Gå til innhold

Hvor gamle er dere? Barn fra før?


mor fra Averøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 32, blir 33 når barnet kommer. Har en jente på 4 og en gutt på 2.5, de blir da 4.5 og 3 år når babyen kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skal si du får det til! 22 år og tre barn! Tøffing! Hvordan var det å få barn i så ung alder? Jeg var 25 da jeg fikk først. Er 31 nå og på vei med tredje.

Men jeg tror ikke jeg var klar for barn da jeg var 18, men all ære til de som klarer det altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år og har ei datter på 3 år. Terminen min er foreløbig 19juli, og jeg blir 35 år 21juli. Ikke godt å si om jeg rekker å fylle først:)) Jenta mi blir 4 i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37, blir 38 før barnet kommer, og må derfor også ta en del prøver. Noen andre som har tatt dem? Jeg gruer meg litt....

 

Fra før har jeg en på 9 og en på 11, så det er lenge siden sist dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og blir 25 i god tid før termin....

Har ingen barn fra før og vi gleder oss kjempe masse til vårt første barn :)

 

Lykke til med barn nr 3....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også 37 og blir 38 neste år før fødselen. Har termin 28. juli, og har også to store barn , de er 9 og 14 før babyen kommer.

Dette med testene går nok kjempebra, sjansene er vel små for at det skulle være noe feil. Jeg har forstått det som at man først tar en blodprøve og tidlig ultralyd rundt uke 12.

Om det da skulle dukke opp noe, må man evt ta en fostervannsprøve eller prøve av morkake senere. Tenkte å komme meg til legen om et par uker rundt uke 7 for å få bestilt fosterdiagnostikken så tidlig som mulig. Lykke til videre med den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...