lille frø, mor til to Skrevet 18. november 2009 #26 Skrevet 18. november 2009 Krysser fingerene for at alt går bra. Og om den skulle komme nå så går det helt fint. Lykke til
rikketi Skrevet 18. november 2009 #27 Skrevet 18. november 2009 Men hvordan kan du være 34 uker på vei når du var 31 uker på vei 8.11? Det er jo bare 10 dager siden. http://www.barnimagen.com/forum/thread/140946404
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 18. november 2009 #28 Skrevet 18. november 2009 Og jeg som har gledet meg til å komme over til 3.tri?!! Makan til behandling man får her. Er (heldigvis) lenge til, og å snoke her mister man jo lysten til. Vi er alle sårbare som gravide, men vi er forskjellige og reagerer ulikt på ting. Respekter hverandre for det, og la dette være et forum som reflekterer akkurat det. De aller fleste vil jo det beste for barna sine!
Kristian-Mamma Skrevet 18. november 2009 #29 Skrevet 18. november 2009 Ha-ha. Noe så latterlig, krangle med mennesker man ikke kjenner....på et nett-forum. Ha-ha.
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 18. november 2009 #30 Skrevet 18. november 2009 januarbaby blir nok ikke enig med seg selv, stakkar.. hehe, huff.. egentlig litt synd..
MammantM Skrevet 19. november 2009 #31 Skrevet 19. november 2009 Herlighet!!!! Blir rett og slett skremt her jeg sitter og leser!! Synes det virker som noen her inne har veldig lite innhold i livet sitt som gidder og sitte å være så stygge imot januarbaby! Jeg er bare 18 år og kjenner at jeg blir redd for å stille spørsmål her inne nå til de som er mer erfarne og vet litt mer enn meg. Og januarbaby skrev jo selv at hun ikke er så altfor flink til å snakke for seg. Håper og tror at alt vil gå bra med deg og babyen din, januarbaby!! Jeg kommer nok til følge med deg og se hvordan det går med deg! Så jeg håper at du fortsetter å skrive her inne om alt som du opplever til tross for hvordan du har blitt behandlet her inne! Og jeg skjønner utrolig godt at du har vært forvirret over hva du burde gjøre. Bare trist at du har blitt behandlet slik! Jeg synes dette forumet har vært til stor hjelp for meg iallefall! Lykke til videre med alt! Håper dere som har vært skikkelig stygge er snart ferdig med svangerskapene deres slik at dere forsvinner fra 3. trimester så det kan bli ett tryggt og koselig forum der alle kan føle seg velkomne til å spørre og fortelle om hva som helst igjen!
nrtoventesfebruar2010 Skrevet 19. november 2009 #32 Skrevet 19. november 2009 Jeg har ikke vært så mye her innpå bim og heller ikke fulgt med på dine tidligere innlegg januarbaby men jeg er selv fra Bergen og vet at på kk får man god oppfølging og hjelp visst og når det er noe Kjempe flott at du fikk svar på det du lurte på og at det ser ut til at babyen kommer til å være i magen en stund til Det er også betryggende å vite at ting hadde gått bra om babyen hadde blitt født nå eller i ukene fremover Lykke til fremover også tenker vi positivt og ber babyen være inni magen en stund til Klem på
X10ne Skrevet 19. november 2009 #33 Skrevet 19. november 2009 Jeg er en av de som har reagert på de tidligere innleggene fra Januarbaby, selv om jeg (- ett innlegg) har holdt det for meg selv. Jeg mener ikke å være slem, men når folk skriver her at de har premature rier men ikke kan ringe føden fordi de ikke har penger på telefonkortet blir jeg rett og slett forbanna på vegne av babyen. Men dette siste innlegget var bare godt å lese. Jeg tolker det ikke slik at hun bagatelliserer det å få et prematurt barn. Fint å høre at alt ser ok ut og at du har fått svar, Januarbaby!
sommerbaby! Skrevet 19. november 2009 #34 Skrevet 19. november 2009 masse hormoner som er ute og går... det er alltid noen som tror de vet vedre enn andre. må også legge til at jeg også har lest innleggene til januarbaby, og skjønner hennes usikkerhet. her inne skal man kunne spørre hverandre, om alt. de som irriterer seg eller kommer med spydigheter kan vel egentlig la være å svare =) med min 1fødte var 3tri en koselig plass å være, krysser fingrene for at det er det neste gang jeg kommer og. lykke til januarbaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå