Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Tirsdag 16\11? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

spør du selv om å bli sjekket ? jeg har 4 dager til termin, men hun har aldri spurt om jeg vil bli sjekket.. er det vanlig? Er veldig spent på om jeg begynner å bli moden.. er litt farge i utfloden av og til.. er vel godt tegn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

65 dager igjen, juhu! Syns det nærmer seg veldig fort!

Skrevet

19 dager igjen....kan godt komme nå det gjør ingenting....

Skrevet

3 dager OVER termin..det er skikkelig kjipt å gå på overtid.mn man skal jo regne med 14 dager over..lite trøst i det da..blæææ..hadde litt tegn til slimpropp i går så håper det var ett tegn på att det nærmer seg..håper,håper:=)

Skrevet

7 dager igjen, imorgen blir det INDISK.... Kylling i STERK spinat..

Skrevet

Romeren fødeklar: Jeg bare spurte om hun kunne sjekke om jeg var moden og om det var noe åpning ;-) Å det kunne hun! Hehe.. Og når hun kjente at jeg var så moden og avflatet lurte hun på om hun skulle tøye litt også, å det sa jeg jo såklart JA til! :-) Så da fikk hun tøyd til 3-4cm .. Er bare å spørre JM din om hun kan sjekke om du er moden :-D

Skrevet

Ja, jeg skulle vel ha gjort det i dag da, da jeg var på kontroll, men "turte" liksom ikke... Jaja, så da får jeg leve i uvitenhet til jeg evt. føder eller til overtidskontrollen på mandag!

Skrevet

9 dager igjen, hadde regelmessige modningsrier i natt, 20 min. mellom hver, men nei.. ingeting mer... blæh..

Skrevet

28 dager igjen:-) og begynner grue meg uff uff

Skrevet

54 dager (8 uker) til termin

Skrevet

Og jeg har 59 dager igjen! :)

Gjest lillemamsi
Skrevet

10 dager igjen :)

jeg ble født 10 dager før termin, og jeg er barn nr 2.

og jeg venter barn nr 2.

så kanskje han kommer i natt? hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...