Gå til innhold

Kjenner DU noen som har/har hatt svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om en eneste person jeg. Ingen i bhg og ingen på skolen. Føler meg heldig.

Hvor mange vet dere om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hel drøss. Bla. to jeg bor sammen med. ;o)

Skrevet

En del på jobben har hatt/påvist.

Siden de ikke tester lenger så er jo resten bare antagelser. Men vi har antageligvis hatt det i hus selv også. Mye sykdom i barnehagen også som muligens er influensa.

Skrevet

mange, blant annet han lille som jeg har på fanget akkurat nå. og meg

Skrevet

Jeg vet om flere!

5stk i klassen til jentungen, min stebror, tanten til samboer`n, mannen til ei venninne, baby`n til ei venninne..

Sikkert flere jeg ikke husker for øyeblikket også...

Men ingen av dem er alvorlig syke da:)

Skrevet

Ja, kjenner en. Og han har ligget noen uker i koma, men greide å kjempe seg tilbake til livet. Han kan nå prate , men må lære seg å gå igjen og må på opptrening i lang tid.

Faktisk den eneste jeg kjenner som har hatt SI.

Skrevet

Jammen. Hvis du har hatt svineinfluensa trenger du jo ikke vaksinere deg. Hvorfor så mye oppstyr og snakk om det da? Man trenger jo uansett ikke vaksinere mot en sykdom man er immun mot.

Skrevet

Myndighetene anbefaler alle å vaskinere seg uansett om de har vært influensasyke eller ikke. De har nemlig sluttet å teste folk og dermed vet de fleste ikke med sikkerhet om det er influensa eller noe annet.

Skrevet

To som har fått påvist. Og noen som antar at de kanskje har hatt.

Skrevet

nei nettopp prækes. det har vært mitt poeng. men ikke alle mener det.

Skrevet

Du fikk vel aldri ett svar på det egentlige sprøsmålet ditt?

Skrevet

Kjenner flere som antagelig har hatt det.

Blant annet broren min, to venninner og en kollega.

Skrevet

nei hehe. det var jo bare samme argumentasjonen som kom hele tiden, tror ikke de så spm egentlig. de så bare det sto

-ikke vaksinere- på et blinkende skilt. he he

jo gemini77 svarte, men jeg ville nå igrunn ha svar fra de som skal vaksinere både hybelkaniner, og katter og det meste.

Skrevet

Niesen min, samt noen venner, bekjente og elever i klassen jeg hadde praksis i.

Skrevet

Søsteren min, fikk påvist SI, har vært veldig dårlig. Har ikke astma, men har måtte bruke astmamedisiner nå.

En til jeg, som jeg vet hvem moren er, han døde.

Og flere i bhg til sønnen min, men ingen av de har fått påvist det.

Skrevet

Datteren min og mange andre barn i barnehagen og skolene her.

Datteren min ble ikke testet, men legene mente at det var sannsynelig at det var svin. Hun var veldig dårlig.

Skrevet

Tror begge ungene har og har hatt det, og er 99% sikker på at jeg har det nå. Og nevøen min ha mest sannsynlig hatt det. Kjenner ingen utenom,men det har vært ett tilfelle i bhg til ungene

Skrevet

Det er jo heeeeelt tullete at de nesten ikke tester lenger - her skjønner jeg ikke hvorfor de ikke setter inn flere ressurser.

Sånn som det er blitt, har jo "alle" svineinfluensa så fort de hoster litt. Selvfølgelig går det både vanlig forkjølelse og sesonginfluensa også - som det gjør hver eneste høst.

Så når de først har satt igang massevaksinering, synes jeg absolutt de skulle teste flest mulig også - ellers blir jo målingen helt meningsløs.

Skrevet

En som har blitt testa. Men kjenner jo familien til vedkommende samt andre med samme symptomer som ikke har fått lov å teste seg. Ingen som hadde behov for innleggelse ved sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...