mennesker. Tenk hvor ufattelig heldig vi er som bor i norge og har tilgang til dette, og har verdens laveste spebarnsdødelighet og en god allmenn helse. Jeg er stolt av å ha tatt den, både for min egen del og min lille datter som ligger i magen og sparker fornøyd. Dattera mi på 3 år fikk den også for litt over ei uke siden. Når det gjelder bivirkninger er det utrolig få som har fått alvorlige sammenlignet med det høye antalle som styrker med i svineinfluensan. Det er dessuten snakk om statistikk (der oddsen er på vår side) jf at vi kommer styrket ut av det. Tenk da er også babyen beskyttet gjennom morsmelk (vårt immunfosvar) når den kommer ut. Share up:)
Molait Skrevet 23. november 2009 #27 Skrevet 23. november 2009 Gjort er gjort og spist er spist. Det er minholdning. Jeg får ikke gjort noe med det uansett nå, så da får man bare leve videre. Følte det ble "feil" uansett hva jeg gjorde, men nå som vaksinert slipper jeg vaffal å tenke mer på det. Gjort er gjort.
Etterlengtet... Skrevet 23. november 2009 Forfatter #28 Skrevet 23. november 2009 Du har så rett. Og det hadde vært nydelig å kunne tenke sånn som deg. Jeg skal virkelig prøve ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå