Gå til innhold

menyen vår denne uken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes egentlig hyggelig ut dette.Selv om jeg synes det blir litt i overkant å planlegge så mye da. Hvordan får du tid til all denne matlagingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også prøve å lage ting fra scratch, men finner liksom aldri inspirasjonen. Er det noen spesielt kokebok/nettside du bruker?

Skrevet

hei ¨

nei jeg bruker ikke kokebok. kun eget hode. prøver og feiler litt. begynner å bli ganske god på hva som passer sammen og ikke nå da.

noe spesielt du kunne tenke deg å lage?

om du sier hva hovedindgrediensen din skal være. og om du evt har noe allergier kan jeg jo skrive en oppskrift til deg .

Skrevet

Inspirerende å lese! ! Jeg prøver så godt jeg kan å planlegge og sette opp meny, men er nok heller den som løper rundt i butikken og prøver å finne på noe kjapt til middag. Legg gjerne ut flere menyer og oppskrifter. :) Stort smil!!

Skrevet

hei hei , kan gjerne legge ut oppskrifter jeg. fint om du som jeg svarte i forrige innlegg her, forteller meg hva du vil ha som hovedindgrediens og om det er noen allergier i familien7 ting dere ikke liker.

så slipper jeg legge ut en oppskrift som ikke er av noen intresse.

mvh HI

Skrevet

Til Annie 20.10 som skrev dette:

Jeg er en av de som lo av kyllingen. Og ja jeg synes det er en smule teit å lage skryteinlegg om menyen sin. Og nei jeg er ikke sjalu og vil ikke komme på middag. Jeg har laget hjemmelaget mat i 15 år, uten en eneste pose. Men det tar jeg som den største selvfølge at jeg skal. Venter ikke at andre skal skryte av meg.

Da skal jeg skryte litt av deg, for dette bør du virkelig være stolt over! Hvorfor skal det være så problematisk å være stolt av seg selv? Vedder på at familien din setter stor pris på måltidene dine og at de er stolte av deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...