Fire småtroll Skrevet 19. november 2009 #26 Skrevet 19. november 2009 En hel drøss, nesten hele personalet i barnehagen har hatt det nå og mange av barna. Bare noen få av dem (i risikogruppene) har blitt testet, men sannsynligvis er det samme sykdommen på alle.. Har antagelig hatt det i hus selv også, tre av ungene og jeg var syk i begynnelsen av september, men vi ble ikke testet så vi kan ikke vite sikkert. Vet om flere som har blitt lagt inn på sykehus, noen som har utviklet lungebetennelse og andre sykdommer etterpå (halsbetennelse, ørebetennelse osv) så de har vært syke i over to uker til sammen. Men kjenner heldigvis ingen som har vært veldig alvorlig syke. Irriterer meg grønn at de ikke setter mere ressurser inn på testing, hvordan i alle dager skal de kunne evaluere dette i ettertid når all statestikk er basert på synsing og antagelser?
Ronja&Odin Skrevet 19. november 2009 #27 Skrevet 19. november 2009 kjenner noen... de var kjempe dårlige i litt under ei uke, men ikke så drama sjuke som jeg trodde etter og hørt på nyhetene... de er friske nå og jeg jobber sammen med de... likevel hakke jeg blitt syk... noe som er litt synd egentlig... skulle ønske jeg fikk det og ble fredig med det snart:p
Mini m/4 Skrevet 19. november 2009 #30 Skrevet 19. november 2009 Har ikke alle sjuke SI nå??? Det var jo ingen sjuke på denna tida i fjor!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. november 2009 #31 Skrevet 19. november 2009 jess! kjenner flere som har/har hatt... men vi har sluppet unna hittil! ungene er vaksinert, men ikke meg og pappaen enda...
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 19. november 2009 #32 Skrevet 19. november 2009 Her har mest sannsynlig hele familien hatt det de siste ukene. Vi har hatt en del av symptomene, men ikke vært veldig syke.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 19. november 2009 #33 Skrevet 19. november 2009 Jeg har hatt, og merket den knapt. Så har flere av mine venninner. Her er det mange som har den, og ingen problemer.
Raych Skrevet 19. november 2009 #34 Skrevet 19. november 2009 Ingen som har hatt det i bhg der jentene går. Heller ikke på den nærmeste barneskolen. Utenom dette vet jeg om 5 personer som har hatt det, alle voksne. 1 har vært alvorlig syk, han har astma. Han er helt frisk igjen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå