Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg er lei elsker deg masse nuss nuss hver dag. Blablabla..du er alt,nuss og klem.. Åh lei sånne.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 "Kopier denne teksten...." Jævla spam!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 "Jeg har bakt muffins." Eller skoleboller eller hva det nå er.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 jeg har en litt fisefin dame på,som forteller at ho drekker vin ca kl 2 om dagen...og forteller om alle utenlandsturer ho gleder seg til...blir litt mye av og til synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Gjør husarbeid, husarbeid,husarbeid....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 '' I dag har jeg stått opp tidlig, vært på jobb, gått tur, og så nå sitter jeg å slapper av i sofaen mens en deilig kalkun ligger i ovnen. Har også poteter og salat til. Mmm.. Det skal bli godt ja'' Det er faktisk en internett side, ikke en ''la oss fortelle om livet vårt''-side Og de her: ''er så fryktlig lei meg'' ''livet er kjipt'' ''hva er meningen med livet''
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 ´Vasker til helga´ også ti kommentarer under: ´Så flink du er ))))))))))´ ´Kan du komme og vaske hos meg etterpå? ))))))))´ Aaaaargh.
V.A.B Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 (velg navn på et fotballag) HEIA!!!! (velg navn på et fotballag) JAAA VII VAAAANT!!!! 2-0 til (velg navn på et fotballag) JEG HATER FOTBALL! Begriper ikke at så sinnsykt mange orker å engasjere seg i den dritten, og vertfall ikke hvorfor de på død og liv må fortelle om hver eneste jævla kamp på FB.
AneB Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 "har hatt en deilig løpetur på 420 kilometer, 4 timer styrketrening, 1 time på spinning, svømt 3000 meter og avsluttet det hele med en 8 timers seanse yoga. SÅÅÅÅÅÅÅ herlig"
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Signerer på den. Fotball er hypa opp av media!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 Har en bekjent som kjører buss, og har skriver hele tiden hvilken vakt han skal på. Feks: "D-vakt..." "A-vakt..." "E-vakt..." Hallo, det sier oss ingenting, og er så uinteressant som det kan bli. Ja også lange kjærlighetserklæringer til nyforelskede personer. Jeg har et par som legger ut i det vide og det brede dag ut og dag inn om hvor fantastisk alt er. Det er jo kjempefint det altså, at de har det bra. Meeen det kan bli for mye av det gode...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Number1, er du fra Ålesund eller?? hihi Mest lei av ......... Hva er vitsen? Har man ikke noe å si, så drit i å si noe.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #15 Skrevet 11. november 2009 Bryr meg ikke, men om det er noen som oppdaterer mye så blir jeg lei og gjør det sånn at jeg slipper e det mere :-))
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #16 Skrevet 11. november 2009 "God morgen!" og "God natt!" Er vel de aller kjedligste. Samt "Heia blablabla!" "Vi vant" ol....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #17 Skrevet 11. november 2009 "Nå har jeg vært og trent IGJEN. Anbefales!" "Ny mandag nye muligheter"
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #18 Skrevet 11. november 2009 Blablabla Har en hemmelighet.. Så spør en haug med folk om hva det er, og en haug med jenter spør om hun er gravid.. Så går det en stund, også svarer blabla med at hun ikke vil si noe enda... Hater de der statusene..Skriker oppmerksomhet lang vei..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #19 Skrevet 11. november 2009 Svigerfar som lever på facebook, og laverer disse "god morgen, måtte alle ha en strålende dag +++" Og "God natt, håper alle hadde en fin dag +++" Er SÅ irritert.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #20 Skrevet 11. november 2009 Takk HI, etter å ha lest innlegget ditt og alle svarene, så fant jeg ut at jeg faktisk er drittlei hele facebook. For jeg er stort sett lei av de fleste oppdateringene, spesielt: - God morgen, god dag, god natt, sov godt, ha en fin dag, solen skinner og jeg sitter med kaffekoppen og nyter morgenen osv osv. - Husarbeid: Idag har jeg vasket stue, kjøkken, tre soverom, yttergang, trapp og halve badet. Strøket sengeklær, hengt opp nye gardiner og kjøpt 10 julegaver. Jeg har bakt skuffekake, og laget lammestek til middag. Nam, nam. - Trening: Idag har jeg løpt 10 km, trent styrke, vært på step og yoga, herlig, anbefales, trening gir livet mening. - Barn: Forkjølelse, snørr og hoste. Stakkars lille XXX, sååå syk. Hjemme med sykt barn. Skryt av hva barna har oppnådd. - Glad i deg, nuss, nuss, du er bare sååå herlig, masse hjerter osv. Selv oppdaterer jeg sjelden, rett og slett fordi jeg ikke gidder å dele hele hverdagen min med alle andre. Så jeg prøver å oppdatere bare når jeg har noe å dele. Hm, hørtes litt sur ut her, men er plutselig dritlei hele facebook, men dessverre litt nysgjerrig. He, he.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #22 Skrevet 11. november 2009 Dere vet at det er mulig å skjule sånne statusmeldinger??? Isteden for å klage over at dere er lei av sånne, så kan dere heller skjule dem!
V.A.B Skrevet 11. november 2009 #23 Skrevet 11. november 2009 Noe sånt ja;) Den kampen med Ålesund/Molde var visst the big happening...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #24 Skrevet 11. november 2009 Jammen, hva skal man da klage over?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #25 Skrevet 11. november 2009 Har ei på lista som oppdaterer det samme hver eneste dag og helst flere ganger per dag. Så meg dritt lei på henne så hennes statusmeldinger ser jeg ikke lengre. Hun er fanatisk opptatt av kjæresten sin og har nedtelling hver gang han går ut av døre på hvor lenge det er til han kommer tilbake. Og når hun ikke har det så skriver hun navnet hannes gang på gang på gang. Er så lei av kaysen minj <3<3<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå