Patetica fåkksi Skrevet 19. november 2009 #26 Skrevet 19. november 2009 Jeg syns hun blonde var litt søt. "Jeg føler at du gjerne ser at jeg svarer noe spesielt, men kanskje du har svaret selv?"
Tokatter_USA Skrevet 20. november 2009 #27 Skrevet 20. november 2009 Kanskje det er fordi det norske media har tatt så uforholdsmessig av (hvis jeg skal forstå dere rett) at dere mener det er noe muffens med vaksinen. Det virker som det er mye panikk i Norge, mens de av dere, som med rette ikke har panikk, får helt avsmak av vaksineprat, for "influensaen er jo ikke så ille som de skal ha det til". I USA tror jeg ikke det er hauset opp så mye. Kanskje fordi det skjer andre ting her også. Det er en sykdom som KAN ta liv, også av barn som er friske, og vaksine er en enkel og ufarlig forholdsregel å ta. Det er iallfall min oppfatning. Jeg ser ingen store konflikter her, og iallfall ingen fakkeltog.
fumlis og skrikerungene Skrevet 20. november 2009 Forfatter #28 Skrevet 20. november 2009 Jau,jau! Nå har jeg fått influensaen og gitt! Grynt, grynt!
Gjest Skrevet 20. november 2009 #29 Skrevet 20. november 2009 God bedring! Jeg har akkurat hatt et meget mildt inntok av driten og jeg er nå mutert. Føler meg faktisk bedre enn ever!
fumlis og skrikerungene Skrevet 20. november 2009 Forfatter #30 Skrevet 20. november 2009 Det er en snill variant jeg har fått og virker det som. Litt feber igår kveld samt trøtt og slapp. hadde dundrenes hodepine i natt med medfølgende kvalme, men i dag har jeg litt hodepine,litt kvalme, litt slapp og egentlig bare litt av alt! Da satser jeg på at jeg muterer også. Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå