Gå til innhold

Egoistisk navnevalg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Serina er fint. Og bra at noen våger å bruke andre navn enn Sara, Thea og Linnea!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Serina er et nydelig navn. Må innrømme at det ikke slo meg at det er en julekake som heter det før du sa det HI. Men det ville ikke jeg brydd meg om. Vi skaper nye assosiasjoner til navn hele tiden.

 

Personen som mener dette er en selvisk handling, eh... synes det var både en merkelig ting å si om et nydelig navn, og en merkelig ting å si rent sosialt sett. Kunne ikke ramle meg inn i måneskinn å si noe sånt til andre mennesker selv om jeg tenkte det inni hodet mitt.

Skrevet

Jeg tenker også julekake,( ikke noe galt med det) men dere er da ikke egoistiske om dere velger dette navnet. Herrgud hva folk kan få seg til å si/bry seg med.. Synes dere skal bruke dette om dere liker det og gi blanke f i hva andre mener.. Tenk om man skulle tatt hensyn til alles smak ved navnevalg, da hadde man jo aldri funnet et navn for alle mener så mangt..

Skrevet

Serina er fint, og kakene er steingode så jeg ville ikke sett på det som noe negativt. Å kalle det egoisme tilsier vel egentlig bare at vedkommende ønsker seg fremmedordbok til jul.

Skrevet

Jaja, jeg heter Sunniva. Er visst blitt redusert til en juice jeg, da :-) Dumme, egoistiske foreldrene mine som ikke tok hensyn til det for 26 år siden, hehe :-)

 

Serina er fint. Assosierer det også med engelske Serena og Gossip girl.

Skrevet

Jeg tenkte også på den filmen "Tweak 1ma ღjanuarbabyღ" nevnte! :)

 

Nydelig navn! :) Ikke hør på det andre sier!

 

Gutten vår heter Yrjan.. mange som reagerte på det også.. men det var vårt valg og vi er stolte av navnet hans!

Skrevet

Jeg har aldri hørt om Serina julekaker, jeg! :-)

Om jeg synes navnet er pent i seg selv, er en helt annen sak...

Skrevet

Jeg tenker også på Serena i Gossip Girl. Tipper navnet kommer til å bli litt vanligere i tiden fremover, spesielt blandt litt yngre mødre som liker serien (liker den jeg også selv om jeg ikke er så veldig ung ;-)). Jeg syns navnet er kjempefint. Det er alltid noen som har negative kommentarer uansett hvilket navn man velger. Ikke bry dere om det. Serina er et nydelig navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...