Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #26 Skrevet 11. november 2009 jeg og gullet... jeg og pus... arrrrghhhh har ei som tror hun er verdens beste mor... og tro meg... jeg vet hun ikke er det
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #27 Skrevet 11. november 2009 Har en venninne som har telt ned til fødsel siden hun fant ut at hun var gravid. Begynte på 200 ett eller annent og nå er hun straks i mål. Kun et par uker igjen. Men hun har vært lei av denne magen siden hun var 4 mnd på vei, så jeg håper virkelig ikke hun går 2 uker over termin. Men hun skriver hver eneste dag: elsker den perfekte familien min, kun 50 dager igjen nå til lillejenta kommer. elsker de perfekte barna mine osv. bla bla bla. Også lei av statuser hvor folk siterer barna sine. Hadde de skrevet virkelige gullkorn hadde jeg syntes det var artig å lese om, men helt sånne vanlige ting.. f.eks "idag lo gutten min godt av meg da jeg snublet i teppet, han sa: oi mamma falt nesten..hahahahahahha...NOT. Spesielt en venn av meg på facebook som skriver hva ungene sier hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #28 Skrevet 11. november 2009 Dagvakt, ettermiddagsvakt og aftensvakt? Meget beskrivende det der da!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #29 Skrevet 11. november 2009 De som snakker om sin FANTASTISKE kone, sine utrooooolig vakre barn, de som skriver om fire timers trening hver eneste dag - og bare gnir inn hvor utrolig flinke de er. Jeg trener, lager middag, spiser, raper, legger unger og vasker/rydder/ordner iten å si det på FB. Blir litt lei av den derre fjesboka merker jeg:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #30 Skrevet 11. november 2009 I min omgangskrets er det en del karrieremennesker. Det er visst VM i å skryte av å jobbe lengst mulig, ha flest møter, aldri rekke lunsj, ikke få i seg så mye som en kaffekopp eller ikke ha tid til noe annet enn disse møtene sine. Men facebook har de tid til å oppdatere hver time!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #31 Skrevet 11. november 2009 ja den er teit ,alle vasker vel hjemme eller? unntak noen griser da hehe
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #32 Skrevet 11. november 2009 Heldigvis kan man blokkere, ja... Stort sett er det mye artig og kreativt, men et par stykker har jeg fjernet fra oppdateringen. Orker ikke statuser som bare går konstant skryting av hva man gjør, spes. at man skal trene og så hvor mye man har trent. Og påtatt positivitet når man vet at vedkommende ikke er en spes. positiv person. Det blir bare for dumt når man skriver ting bare for at andre skal si at man er sååå flink og sååååå positiv.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #33 Skrevet 11. november 2009 Gruer meg ..... så står det ikke noe mere ,bare for at folk skal bli nysjerrige.Gidder ikke å spørra jeg driter vel i det . Har fjerna noen som jeg har lagt til som jeg har kjent litt men har ikke kontakt med dem .de bare er der ikke noe vits i ...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #34 Skrevet 11. november 2009 for ikke å snakke om dibberne som hele tiden forteller vekt og lengde på barna sine. åååå så interessant! Eller de som uffer seg fordi det er jobb, uffer seg for smerter i hue og ræva, ufffer seg over kampresultater, dårlige nyheter eller alle disse tingene det går an å samle på som man etterlyser..¨ eller de som sitter og oppdaterer statusen sin hele tiden og vet de er dagmammaer og virkelig ikke bør la ettåringene hun passer være alene.... Mange som driter seg ut ved å stadig oppdatere dette da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå