Romeren Skrevet 17. november 2009 #26 Skrevet 17. november 2009 Dytter på denne, jeg, istedenfor å lage et nytt innlegg. Sorry for å mase (sikkert mange som gjør det nå for tida!), men jeg bare lurer på hvordan det går med deg? Kynnerne hos meg ga seg. I dag er alt kjipt normalt. Jeg fikk forresten time til overtidskontroll på mandag. Lenge å vente til, men... Forhåpentligvis skjer det noe før den tid!!
Mina06+Mats09 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #27 Skrevet 17. november 2009 Hei! Her har jeg hatt kynnere som har vært mer eller mindre regelmessige i hele kveld, så tørr nesten ikke gå å legge meg.. Men er nok ikke noe for de er ikke spesielt vonde:( Bare går å venter på at de skal gjøre mere vondt, men det ser ikke ut til å skje, så det er vel egentlig bare å legge seg i dag å, og våkne like skuffet over at ingenting har skjedd i løpet av natta i morra:( Men er jo ett nytt håp hver dag da, nå er det tross alt 7 dager på overtid, så da må de jo bare komme ut snart... *tvitvi* for oss hvertfall:) Jeg fikk kontroll på fredag jeg da, men tviler på de setter i gang da, men er jo lov å håpe.. Men håper selvfølgelig mest at det skjer noe før den tid da:) Helst i natt eller i morra... ER så utrolig kje og motløs nå, så det beste for alle rundt meg er egentlig at det skjer noe snart... hehe.. Får håpe den 18 er en lykkedag for oss:)
Romeren Skrevet 18. november 2009 #28 Skrevet 18. november 2009 Dette går nok veien! Jeg er også utrolig kje og motløs etter nok en fredfull natt. Begynner seriøst å miste troen nå, og vil mest av alt at mandagen skal komme, sånn at det kan skje noe. Bare lurer på en ting: Gjør jeg lurt i å ta med barnefaren på denne overtidskontrollen, egentlig? (Man setter vel ikke i gang på denne kontrollen, gjør man vel??)
Mina06+Mats09 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #29 Skrevet 18. november 2009 Her ble alt det vonde jeg merket i går, borte i løpet av natta:( så her skjer det ingenting nå.. Angående den overtidskontrollen, så trro jeg de skal sjekke modenhet og kanskje tøye litt å sånn, jordmora sa til meg at mange ganger kan dette sette det i gang hvis man er moden nok. så kan hende det starter da, men jeg får ikke hatt med barnefaren når jeg skal på fredag, så da får jeg bare evntuelt ringe etter ham hvis det setter i gang noe, det er jo en mulighet. Men får jo håpe det skjer noe før den tid da, hvertfall for din del, som ikke har time før på mandag. Nok en gang *tvitvi* for at det skjer noe snart:) MÅ bare holde motet oppe.
Romeren Skrevet 18. november 2009 #30 Skrevet 18. november 2009 Ja, det kan du si... Skal faktisk på akupunkturtime i morgen. Alt skal jo prøves! For tida er jeg mest obs på liv i magen. Kjenner det roer meg når jeg får kjent bevegelser, men ofte er det så stille og da blir jeg bekymret. Så jeg går MYE og kjenner etter. Det er liksom bevegelsene som roer meg ned Og så lenge jeg kjenner godt med liv, tenker jeg at det ikke gjør så mye, egentlig, at man må vente. Det er det som er eklest med å gå sånn og vente... Du begynner å føle deg så unormal etter en stund, og bekymret for at ikke alt er som det skal, selv om det egentlig er veldig normalt!! Krysser fingrene for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå