Gå til innhold

For pen og sexy ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har dette problemet ?

Det er faktisk et problem ja, fordi jeg ikke kan gå ut døren uten og bli glodd på og plystret til og sjekka opp.

Og det vil jeg ikke bli , for jeg er gift.

Kan aldri ha mannevenner , for de blir bare forelsket i meg.

Kan ikke si hei til menn på skolen til barna, for det blir oppfattet helt feil, fordi de allerede vil ha meg.

Det er faktisk veldig irriterendes....

Noen i samme situasjon???

Tuller ikke nei.

Men beklager, vet jeg høres kvalm ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser at du skriver dette ikke er tull. Hvis dette ikke er tull må det nok handle litt om hvordan du ter deg og kler deg. Hvis du ikke kan bevege det utenfor døren uten at folk glor, plystrer, sjekker deg opp, så må det være fordi du utstråler noe du ikke ønsker å utstråle. Mange utrolig vakre kvinner opplever ikke disse problemene, fordi de ikke oppfattes som "løse" eller "easy". Du må tydeligvis kle deg, sminke deg osv på en måte som gjør at du oppfattes som en litt horete bimbo, beklager...

Men så skjønner jeg jo at dette faktisk er tull.

Skrevet

Tror du har vært her før med lignende innlegg.

Ingen konstruktive råd å komme med enn å forandre holdning, utseende eller boplass.

Skrevet

Jeg vil ikke si jeg er så pen, og ikke er jeg så ung heller. Men det der kan være ganske så slitsomt, og av og til gir det meg vanskelige situasjoner. Som mannen til en venninne. En kveld begynte han å prate om hvor godt han likte meg, at jeg var peneste dama i nabolaget og alt det der. Dette ble vanskelig for meg, og han sa det faktisk i fullt alvor. Snakket om at det ikke gikk an å innlede noe, siden vi var naboer omtrent osv osv.... Jeg ble litt stum kan du si, og visste ikke hvordan jeg skulle takle dette.

Og går jeg ut, så skulle jeg ikke hatt problemer med å dra med de peneste typene hjem. Det er jo tydelig.

Og sex har jeg ikke hatt på mange år, så løs er jeg jo ikke heller......

Så jeg vet ikke hva det er, men plagsomt til tider er det ja.....

Skrevet

Tulleinnlegg.

Gift, men har ikke hatt sex på flere år... jada :)

Skrevet

15:01 er da ikke HI. 15:01 er meg, og jeg er ikke gift. Har vært alene i mange år.

Skrevet

Dette må være tull. Jeg er selv ganske pen og har en bra kropp, har venninner som er pen og ser bra ut på alle måter, en av venninnene mine er noe av det vakreste jeg noen gang har sett både på film og i virkelighet. Har aldri noen problemer overhode noen av oss. Har med hvordan man kler seg og oppfører seg hovedsakling. Går man og kler man seg normalt pent og anstendig så får man heller ikke slike tilrop. Går man i lårkort og utringet til navlen kan man takke seg selv, da ber man om det.

Er jo de som ser på meg, men jeg føler det ikke ubehagelig at noen sender et blikk. Jeg oppfører meg korrekt og anstendig. Er selv gift.

Skrevet

Også har det kanskje litt med din egen holdning hi.. Det er bra med selvtillit, men når du går utifra at alle du sier hei til har lyst på deg, eller får lyst på deg da, så er det noe galt..

Skrevet

Først og fremst, jeg kan absolutt ikke si at jeg er i samme situasjon.

Men om problemet er at du føler du er aaaaalt for sexy skal vel ikke det være så vanskelig å gjøre noe med? Dra til frisøren (eller klipp håret ditt selv) i en eller annen stygg frisyre, drit i å smink deg, evt smink deg styggere. Kle deg i klær som ikke er så flatterende, for eksempel et gigantisk telt? Da ser man iallefall ikke formene dine (om du har noen). Og dersom slike enkle tiltak ikke fungerer har man alltids plastisk kirurgi.. Utrolig hva en kirurg sikkert kan gjøre med en kropp - man ser jo hvor stor forandringene er på de som er med på sånn extreme makeover på tv.. Ta operasjonen hos en student som ikke er så flink så blir det sikkert ikke særlig bra likevel. :)

Håper det ordner seg for deg, og at mannfolka der ute slutter å sjekke deg opp! :)

(For øvrig støtter jeg innleggene om at det sannsynligvis er hos deg mye av problemet ligger. Så litt mer voksne, fornuftige holdninger der du forholder deg til mennene på en annen måte tror jeg hadde fiksa det meste. For alle menn er ikke så grunne som du skal ha det til i hovedinnlegget. Og må legge til at jeg har mer medfølelse med de som føler det andre veien, som aldri føler seg attraktiv uansett hvor hardt de prøver. Selv om det også stort sett bare er et spørsmål om selvbilde og selvtillit. Men det skjønner jeg at du har i massevis.)

