Gå til innhold

Krangel om jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det han som er den store idioten. Han kjører på kun etter sine egne premisser, og truer med å gjøre det slutt om du ikke gjør som han sier? Han kan ikke få i pose og i sekk. Nå har han sagt ja til noe som kan booste karrieren, men da må han også forsake noe.

Jeg hadde gått for opplegget hjemme med bror og dama, evt bedt mine foreldre hjem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hi her.

Jeg viste ham tråden, og han mener "det viser nivået på folkene der inne."

Han er om mulig enda surere enn tidligere, og mener det er "et fett" når jeg spør om det er slutt.

Dust. Jeg tar meg et glass vin, jeg :)

Skrevet

gjør det.

og svar med "et fett" når han kommer og sier at det ikke er slutt alikevel...mohaha

Skrevet

hahaha.....den var god! Tar meg litt vin jeg også. SKÅL! ;oD

Skrevet

Synes denne andre kunstneren er en idiot og som ikke bruker huet og inviterer med seg en familiefar på jobb i jula.

Mannen din er en god nr to? ha ha!

Huff, jeg hadde blitt hjemme hos mamma iallefall:)

Skrevet

Klart det, det er lett å trøste seg med at det er de andre som er idiotene når man har flertallet mot seg.

Så dumt av ham å spille hasard med forholdet deres. Ett fett? Dumt.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Skål Sina, jeg har tatt et glass til jeg:)

Og takk for innspill til dere alle. Vi er i dialog nå, han snakker om å avlyse etter at jeg svarte "ha det fint" på hans spørsmål om jeg ønsket meg for juledagene.

Dere skal se vi får en fin jul, vi også :)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

han virker som en Idiot ja. herregud...

Skrevet

En liten dramadronning, altså? Dere får det nok fint, han skjønner vel selv at han har vært urimelig. Kan jo være derfor han ble sur.

Skrevet

Han må avlyse.

Min mann er musiker og ville aldri tatt en jobb på disse datoene uten min godkjenning.

Ellers i året takker han ja til jobber uten å spørre meg - men holder seg selvsagt unna viktige datoer, det er jo en selvfølge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...