Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Tirsdag 16\11? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 12 dager igjen!! Var hos JM igår, ble sjekket. Er helt moden og avflatet ;) Ble tøyd til 3-4 cm.. Håper virkelig det skjer noe en av dagene nå.. Men - kan jo også gå slik i 2 uker til! Hehe :) Spennende samt kjedelig og gå å vente!

Lykke til alle november og desember mammaer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel den 17.november idag??? Eller tuller jeg??

Hvertfall 59 dager igjen:D

Skrevet

5 dager igjen! Begynner å nærme seg nå ja! Håper riene tar seg opp snart!

Skrevet

25 dager igjen, men krysser fingrene for at det skal skje litt før - jeg har så mye vonde kynnere.

Skrevet

14 dager igjen og veldig fødesyk!!!

Skrevet

6 dager over termin nå, og bare lurer på: Hva gjør man for at jordmor skal sjekke hvor moden du er?? Skal på kontroll i dag, men forventer egentlig ikke at hun skal gjøre noe sånt, fordi det gjorde hun jo heller ikke i forrige uke. Hvorfor gjorde hun det til deg Maya?

Skrevet

9 dager.. OVER TERMIN!!

Jeg har heller ikke blitt sjekket for modning,

selv om jeg var hos jordmor forrige uke.

Da var jeg 2 dager over termin.

Men har time på sykehuset i morgen,

håper de har tenkt å sjekke det da,

Ellers tror jeg at jeg prøver å grine litt og se om jeg

får noe sympati.. hehe

Skrevet

Haha... Ser forresten i et annet innlegg at mayaleah hadde protein i urin og etc. Det forklarer jo litt mer! :)

Skrevet

10 dager igjen, men blir sannsynligvis igangsatt til fredag eller rett over helga hvis ingenting har skjedd til da. Venter en kjempestor baby, så de tør ikke la meg gå over tida, heldigvis : )

Skrevet

54 dager igjen i dag. Begynner å bli tungt, men jeg skal nok holde ut!! =)

Skrevet

7 dager igjen, men har avtalt med Tigergutt at han skal komme før helga :-)

Skrevet

5 dager igjen. Jobber for å bli ferdig med eksamensoppgaven.

Skrevet

11 dager igjen.. Begynner å bli utålmodig. (er ikke typen til å snakke til magen, men i dag tidlig måtte jeg forklare han at han må samarbeide litt med mamma. Det er det beste for oss begg to.. hihi.. Mamma må rekke eksamen, slik at hun bli ferdig med bachelor. Deretter skaffe en fast jobb så vi får kjøpt hus og du får eget rom.. for det kommer du til å ønske å ha etterhvert! Så i løpet av uken hadde vært fint;p) Tror jeg blir gal snart.. hihi

Skrevet

2 dager over termin..kjenner INGENTING til at noe er på gang, har like lite plager nå som jeg alltid har hatt. Var hos jordmor igår, men hun sjekka ingenting da, sa det ikke var vanlig å gjøre det så tidlig over termin..

Skrevet

59 :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...