Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Fredag 13\11? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 36 dager til termin, meeeeeen.... :o) Har nesten 2 cm åpning og moden kan du si. Så har fått hvile på resept fra legen.. Heheh.. IKKE lett for ei som bor i oppussing. Mannen var heldigvis med til legen som sa at jenta kan egentlig komme når som helst så han fikk litt fart i sakene. Så vi flytter inn til min mor og far i morgen og huset blir ferdig i løpet av uka! UTROLIG men, SANT! Så pappan min og min kjære skal rive badet og male/liste baby rommet på lørdag også kommer noen på mandag og gjør ferdig badet med fliser/nytt dusjkabinett med massasje i rygg ( som er planlagt og bruke mye) og nytt intriør. Så for tidlig fødsel har sine fordeler også. Så fra min soffa i stua: Ha en fortrefflig helg jenter! Noen koser med magen for siste dag mens andre har leeeenge igjen.. Nyte, nyte.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og hå!

69 - dager igjen!! Aldeles HELT perfekt :)

Skrevet

13 dager over termin. Går for nyttårsbarnet 2009.

Skrevet

31 dager igjen. Formen er bra. Krabaten er veldig aktiv om dagen -og om natta! Så litt våken innimellom om natta, men ingenting å klage over:)

Skrevet

samme som Mamma mia, 7 dg over her...... må innrømme at babyen gjerne må komme nå. slimproppen gikk i morges etter stripping i går men kan vel sikkert gå en mnd til fordet om.....................

Skrevet

2 dager igjen! Håper det nærmer seg nå :)

Skrevet

16 dager i gjen. har vi samme termin dato ? jeg har 29.11. håper hun kommer i uke 40, ønsker ikke tidligere eller senere, gutten min kom 2 dager før termin men hadde rier 2 dager før han ble født. dvs 4 dager fra riene startet til han ble født.

Skrevet

11 dager igjen, og legen lovte meg i dag at han ikke ville la det gå så veldig mye over termin :D:D:D

Dessuten virket jeg temmelig "klar".

Dvs at jeg mest sannsynlig har nurket i armene om et par uker - JUHUU!!!

Ellers skyter det fart med vektøkninga for tida. Har gått opp over 2 kg (!) siden forrige fredag... Drikker mye vann, mens det bare drypper litt ut igjen. Så et sted må det jo bli av all væska også...

Skrevet

19 dager igjen, jøss og jøss som det nærmer seg! :o)

Skrevet

27 dager igjen, fin form:) Men veldig hoven i føttene nå, grøss og gru!! Men står mye i jobben, så får prøve å legge meg med bena høyt kanskje?!

Skrevet

idag er det 1 dag til termin..mn ser dårli ut med baby her i gården. null tegn så blir mest sansynlig overtid her...

Skrevet

0 dager igjen, termin i dag og ingen tegn til at noe skjer med det første. Jeg håper inderlig at snuppa kommer i helga :-) Tvi tvi!!!

Formen e forresten ikke helt god for tiden :-/

Skrevet

59 dager,og gubben kjøpt hengevogge i dag,ble så glad!!!

Skrevet

9 dager igjen til termin. Formen er stort sett bra, men sliter med fordøyelsen om dagen :(

Er klar for å møte lille prinsesse.

Skrevet

35 dager igjen!Eller...nå er jo klokken over 24....Da har jeg jammen 34 dager igjen:-)

Skrevet

Har 88 dagar igjen.. Tio går for seint nå.. Har nesten alt klart og.. Var ein tur på ikea i dag å kjøpte seng.. D fuste eg gjor når eg kom hjem var å sette den opp:D:D

Gleder meg:D Lykke til alle samen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...