Gå til innhold

JEG KAN IKKE FORDRA CHARLOTTE THORSTVEDT!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig, hun kan virkelig ikke jobben sin som programleder. Masete, følger ikke med og er bare rett og slett ei fjasehøne.. :(

Skulle ønske det gikk an å stemme ut programlederen, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjalu?! He-he...På hva?

Hun har ingenting jeg har lyst på. (Har en kropp som en pubertal 14-åring/uten former) Det er forøvrig ikke en del av denne diskusjonen. Vi snakker om at hun ikke fungerer som programleder. Tilgjort, følger ikke med, eier ikke impulsivitet eller ekte sjarm, gjentar alltid de samme ordene som artistene/intervjuobjektene sier, eller/og forteller oss som ser på hva som skjer på TV når vi kan se det selv osv, osv..

Skrevet

Jeg trodde ikke det var lov med slike innlegg her, jeg!

Sånn ellers er jeg heeeelt enig med deg! Hun virker bare totalt blåst! Rart at de ikke kunne finne noen bedre...

(Men hun ser ganske bra ut, da...)

Skrevet

Synes hun er kjempeflink jeg!! Må ha nerver av stål for å mestre noe slik.. Hun har kjappe replikker og klarer seg veldig bra synes jeg!!

Skrevet

Syns hun er flink, og var faktisk enig med henne: Mira plaget deltakerne. Hun visste jo at hun ville bli den som skulle avgjøre dette når det stod mellom Mari og Gabrielle, hun hadde god tid til å tenke på svaret sitt. Hun er jo like dramatisk hver gang, Mira dramaquin!

Skrevet

Nei en mer kunstig programleder skal du lete lenge etter. Hun er virkelig ikke den rett til å ha direktesendig.

Skrevet

kjenner du henne?

i så fall - hvorfor ikke snakke med henne eller unngå henne i stedet for å henge henne ut på et diskusjonsforum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...