Skrevet

15:01 her. Jeg gjør faktisk ingenting for at dette skal skje. Det skjer akkurat det samme om jeg pynter meg eller om jeg er usminket og i joggedressen...... Og jeg flørter IKKE under vanlige samtaler om ungene og været.

En må da kunne smile uten at det blir oppfattet som flørt? Er det ikke vanlig høflighet? En oppfører seg vel korrekt selv om en kan smile?

Skrevet

Jeg er også pen, sexy og snill. Men verken jeg eller mine "sexye" venninner har problemer med å gå rundt. Tror det har mye med holdning og hvordan du utsråler. Prøver du å være en sexy bimbo da er det ikke rart noen oppfører seg som de rundt deg gjør. Kler du deg derimot, utstråler selvsikkerhet (men ikke innbilskhet) og er respektert, så skjer det ikke. Høres ut som ingen menn i ditt nabolag respekterer deg.

Få deg respekt, så kan du få deg venner av begge kjønn.

Skrevet

Jeg har noen venninner som er ufattelig pene og sjarmerende, men har ikke samme problemet. Det har nok mer med signalene du sender ut, enn utseende ditt.

Skrevet

Det må da gå an og lage et eget forum for dere osm er for pen og sexy??

Har dere enda ikke skjønt at hver mann og hver kvinn her på jord har enge preferanser for hva som er pent og/eller sexy? Noen liker mørk hud, andre lys, noen vi lha kvinner med barenkropp andre vil ha de så store som mulig.....På samme måte har vi kvinner ulike mål for hvordan vi ser ut og for hvilke kvinner vi "vil være":....

Det er altså komplett umulig at du kan være pen og sexy for alle menn og kvinner du har rundt deg og treffer åp rett og slett fordi det er umulig for en enkelt person å dekke opp alle mulige preferanser som finnes der ute....ER du langlemmet, slank, med gutterumpe og små pupper, og gjerne litt markerte muskler, og har kort hår, men samtidig ser dødsfeminin ut,- DA er du slik kvinne som JEG vil se ut som....Er du litne, nett og spedbygd, men alikvl har hofter, midje og runde lit store bryst, er du en slik kvinne min søster ville ha byttet plass med.....Må legge til at JEG er liten og formfull, HUN er lang og slank.......Men vi skulle ønske vi var, og OM vi misunner noen, misunner vi de som er lik "idealkvinnen" oppi våre hoder..Som er to helt forskjellige vesener faktisk.

Min bror vil ha mørke, små jenter som er superfeminine og er unge ut (ikke ung.jenter) men litt romantisk, uskyldig, stor munn, store pupper, langt hår, dådyr øyne...Min fetter liker idrettsjenter, men av matathon, høyde/lengdehopp sjangeren..lang og mager, sier vi :o) Hvordan kan du, som EN kvinne si at begge disse vil falle for deg? At både jeg og min søster vil se ut som deg? VI har jo våre idealer, og de er totalt ulike, så hvordan kan du si at du er drømmekvinnen for alle oss fire? FOrtell meg hvordan du ser ut som du mener er drmmekvinnen for jordens befolkning?

Jeg vet at dette er et innlegg for å provosere, og det kommer med jevne mellomrom..Grunnen til at jeg svarer er fordi noen trenger og høre mitt svar..Det sitter folk der ute som sliter med selvbilde og selvtillit, og slike hovne og overlegne innlegg som HI skriver kan være med på å gjøre en vond dag vette for mange av disse....Om de leser mitt svar, så kanskej de øyner håp for at også DE kan være drømmedame for ihvertfall EN mann...Men så lenge hjernedøde DIBbere som HI får lov til å legge ut innlegg oma t det er så synd på en som alle synes er pen, så vil de få et slag i tryne igjen og igjen...

Jeg håper de forstår mitt ord at for alle over 25 så er det slik at vi har fortsått at et vakkert utseene går på så mye mye mer enn fysiske trekk, og sexy er en "tilstand" ikke fysiske trekk.....En person som kan i at denne er for pen eller for sexy og som MENER det, vil en dag få et skikkelig dagenderpå møte med seg sel vi døre om noen år.....

Skrevet

Jeg må si meg fullstendig enig med deg 16:41.

Veldig bra sagt!

