Gå til innhold

Ikeakjøkken! Meninger for og imot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nett flyttet inn i nytt hus, og her har vi nytt ikea kjøkken=) Har brukt det i ca 2mnd nå, og er bare syperfornøyd! Skjønner ikke hvorfor bruke mer penger enn man må=) Har blandebatteri fra ikea, og rørleggeren sa at det var det en av de beste, og sammenlignet det med slik de har på storkjøkken. Han hadde alle delene til det også, og monterte det med glede=)

Vi fikk alt montert av ikea. Var litt leveringstid på selve kjøkkenet, men når det kom fra sverige, så stod montørene klar til å begynne, så ikke noen venting her=) De "bygget" hele kjøkkenet for oss, 9 overskap, 6 underskap, 1 høyskap, og 3 skuffeseksjoner.

Monterte innbyggingsovnen, induksjonen, ventilatoren, kjøleskapet og oppvaskemaskinen. Kuttet til benkeplaten osv... Og vi betalte 10.000 for hele sulatmitten. Så jeg klager IKKE på prisen! Og da tok de med seg alt bosset etter seg, og skulle kildesortere det;-P

Kommer garantert til å velge ikea igjen om vi noen gang skal ha nytt kjøkken=) Og man trenger ikke bekymre seg for tegningen, for du kan få folk til å gjøre det også. Vi betalte 990kr, så kom montørene og tok alle mål og det som var, så sendte de det til ikea, så når vi kom bort lå det på datan, og de hjalp oss å sette alt slik vi ville=) Og det betalte vi ingenting for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok. kanskje det har blitt forandret. :D

Skrevet

Jeg elsker mitt Faktum Ståt- kjøkken fra IKEA, hvitevarene er derimot ikke derfra,

Skrevet

Vi har ikea kjøkken og er veldig fornøyd med det, sviger har nytt kjøkken fra huseby som er svindyrt og innmaten i skuffer ogskap er helt identisk med ikea sitt kjøkken, alt er laget av samme materiale.

Skrevet

Er kjempe fornøyd med vårt ikea kjøkken! skal ha det når vi skal bygge hus! :D anbefaler det til alle!

Skrevet

elsker ståt! <3 Det skal jeg ha på mitt kjøkken i nyhuset også. Neste sommer. Til da får jeg leve med den tragiske svarte kjøkkeninnredningen!

Skrevet

Min mor har jobbet i kjøkkenbrangsjen leenge, og er nå leder for den ene kjøkkenkjeden. hun har mange medarbeidere som tidligere har jobbet for ikea, og de sier at man for mere for pengene når man ikke handler ikea pga kvalitet,service, montering, gode hvitevarer+++ man finner sikkert mange gode ikea kjøkken, men selv ville jeg ha lagt litt mere i å få et kjøkken som ikke alle andre har og få et kjøkken med skikkelig god kvalitet. er ikke såå mye dyrere å kjøpe et kjøkken som ikke er ikea.

Skrevet

Vi har nettopp montert IKEA-kjøkken selv, uten noen som helst erfaring med kjøkkenmonterting, og det var veldig enkelt! Ett skrog monteres med bruksanvisning, alle andre i blinde...:-)

Vi har ventilator og komfyr + koketopp fra ikea, og jeg er veldig fornøyd! Har også blandebatteri fra ikea også, så da må jeg bare spørre...hva er galt med hvitevarene og blandebatteriet derfra?

Vi er veldig fornøyde iallefall!:-) Synes de har meget gjennomtenkte og praktiske løsninger, god kvalitet, og det føles riktig mht pris.

Skrevet

VI valgte ikke ikea. For med ikea fikk vi ikke de løsningene vi trengte. da måtte vi isåfall snekre litt selv på det for å få ting rett, og det ser fort harry ut. SÅ vi valgte design. Ikea ville ha kommet på 60.000 (vi har stooort kjøkken) uten hvitevarer og da måtte vi i tillegg ha reparert litt på det. Design kom på 80.000 og da er alt ferdig, og tilogmed en god del spesialproduserte deler som vi ba ekstra om. Og ikke minst så er det ferdig monert, slipper å styre med flatpakker. Så er spent på å se, det kommer om en mnd. SÅ må si at fordelene var absolutt verdt 20.000 ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...