Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #26 Skrevet 12. november 2009 Lurer på hvorfor noen her virker flaue over å møtt sin bedre halvdel på nett?? et par innlegg her kan tyde på det.( kun de nærmeste vet, ikke fordi jeg var desperat osv..) Jeg anbefaler nett på det sterkeste, en genial måte å komme i kontakt med folk på, men lurt å ha i bakhodet at det er endel rare folk der også, og at det meste bør tas med en klype salt.. Selv hadde jeg profil på blink.no for 5 år siden, møtte endel fyrer, men de fleste ble kaffe dates uten å utvikle seg da kjemien ofte var anderledes på nett..( og gutta ofte så litt anderledes ut en på bildene.. haha) lett å sile ut folk når man møtes.. Fikk faktisk noen kompiser jeg hadde god kontakt med lenge og det var gøy det også, Så blandt alle froskene møtte jeg drømmeprinsen for 4, 5 år siden. Vi la hverandre til på messenger og etter noen uker ble vi sittende en kveld å chatte i 9 timer!!! Og dagen etter stod han på døra og vi lå på hver vår sofa og skarvla til dagen etter.. Jeg viste da at dette var han jeg skulle dele livet med. Og nå, 4,5 år senere er vi gift og venter baby på nyåret:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #27 Skrevet 12. november 2009 Jeg traff min mann på et utested, som jeg egentlig ikke skulle gå på fordi vennina mi ikke var 20! Men så klarte vi å snike henne inn. Og der var han.Husker ikke så mye fra det inne på puben, vi var veldig fulle begge to, men den kvelden var det storm ute, og han gikk med meg hele veien hjem likevel. Vi snakka og lo og klina hele veien hjem. Han gikk videre til sitt når han hadde fulgt meg til døren, men ringte dagen etterpå og lurte på om vi skulle finne på noe sammen. Koselig! Etter mye opp og ned så holder vi sammen og har funnet ut at vi passer veldig bra sammen til tross for diverse småproblemer. Love!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #29 Skrevet 12. november 2009 jeg møtte min kjære på kveldsskole der vi lærte oss et nytt språk!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #30 Skrevet 12. november 2009 Via felles venner. Var egentlig sammen med en annen da jeg traff min nåværende mann. Falt pladask for ham men en gang blikket vårt møttes. Jeg ble helt mo i knærne når vi håndhilste, vi snakket mye den kvelden og det var med et tungt hjerte jeg sa jeg var opptatt. Klarte ikke få ham ut av tankene mine så jeg gjorde det slutt med han jeg var sammen med. Ville prøve å satse selv om jeg ikke hadde noen anelse om han likte meg eller ikke. Jeg satset og vant. Jeg gjorde meg fryktelig sårbar da jeg sa rett ut at jeg var forelsket i ham og ville ha ham uten å vite om han i det hele tatt så på meg på den måten. Heldigvis ble det oss Vi har to barn og er gift,
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #31 Skrevet 12. november 2009 Jeg møtte mann min på bussen av alle plasser =) Vi kom i snakk, ble først venner og et par etter 3 mnd. Nå har vi vært sammen i 5 år, gift i 1,5 år og har to barn sammen =)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #32 Skrevet 12. november 2009 Vi møte hverandre på T-banen får 7 år siden. Har en gutt på 5 og er gravid i min 7 mnd.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 12. november 2009 #33 Skrevet 12. november 2009 Møttes på jobb, hadde en heit varetelling på frysen... 2 måneder senere var jeg gravid (veldig lite planlagt), vi kjøpte leilighet og stasjonsvogn og nå har vi fått jente nummer 2 :-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #34 Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde vært singel en stund og bare tenkt på karriere. Ganske lei, så jeg fant ut at noe måtte gjøres. Meldte meg på slik sukker fest i Oslo. Skikkelig fiasko. Ikke min stil. Var hyggelig helt til disse kortene ble delt ut. Da ble det jakt og folk snakket ikke sammen lenger. Dro derfor ut fra festen. Hadde først tenkt å bare dra tilbake på hotellet, men var jo kjedelig det også. Så bestemte meg for å prøve et utested og ta en drink. Han hadde vært ute og tatt noen øl med en kompis. Etter at han dro hjem bestemte han seg for å dra å ta en øl på samme utested som jeg hadde valgt. Litt utpå kvelden ble jeg sjekket opp av en mann. Hyggelig det og vi satt og snakket. Plutselig dukket samboer opp og begynte å prate med meg. Jeg var jo ikke akkurat interessert, men måtte jo være hyggelig. Han andre forsvant og jeg ble kjent med min nåværende samboer. Vi dro hvert til vårt etter å ha utvekslet tlf nr. Dagen etter fikk jeg melding, men tok over en uke før jeg svarte (gudene vet hvorfor). Men i dag er vi samboere og venter vårt første barn i mars. Syns historien er ganske romantisk da.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #35 Skrevet 12. november 2009 Hadde vært gode venner i mange år,plutselig sa det bare BANG:) Nå har vi ei datter og driver å bygger hus sammen:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #36 Skrevet 12. november 2009 Var mange flere enn jeg hadde trodd som treffes på nett. Trodde vel egentlig ikke det va så vanlig, så feil kan man ta.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #37 Skrevet 12. november 2009 Han var en bekjent som jeg etterhvert ble mer enn normalt interessert i. Så jeg tok mot til meg og spurte ham med ut på en halvliter. Da fortalte jeg ham rett og slett at jeg begynte å bli forelsket i ham, og at jeg hadde veldig lyst til å finne ut om det de følelsene var verdt å gjøre noe med - dersom han ville være med på dét? Han ble nok litt skremt av min pågående fremgangsmåte, men sa seg absolutt villig til å finne nærmere ut av dette! Deretter begynte vi å gå masse turer sammen. IKKE min greie, men en fantastisk måte å være sammen uten at det kan risikere å bli "stille og flaut" ... og jeg vet ikke om andre steder enn på rusletur ute i skauen at folk skravler så mye - om absolutt alt! Idag har vi vært sammen i litt over 2 år og venter vårt første barn sammen. Jeg er fremdeles ubeskrivelig forelsket i ham, syns han er så fantastisk nydelig, god, pen, snill!!!! Er glad han er min - og at jeg turte ta sjansen på ham...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #38 Skrevet 12. november 2009 Via venner. Hans kompis var blitt sammen med min venninne. Deres forholdet varte i ca 6 måneder, men mannen min og jeg har det fortsatt kjempefint 12 år etter :-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #39 Skrevet 12. november 2009 Vi møttes på jobben. Begynte samtidig og satt på kontor ved siden av hverandre. Vi har en felles venninne som hadde snakket varmt om den andre til begge.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #40 Skrevet 12. november 2009 Via felles venner for 5 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå