Gå til innhold

JEG KAN IKKE FORDRA CHARLOTTE THORSTVEDT!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene om det..

Skrevet

hvorfor ikke? Synes hun er bra jeg, griner på TV og greier jo:p

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, sikkert en ålreit dame altså! Men hu bør finne seg en annen jobb....

"Mira, vi trenger et svar... mira, nå må du ta en avgjørelse.. Mira, ikke pin dem lenger..Mira..." ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Gjest Sekretøsa
Skrevet

JA! Har sittet å irritert meg nå lenge, så måtte bare frese ut. Sunt å ta ut frustrasjonene sine, har jeg hørt ;)

Skrevet

Ja, hvorfor er det flere som ikke kan fordra henne?? Det lurer jeg også på. Synes hun gjør en kjempegod jobb på livesendingene jeg:-)

Jeg kan ikke fordra Tommy jeg... Han har ingenting i den konkurransen å gjøre!!!!

Skrevet

Hun har nok noen som maser på øret da, de skal jo holde et visste tids-skjema

Skrevet

Å da kom dama med pekefingeren!

*Vi prater vel ikke nedsettende om andre jenter?*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, kanskje det :) Bare syns ho har en litt sånn, hva skal man si.. unaturlig greie oppi dette her :P Er veldig punktlig ihht det hun sikkert skal gjøre.. lar de ikke stå i fred, maser og kjaser.. Men som sagt, sikkert ålreit :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida, vi gjør ikke det ;o) Derfor jeg skrev lenger ned at hun sikkert er ålreit, men ikke akkurat i den jobben ;)

Skrevet

Følger ikke med på x-factor, men synes at hun er ei vakker stilfull jente!

jeg ser på nrk, og kan styre min begeistring for enkelte av gjestene der..grrr...

Skrevet

Passer bare ikke som programleder i et Live-TVshow. Hun følger jo ikke med på hva de svarer som hun intervjuer. Syns Kristian Valen burde imitere henne. Det hadde blitt bra!! :) Pinlig også når hun mister fatningen og begynner å grine/ikke klarer å snakke når hun skal. Pinlig. Pinlig.

Skrevet

Synst hun er flink jeg.. Mira derimot..

Skrevet

Jeg bare lurer på hva folk har problemer med når det gjelder henne? Ingen som kan svare på det da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk Frøet, der fikk du sagt det jeg tenkte! Hun henger liksom ikke med i det som skjer, bare forholder seg til manus :) Og jeg har ikke klaga på stilen hennes ;) Hun er utrolig pen, og har en kropp jeg kunne drept for ;)

Skrevet

Hun imponerer verfall ikke meg som programleder! Virker litt "klønete",og har lite utstråling,

Skrevet

Kan ikke dy meg; men dere er litt små-sjalu rett og slett;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

På kroppen hennes? Ja, seff! ;o) Men nå er jeg misunnelige på alle som er superslanke og vakre da;)

Men det betyr ikke at jeg syns hun egner seg som programleder akkurat der ;)

Skrevet

Ser ikke X-faktor jeg, men det er sikkert ikke så lett å kontrollere følelsene sine på direktesendt tv;) Synes hun gjorde en god jobb da hun jobbet i Mtv :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Japp, MTV funka utmerket ;) Men her er det mennesker uten manus, også er det hun MED manus.. det er der det feiler litt :P

Skrevet

Vi sendte en mail til tv2 for å få nummeret som kunne sende charlotte hjem. hun er ikke ekte....alt virker så tilgjort.

Skrevet

dårligere programleder skal man lete lenge etter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...