Skrevet

Jo, 16.41 har selvsagt et poeng. like fullt så ER det jo slik at det finnes noe universelt som storparten av menn finner attraktivt. Jeg mener, om man hadde en database med bilder av 100 kvinner så er det i det store og hele en liten andel som ville fått maxscore av gutta, selv om det også ville vært variasjon:)

Jeg er ikke HI og har ikke svart tidligere, men må si at jeg er i litt samme situasjon som henne mht mengden av mannlig oppmerksomhet. Men jeg føler på ingen måte at det er så himla slitsomt! :) Jeg synes det er smigrende. Jeg ser over hodet ikke bimbo ut, derimot mer klassisk (langt mørkt hår, dressbukser, kåpe, støvletter osv) men får like fullt positiv mannlig oppmerksomhet, men da på en hyggelig måte. Ikke noen sleivete sex-bemerkninger (bortsett fra fra veldig unge gutter) men fine tilbakemeldinger (som i dag da en mann holdt på å snuble i rulletrappa (han skulle opp, jeg kom ned) og lo litt brydd av seg selv og sa i forbifarten "jeg ble jo helt satt ut over hvor pen du var"). Hvorfor se på det som et problem?? Hvorfor ikke bare heve hodet og være fornøyd med at man er skapt på en feminin og flott måte..?

Skrevet

HI Her.

Beklager om dette provoserte noen, jeg lurte bare virkelig på om noen andre har det slik.

Jeg vet det høres veldig kvalmt ut.

Men nå sa jeg ikke at jeg var drømme dama til broren og fetteren din og søstra di tilogmed.

Men ja jeg tror at hvis de hadde møtt meg så hadde de nok falt for meg.

Fordi det handler ikke om mørkt hår eller tynn eller pupper, sexy er noe man utstråler det.

Og nei jeg går IKKE med korte topper og skjørt.

Jeg har en klassisk fin stil.

Jeg er da ikke 15 år heller.

Og sminken min er naturlig og pen, er hudpleier så jeg klarer og sminke meg ordentlig.

Ville da absolutt ikke ødelegge dagen til noen.

Jeg har aldri syntes at utseende er alt,

men nå har det seg slik at jeg faktisk er snill og smart også.

Er ikke det rart ? Det går faktisk an og være pen sexy og smart...

Og du med det lange innlegget over her, hørt om dysleksi ?

Skrevet

SKRYTEINNLEGG ja!

Stakkars lille deg som ikke er stygg

Skrevet

Hvis jeg hadde møtt deg, så hade jeg syntes du var et motbydelig vesen. Slike "jeg er så deilig at jeg kan få Jan-Thomas til å falle for meg bare jeg sier hei" folk er slettes ikke hva jeg synes er sexy! Et sexy menneske er et menneske man blir TENT av, og for å si det sånn; jeg får frysninger av folk som deg.

Skrevet

Hahaha.. Ikke bland Jan Thomas inn i det her da ..

Har heller aldri sagt jeg kan få homoer til og bytte lag, du bare finner på ting du jo.

Forstår at mennesker som absolutt ikke har det slik, altså som ikke får oppmerksomhet når de går ut, blir sure og opprørte når jeg sier sannheten.

Men det er jo ikke min skyld.

Det er ikke min skyld at du ikke bryr deg om utseende ditt.

Ja et sexy menneske blir man tent av, helt riktig!

Jeg trenger ikke at Du blir tent av meg kjære deg, for jeg er ikke lesbisk...

Skrevet

Men da har tydeligvis disse "vennindene" ikke utstråling og sjarm på samme måte....

Man kan ha et pent ansikt og fin kropp , men det betyr ikke at du er sexy!

Handler ikke om respekt heller, de klår meg ikke på rompa, men viser at de vil ha.

Viser at de blir brydd og satt ut når de ser meg.

Skrevet

Trøst deg med at du blir eldre. Snart kommer mennene til å snu seg etter yngre kvinner.

Uansett, hvis dette er et problem så endre på hår, sminke og klær. Det er ikke sikkert du gjør det med vilje, men sansynlig vis femhever du det sexy i utseendet dit. Du kan eventuelt få hjelp av en dyktig stylist. Det går ann å se bra ut uten å sende ut slike signaler du tydlig vis gjør.

Skrevet

Heldigvis har jeg nok noen pene år igjen.

Og tror jeg står over og gå til stylist for å bli styggere , blir liksom litt feil at jeg må gjøre meg stygg fordi disse mennene ikke klarer ta øynene fra meg.

Skrevet

Snakk om innbilsk. Kan du ikke legge ut et bilde da så kan vi dømme om du er sexy eller ikke da?`Eller er det bare 2-3 per som har gitt deg oppmerksomhet så egoe ditt tar over?

Skrevet

Gratulerer, HI, dagens dummeste!

I samme innlegg som du skriver "men nå har det seg slik at jeg faktisk er snill og smart også." så skriver du: "Og du med det lange innlegget over her, hørt om dysleksi?"

Ja, du høres i overkant snill ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...