Neijasså... Skrevet 14. november 2009 #26 Skrevet 14. november 2009 Serina er fint. Og bra at noen våger å bruke andre navn enn Sara, Thea og Linnea!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #27 Skrevet 14. november 2009 Idun har så mye mer enn ketchup!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #28 Skrevet 14. november 2009 Synes Serina er et nydelig navn. Må innrømme at det ikke slo meg at det er en julekake som heter det før du sa det HI. Men det ville ikke jeg brydd meg om. Vi skaper nye assosiasjoner til navn hele tiden. Personen som mener dette er en selvisk handling, eh... synes det var både en merkelig ting å si om et nydelig navn, og en merkelig ting å si rent sosialt sett. Kunne ikke ramle meg inn i måneskinn å si noe sånt til andre mennesker selv om jeg tenkte det inni hodet mitt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #29 Skrevet 16. november 2009 Jeg tenker også julekake,( ikke noe galt med det) men dere er da ikke egoistiske om dere velger dette navnet. Herrgud hva folk kan få seg til å si/bry seg med.. Synes dere skal bruke dette om dere liker det og gi blanke f i hva andre mener.. Tenk om man skulle tatt hensyn til alles smak ved navnevalg, da hadde man jo aldri funnet et navn for alle mener så mangt..
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2009 #30 Skrevet 16. november 2009 Serina er fint, og kakene er steingode så jeg ville ikke sett på det som noe negativt. Å kalle det egoisme tilsier vel egentlig bare at vedkommende ønsker seg fremmedordbok til jul.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #31 Skrevet 16. november 2009 Jaja, jeg heter Sunniva. Er visst blitt redusert til en juice jeg, da :-) Dumme, egoistiske foreldrene mine som ikke tok hensyn til det for 26 år siden, hehe :-) Serina er fint. Assosierer det også med engelske Serena og Gossip girl.
☆Night_wish☆ Skrevet 16. november 2009 #32 Skrevet 16. november 2009 Jeg tenkte også på den filmen "Tweak 1ma ღjanuarbabyღ" nevnte! Nydelig navn! Ikke hør på det andre sier! Gutten vår heter Yrjan.. mange som reagerte på det også.. men det var vårt valg og vi er stolte av navnet hans!
Manhattan skyline Skrevet 16. november 2009 #33 Skrevet 16. november 2009 Jeg har aldri hørt om Serina julekaker, jeg! :-) Om jeg synes navnet er pent i seg selv, er en helt annen sak...
Anne:-D Skrevet 16. november 2009 #34 Skrevet 16. november 2009 Jeg tenker også på Serena i Gossip Girl. Tipper navnet kommer til å bli litt vanligere i tiden fremover, spesielt blandt litt yngre mødre som liker serien (liker den jeg også selv om jeg ikke er så veldig ung ;-)). Jeg syns navnet er kjempefint. Det er alltid noen som har negative kommentarer uansett hvilket navn man velger. Ikke bry dere om det. Serina er et nydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå