Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 50 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem klarer det denne mnd?

Spennende blir det! Mye gleder men også skuffelser!

Vi er her for hverandre til å oppmunter, trøste, dele gleder og sorger!!

Håper på myyyyyyyyye glede denne uka!!

Masse lykke til ALLE SAMMEN!!

Måtte alle bli gravide♥♥♥♥♥♥♥♥ ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig tror jeg at jeg tilhører uke 50!

Men er ikke heeelt sikker på min syklus enda! I værstefall må jeg gå over til uke 49, men det er jo ikke dumt det heller! Men tror jeg prøver meg på mensen 7 des! Så ser vi hvordan det går :) går jeg over tiden da, så går jeg hvertfall over tiden hvis dere skjønner! :)

Nå er jeg kjempespent!! Siden dette blir min 1. ordentlige pp :):)

Gleder meg til mensen er over!! Da er det i gang!! ;)

Dette blir noen spennende uker jenter/damer ;)

Skrevet

Da startet min 3.pp idag... Krysser fingrene for at Desember er lykkemåneden for oss alle, at alle gode ting er 3 for meg, og at du slipper unna med 1 pp! :)

Skrevet

Jeg hører egentlig til ikm uke 46, men siden jeg har litt liten tru på at det funket den pp signer jeg inn her allerede jeg. Jeg har funnet ut at neste ikm vil være i uke 50.

Skrevet

Takk for det :)

Jeg håper virkelig det, har kjæreste med reisejobb så sikkert mange mange pp som blir ødelagte i framtiden om ikke!!

Alle gode ting er 3 månestråle? :)

Skrevet

Får håpe for din skyld at du tror feil da!! :)

Lykke til!! Har du testet eller venter du litt?

Spennende!!!

Skrevet

Da krysser vi fingrene for at du fremdeles hører til på IKM 46, og om det dessverre ikke blir sånn så blir det hyggelig å få deg med på laget frem til IKM 50! :)

Skrevet

Nei, har ikke testet enda. Har ikke ikm før til søndag sånn ca. Og klok av skade venter jeg med testing før dagen etter ikm (har nemlig vært slik at jeg har fått tr uansett, og da kan jeg spare de pengene).

Ja, jeg håper også at jeg skal slippe og måtte skravle på denne tråden, og at uke 46 blir den siste.

Titter inn igjen når eventuelt tr har har kommet eller noe annet spennede skjer jeg... I mens så får dere prate litt for meg også. Titter kanskje innom og leser litt...

Skrevet

Syk og litt "deppings" i dag... er så mange her inne som er blitt gravide den siste tiden, jeg er kjempeglad på deres vegne, men det gjør det litt ekstra kjipt at tr kom igår... Skulle så gjerne sluppet å være i 3.pp, jeg vet at det ikke er "lang tid" men det føles utrolig lenge når man er oppi det og alle rundt en blir gravide (og da sikter jeg til rundt i venneflokken også...) jaja, får håpe det snart er vår tur også :)

Ny pp med nytt pågangsmot - kanskje DENNE måneden er våres, jenter? :)

Skrevet

Jippi! Da er tanta borte og prøvingen kan begynne :o))

Hadde merkelig mens nå, styrt bløding to dager etter den begynte også stoppet den opp en halv dag, så kom det litt igjen. Nå har jeg ikke blødd siden i går kveld, så da regner jeg med jeg er ferdig. Den var vel litt rar fordi det var først mens etter sa...

Gleder meg masse til ikm og forhåpentligvis en positiv test :o)))))))

Skrevet

Melder meg inn jeg og, selv om ikm er i morgen først, negativ? Neeeida! Hehe, kjenner at tr er i anmarsj så! Har kjæreste med reisejobb jeg og, han er bare hjemme i helgene så håper på el i en helg. Dette blir min første ordentlige pp, håper jeg da, men tror kjæresten er med på laget :P

vil bli gravid til jul!!

Ville bare melde meg inn, kommer tilbake og lar skravla gå når tr kommer! Good luck! Uke 50 skal det klaffe for oss alle!!

Skrevet

jeg melder meg inn her.. har trolig ikm 10. des! mulig den må justeres litt hvis det viser seg at el skjer tidligere eller senere enn antatt!

jeg har akkurat fått tilbake mensen etter ma og utskrapning for 5 uker siden (var 10 uker på vei). Håper syklusen er tilbake til normalen, og at jeg blir gravid igjen snart!! jeg vet i hvert fall at jeg kan bli gravid.. :)

Foreløpig får vi kose oss med alle ting som er forbudt for gravide.. og ha masse sex (ikke bare for å lage barn, men også for kosens skyld)!! Lykke til folkens! Håper det klaffer for oss alle! har vært mange positive tester her inne i det siste!

Skrevet

Da fikk jeg full spotting i går, så tr kommer idag, kanskje mest sannsynlig i morgen. Så da kommer jeg nok for fullt i morgen. Vi prøver igjen.

Skrevet

Jaja - da får jeg også henge meg på denne IKM uke 50 tråden da... Sukk - inn i 20 pp nå, såååå drit lei nå altså =(

Andre dagen med TR på besøk - og den er ILLE - skikkelig styrtblødning, blødde ut ett nattbind i løpet av 1 times tid i dag, så ligger nå på sofaen og har inntatt paracet og ligger med varmeflaske - og her kommer jeg til å bli i dag =(

Ha en riktig god helg jenter =)

Klem fra

Skrevet

Hei alle jenter/damer :)

Hm! Jeg skal ha el sånn ca 22 nov!

