Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Fredag 13\11? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Olala... Fredag 13 idag !!! Håper på baby i helgen jeg nå ;-) Har 16 dager igjen til termin! *POH* Det går iallefall nedover å dagene går ganske fort. Har ihvertfall baby innen julaften ;) hihi!

Dere andre da? Hvordan er formen om dagen? :-) Selv må jeg si formen er veldig fin. Ingen store plager,utenom en del stikkinger nederst i magen å mye kynnere! Men ikke noe å klage på egentlig ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nå er jeg på overtid også, med 2 dager.

Formen kunne absolutt vært bedre, sliter veldig med ryggen. men er jo en trøst at lillegutt faktisk kommer ut snart da, håper på det skjer noe i løpet av helga:)) *tvitvi*

Skrevet

I dag er jeg 28+0 og inne i 3.trimester :)

86 dager igjen!! <3

Skrevet

Nøyaktig 1 uke igjen her... Har termin neste fredag, den 20. november.

De to siste dagene har det vært veldig stille ang kynnere..(som jeg har vært mye plaget med).

Hadde masse for 2-3 dager siden, det kom i tak og varte en stund, men var ikke "the real thing".

Har i det minste sovet godt de 2 siste nettene :-)

Skrevet

49 dager. Endelig er jeg nede på 40-tallet!

Skrevet

86 dager i dag og hopper over på siste trimester. Gleder meg!!!

Skrevet

bare 6 dager igjen her=) håper jeg får den i helgen.. har det på følelsen at den kommer og. så bare vente og se da=)

Skrevet

17 dager her og det nærmer seg med stormskritt :)

Kunne godt hatt fødsel i helga ja... :) Jeg er veldig klar for å få han ut. Sliter med vonde ribbein og vonde kynnere hver kveld, puh... Men det er ikke såååå lenge igjen, så jeg skal vel holde ut :)

Skrevet

23 dager igjen for oss..... venter spent.

Skrevet

I dag er det fredag 13. november.

Du går nå i 42. svangerskapsuke og har -7 dager (-1 uker) til termin fredag 6. november 2009.

Dette kan ta sin tid.....

Skrevet

9 dager igjen.

I natt hadde jeg kynnere for første gang, hvis det er noe slags menstruasjonsmerter??? Sov helt elendig.

Kanskje kroppen begynner å forberede seg til fødsel nå? Håper...

Skrevet

Jeg er også på overtid, hadde termin 8/11. Like skuffet hver morgen jeg våkner uten rier. Prøvd både akupunktur, stripping mm, er moden og har hatt 3 cm åpning flere dager, men ikke et tegn på fødsel eller rier. Lillegutt i magen ligger vel og koser seg og blir stor og god og skjønner ikke at mamma er klar for å møte han nå.

Vel, ut skal han vel snart, overtidskontroll på mandag for å sjekke at alt bra,

GOD HELG TIL ALLE

Skrevet

2 dager over, men det kommer jo ikke til å skje på leeenge enda...

Skrevet

4 dager igjen - utålmodig no:)

Skrevet

19 dager igjen, er veldig klar for at han skal komme snart altså, har så mye vann i kroppen og sliter med hodepine!

nettene er søvnløse, mye mensmurringer og ryggsmerter, stikkinger i underlivet - så håper det er et tegn på at han vil ut snart :o))

Skrevet

25 dager igjen!!!! var sikkert på at vannet gikk i går...men ingenting mer har skjedd enn 1 stk våt truse!!:P

Skrevet

Sykt å skrive det, men jeg har 1, EN, en dag igjen!!!!!

Skrevet

Jeg har 19 dager igjen... vi venter i spenning på at lillegutt skal melde sin ankomst :-)

Skrevet

38 dager igjen.. Det vil si det er 41 dager igjen til juleaften. kommer du før eller etter jul da nurket?

Skrevet

Je er 6 dager over termin idag...! Formen er ikke så god, har en ulmende preeklampsi (svangerskapsforgiftning)... Var på kontroll igår igjen og er fortsatt umoden dessverre (hvis ikke hadde de satt det igang). Har vært mye inn og ut på sykehuset i det siste... Håper på og krysser fingrene for fødsel i helga!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...