Gå til innhold

Hvor gamle er dere? Barn fra før?


mor fra Averøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fylte 30 år i sommer, og dette er mitt første barn.

Å bli gravid er det største som har hendt meg.

Jeg gleder meg så utrolig til å få oppleve dette, men samtidig er jeg veldig redd for at noe skal gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 33 når barnet blir født. Har to gutter som vil være 9 og 7. Siden guttene er blitt så store og at det er lenge siden jeg var gravid, føles det nesten som å være førstegangsgravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 når babyen blir født. Eldstemann vil akkurat rekke å bli 4, og yngstemann 2,5 når de blir storebrødre - her kan det bli travelt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28år,blir 29 når den lille kommer ca 26 juli:-) Har 3 barn fra før,ei datter som blir12,5 år,en sønn på 11 år og en sønn som blir 5 år da sommeren kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år og har en gutt på 10 år og ei jente på 4 år fra før. Vi alle er et år eldre når den lille spiren kommer (positiv test i dag, så det er temmelig nytt), Så vi har sørget for stor aldersspredning mellom dem... Hadde egentlig tenkt at nr 2 og 3 skulle komme tett, hvis vi ville ha en nr 3. Men vi bestemte oss for at det holdt med to, og så har tiden gått. Vi ombestemte oss i høst og gikk for en til. Lenge leve ubesluttsomheten! Åh, som jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...