Jeg er på min 2. dag uten mensen, og i går testet jeg positiv el test!

hmmm.. dette kan ikke stemme.. Så jeg tok en til.. Åjoda! Positiv den og! skrev en tråd her inne og tok en g-test i dag tidlig! Den var negativ, som jeg regnet med etter 7 dager med mensen! Jeg tok enda en el-test i sta, den var også positiv!! Jeg nekter å tro på at jeg har el nå! Men må gjøre som OM jeg har el nå.. Bortsett fra at ikke kjæresten min er hjemme nå!! Hadde sex i går da, og han kommer hjem på mandag! Så hvis jeg har el nå, håper det at jeg klarte å bli gravid denne helga :) håpe håpe håpe!!

Hei til alle nye!! Koselig å se dere her inne, men dumt for dere at dere fikk mensen da :/ Vi satser på at uke 50 er en FLOTT uke!!! Siste sjansen for positiv test før jul!! Jeg har samlet opp masse babystøv, og jeg deler gjerne ut til alle her på denne tråden!!! :D

Vi sier TAKK til nissen for den nydelige julegaven vi får på forskudd!!!

lykke til lykke til lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Meg og lille snuppis☆2MA,20pp :

Du får litt ekstra babstøv av det jar har samlet!!! :) Håper du får den beste julegaven i år:)

Skrevet

Jeg fikk TR i dag, og det ble en 28 dagers syklus. Jeg tror nok derfor at det er mer riktig at jeg melder meg inn i uke 51.

Dere får ha lykke med the making.

Skrevet

Jeg har ikm mandag 7des,,, tiden går såååå sakte framover nå... huff,, prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig å la vær... ;)

Satser på mye kos i dagene framover,, el rundt hjørnet nå! :)

Åhh,,, måtte disse 2-3 ukene gå fort!!

Er inne i min 2pp nå,,,, med førstemann for 4 år siden klaffet det på første forsøk.. Ble gravid for et år siden uten å forsøke i det hele tatt,, hadde sex 1 gang 1 uke før el skulle komme, å ble gravid, men det endte i abort. Så har hatt lett for å bli gravid tidligere, får håpe d klaffer denne mnd,, ellers synest jeg det blir litt sent på året å få, vil ikke ha på vinteren... :S Men man tar det man får! ;);)

Lykke til alle!! Nå skal jeg kose meg meg skal vi danse,å ligge med rompa høyt! Thihi;););)

Skrevet

Hei hå jenter!! Nå har folk hatt eggløsning?!? eller så lurer den rundt hjørne!! :)

Jeg skal ha i morgen jeg!! (om jeg ikke har hatt allerede)

Satser på at innsatsen fra i går og i dag holder i massevis!!

Blir sikkert ikke noe på meg i morgen siden samboeren min skal på jobb fra 7 til 7, da er han som regel ganske sliten etterpå! Men skal nok få han om jeg vil ;)

Spennende dette her!! Er jo min 1 pp :D:D

Mange det klaffer for med en gang! Satser på det gjør det her og :)

Nå må vi holde hverandre oppdaterte og fortelle om hva vi føler osv i disse dagene før ikm!!

7 des har jeg ikm! 16 dager til...!!! Huff det var lenge!

Julebord 5 des! DA vil jeg være SJÅFØR i år :D:D:D

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

12 pp.......... *HJERTESUKK*

Skrevet

Da kan jeg også melde min ankomst inn her :-)

Jeg har vært litt frem og tilbake om når jeg skulle starte prøvingen. Tok jo vaksinen for 2,5 uker siden (blir 3 uker siden når jeg har EL på torsdag), så lurte på om jeg skulle hoppe over 1 pp. Hadde egentlig bestemt meg for det, men så blir jeg usikker igjen. Jeg har jo så lyst å prøve nå! Har jo ingen tid å miste! På en måte så er det en stund siden jeg tok vaksinen, blir jo tre uker når jeg har EL, så det er jo nesten en periode det :-)

Så da er jeg endelig i min 1 pp :-))

Håper det kklaffer for oss alle denne gangen:-)

Skrevet

el rett rundt hjørnet for mange av oss nå.. jeg har fått litt el-slim i dag, og begynner å teste etter el i morgen tidlig (fikk tester i posten i går)..

håper det klaffer for mange av oss denne gangen! :)

Skrevet

Jeg skulle akkurat inn og skrive det samme, Hopefullysoon :)

Jeg startet med El-testing i går, regner med å få positiv iløpet av i morgen eller tirsdag.

Det er vår tur snart nå!!! Håper dette er VÅR måned dere, nå er det så mange det har klaffet for her inne at nå er det jaggu vår tur ;) hehe

Lykke til, alle sammen!

Er spent på oppdateringene fra dere etterhvert som de neste 14 dagene går fremover :D

Skrevet

Jeg må nok vente noen dager til EL enda, men jeg startet iallefall "prøvingen" igår;-) Litt tidlig, men men. Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Ja, da var vi også i gang med prøvingen igjen.. :) Satser på en fulltreffer denne pp!! :D

Har blitt litt flinkere til å roe det ned nå.. Tar ikke EL tester..skal ikke ta noen tester før 1 dag OVER IKM..hehe :) Gikk på en skikkelig testesmell forrige pp..hehehe :)

Har fått en litt mer avslappet holdning til det å prøve..Etter å ha mistet i august (MA uke 9) hadde jeg heelt panikk for å ikke bli gravid fort nok..Men nå har det roet seg heldigvis :) Det skjer når det skjer.. Men kommer ikke til å ligge på latsiden rundt EL fordetom altså..hahahaha :):) Og den er på torsdag...Er så heldig at syklusen min er EL hver 4 torsdag og mensen samme.

Kjære dere!! Masse lykke til denne pp! Jeg unner hver og en av dere å bli gravide :):) Kos dere med prøvingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...