Gå til innhold

For pen og sexy ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke HI her.

Jeg har svart lenger oppe, og forstår hva HI sliter med.

Mitt bilde hadde ikke gitt deg noen forståelse av dette. Det er vel ikke utseende i seg selv dette står på? Der er ett eller annet mer enn det. For jeg forstår det ikke selv. Jeg ser det ikke i speilet, selvtilliten min er mer enn bra. Og menn faller som fluer...... Forklar det den som kan......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så lenge siden akkurat det samme innlegget lå her, så dette tar jeg med ei klype salt folkens, fikk like mye oppmerksomhet sist gang også.

Skrevet

Det er forskjell på å smile vennlig og å smile flørtende, det er mange måter å si hei på, en måte å stå på er seksuelt ladet mens en annen ikke er det osv. Har det slått det at de mennene som blir litt brydd og røde i kinnene muligens ikke gjør det fordi du er så slående vakker og uimotståelig men fordi du har en framtoning som kanskje er FOR flørtende, inviterende og seksuell. Mange menn synes at det er direkte pinlig, og de blir kanskje brydd fordi de ikke vet hvordan de skal håndtere det.

Kanskje du bør lære deg litt om kroppsspråk og hva du signaliserer og utstråler, for nåe du kan noe om det så kan du også kontrollere det. Jeg er også godt over gjennomsnittet pen, og jeg fikk som ungjente mye uønsket oppmerksomhet inntil jeg lærte meg å kontrollere de signalene jeg sendte. Jeg kan fortsatt velge å skru på sjarmen og flørte og være inviterende, men jeg kan også velge å framstå som profesjonell, grei og snill, real og ryddig og da er det ingen som rødmer i møte med meg.

Hvis du mener at ALLE menn faller for deg, så tror jeg at du også har litt problemer med å tolke andre menneskers signaler og kroppsspråk, og burde lese deg litt opp på emnet, få en god venninne til å videofilme deg, komme med feedback og øve deg i speilet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...