Gå til innhold

hva synes dere det er vanskeligst å holde seg unna nå som dere er gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg merker at jeg har lyst på energi drikker, men tror det bare er fordi jeg ikke skal drikke de, for jeg drikker de aldri til vanlig..

også var det tøft å slutte å røyke men nå har jeg vært røkfri i 8 uker!!!!! hurra for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe jeg synes det er vanskelig å holde meg unna -Men hurra for deg som har klart å slutte å røyke!! Det er flott :oD Ellers har jeg fullstendig dilla på surt godteri... og Appelsiner/Mandariner. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hurra for deg! Strålende at du har klart å kutte ut røyken! :)

 

Jeg prøver å la være å spise spekekjøtt, men klarer det ikke helt... Synes det er utrolig godt med noe salt disse ukene hvor jeg er småkvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo lyst på alt ein ikkje har lov til å ete ;-) spekeskinke, brie, raudvin... ikkje at eg brukar å ete det så ofte, men no kan eg ikkje, så no har eg veeeldig lyst på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salami!! Jeg sitter og vurderer å ta meg en brødskive for jeg regner med at risikoen er så lav. Men så var det det at den faktisk er der da....

Og muggost! Men ikke like intenst som sist gang, nå er det som sagt salamien som sitter på hjernebarken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, spekemat helt klart! Har rett og slett tatt meg en salami nå og da jeg altså når matlysten ikke har vært helt på topp. Jo mer hvitløk de inneholder, desto bedre. slafs slafs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gangen er det sur/søtt godteri og appelsiner som står øverts på lista, men med begge guttene mine var det spekemat! Jeg sa til mannen min at han skulle stå klar med en pakke så fort babyen var ute! Kanskje det blir det motsatte kjønn denne gangen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å holde seg unna spekemat, roastbeef og salami...

Utrolig hvor mye man kan savne et pålegg når man ikke skal/kan spise det.. Savner også å bestille en medium stekt biff når vi er på restaurant.. Men men, slik er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskeligst å holde seg unna sofaen.. :s Er så trøtt og sliten for tiden, med null energi.. Og full jobb.. Hehe.. Og kaker.. :D Har handlet inn til delfiakake.. Tror ikke det er noen dille, mer at jeg er sliten og "trenger" litt kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har jeg spist masse salami.. :s Rett å slett for jeg har slitt med svangerskapskvalme, og det er det eneste som går ned. Men da med nyåpned pakke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan spise salami..det sa iallefall legen min og kan ikke finne noe på matportalen.no om at man ikke kan spise salami..salami er et røket produkt og dermed varmebehandlet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan spise salami..det sa iallefall legen min og kan ikke finne noe på matportalen.no om at man ikke kan spise salami..salami er et røket produkt og dermed varmebehandlet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kominasjonen serranoskinke og brie.... Gleder meg til jeg kan kose meg med det igjen!! Har fått dilla på surt godteri, skjønner av noen av de andre innleggene her at det er en vanlig "dille". Festlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært et par ganger det har vært ekstremt fristende med fårepølse på brødskiven, og innimellom har jeg hatt lyst på en skikkelig blodig biff. Men alt i alt går det fint, det er ikke så vanskelig egentlig. MEN jeg er ekstremt sulten HELE tiden, så det er vanskelig å ikke spise for mye ;-) Jeg kommer til å bli DIGER, men min kjære er heldigvis snill og sier; kjære du er ikke tjukk, du er gravid :-) Det hjelper på humøret, om ikke vekten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenalår og ansjos. og så blir det fælt ikkje å kunne ete sursild og tomatsild til jul. Steiker meg av og til fårepølse på steikepanna som eg et til speilegg og har ansjos på pizza. Da eldste guten vår var født ba eg om skive med fårepølse så snart han var født. Nokon som veit om ein kan ete kaviar og leverpostei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste lidenskap er brus....! Desverre kald cola (sendte akkurat mannen av gårde for å kjøpe..!) FY meg... blir desverre et par ganger i uka. Drikker ikke så mye om gangen da... men...

 

Ellers elsker jeg spekemat og ost fra ferskdisken. Det har jeg lagt helt på hylla... fenalår blir det verste nå som jula nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...